Kuvat #9605


Kommentit 11 kommenttia

warcryFIN

Näinhän se tietysti on, kauneinta tuossa on nuo identtiset kolmoset tuolla varikkomuurilla, jotka leppoisasti katselevat radalle: onpa hirveä auto :D

RaabForRehab

Eilen tällasen rakentelin ensimmäistä kertaa koko FM2:sen aikana :D Tartti päästä yli 400km/h.

Northg7 muokattu 16v

Mikäs se resepti olikaan 400km/h autoon? Kaisse pitää itsekin sellainen kokea :)

e: No Daa :(

IIPPONEN

Spam on kyllä melko hyvää :P serkku toi menaa jenkeistä sitä aitoa ja oikeeta :D