warcryFIN 16v Näinhän se tietysti on, kauneinta tuossa on nuo identtiset kolmoset tuolla varikkomuurilla, jotka leppoisasti katselevat radalle: onpa hirveä auto :D
RaabForRehab 16v Eilen tällasen rakentelin ensimmäistä kertaa koko FM2:sen aikana :D Tartti päästä yli 400km/h.
Northg7 16v muokattu 16v Mikäs se resepti olikaan 400km/h autoon? Kaisse pitää itsekin sellainen kokea :) e: No Daa :(
Kommentit 11 kommenttia
Hirvee :D
Kauneus on katsojan silmissä :)
Näinhän se tietysti on, kauneinta tuossa on nuo identtiset kolmoset tuolla varikkomuurilla, jotka leppoisasti katselevat radalle: onpa hirveä auto :D
spam spam spamedi spam spam..
Eilen tällasen rakentelin ensimmäistä kertaa koko FM2:sen aikana :D Tartti päästä yli 400km/h.
Eze ny vittu hiljaa, Spamia ei saa dissata.
Totta, spam on ystävämme XD
Mikäs se resepti olikaan 400km/h autoon? Kaisse pitää itsekin sellainen kokea :)
e: No Daa :(
Spam on kyllä melko hyvää :P serkku toi menaa jenkeistä sitä aitoa ja oikeeta :D
Nortti mä voin giftata sulle semmosen tuossa kohtapuoliin
Juup, sainkin jo omin avuin ilman assistantteja 419km/h :p