Tänään on muutamaan otteeseen ilmestynyt viestejä samaan aikaan. :D
PrtSc -b
ei vittu mitä paskaa
Mites ne säännöt nyt taas olikaan.. Vain kuvia Forzasta? :o
Ajattelin, että nyt ei haittaa, kun niin moni muukin on lipsunut viime aikoina.
ai vähän lipsunut:D
Nii, ja liittyhän tää siltikin Forzaan, ainakin jotenkin :D
Kirjaudu sisään kommentoidaksesi.
Kommentit 6 kommenttia
PrtSc -b
ei vittu mitä paskaa
Mites ne säännöt nyt taas olikaan.. Vain kuvia Forzasta? :o
Ajattelin, että nyt ei haittaa, kun niin moni muukin on lipsunut viime aikoina.
ai vähän lipsunut:D
Nii, ja liittyhän tää siltikin Forzaan, ainakin jotenkin :D