näitä on aahoossa hinta 100k. muutamat enkat jo huristelin. tää on PB-turbon julkaisu, tuunaus ja maalit on leegt24 nimiseltä hepulta.
ks : http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/2927259.aspx
tuntuu kyllä koomiselta ajaa rassilla jonka katossa on jessican naama ja otsasta sojottaa antenni :)
Siisti kiesi tuo on sivusta katsottuna,mutta en lämpene kuitenkaan noille kattomaalauksille,vaikka arvostan kovasti maalarin työtä.
Miksi näissä pitää aina olla joku huippumallin tai näyttelijän kuva?
Siistimpää olisi,jos katolla olisi vaikka Marja-Liisa Kirvesniemen naama tai Pirkko Määtän perse.Metsolan Erkki toimisi myös.
metsolan erkki. tuossahna olis ideaa, kukahan jaksaisi tehdä kolmoseen erkin juhlarassin, jossa erkki on ruutupaita päällä ja naama perushuolestuneena .)
ei jumaliste, tää on kova rassi huitaisin ns vasurilla kovemman ajan maplella kuin ferrari F355:la. 1.28. prot on vetäneet 1.26..
tähän on ilmaiset tuunaukset tossa linkissä pari viestiä ylöspäin jos jessican naamanahka katossa ei kiinnosta :)
persettä ei kyllä autoon voi laittaa, marja-liisakin kun menee vamaan ToS/ code of conductista juuri ja juuri läpi. kun nythän on ilmeisesti epäselvää, on marjukka mies vaiko nainen. toisaalta kyllä tuo popin kuningas joka kupsahti mömmö-övereihin jokin aika sitten, on sallittu aahoossa. ihminen joka syntyi mustana miehenä ja kuoli valkoisena naisena. kummallista onpi elo :)
Kommentit 9 kommenttia
Aikas vitun hieno. Jotenkin ei vaan tuo jessica teema sovi tähän autoon.
Eks tää oo ton poorboystuningin??Ainakin katoin katalogia niin siellä oli tää.
[linkki http://forzaracingclub.com/fi/sly4love/]Lav juu ool![/linkki]
näitä on aahoossa hinta 100k. muutamat enkat jo huristelin. tää on PB-turbon julkaisu, tuunaus ja maalit on leegt24 nimiseltä hepulta. ks : http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/2927259.aspx tuntuu kyllä koomiselta ajaa rassilla jonka katossa on jessican naama ja otsasta sojottaa antenni :)
Siisti kiesi tuo on sivusta katsottuna,mutta en lämpene kuitenkaan noille kattomaalauksille,vaikka arvostan kovasti maalarin työtä.
Miksi näissä pitää aina olla joku huippumallin tai näyttelijän kuva? Siistimpää olisi,jos katolla olisi vaikka Marja-Liisa Kirvesniemen naama tai Pirkko Määtän perse.Metsolan Erkki toimisi myös.
metsolan erkki. tuossahna olis ideaa, kukahan jaksaisi tehdä kolmoseen erkin juhlarassin, jossa erkki on ruutupaita päällä ja naama perushuolestuneena .)
Voisin vannoa että NFS:SHIFTissä kuskilla oli jossain kisassa jussipaita päällä.
ei jumaliste, tää on kova rassi huitaisin ns vasurilla kovemman ajan maplella kuin ferrari F355:la. 1.28. prot on vetäneet 1.26.. tähän on ilmaiset tuunaukset tossa linkissä pari viestiä ylöspäin jos jessican naamanahka katossa ei kiinnosta :)
persettä ei kyllä autoon voi laittaa, marja-liisakin kun menee vamaan ToS/ code of conductista juuri ja juuri läpi. kun nythän on ilmeisesti epäselvää, on marjukka mies vaiko nainen. toisaalta kyllä tuo popin kuningas joka kupsahti mömmö-övereihin jokin aika sitten, on sallittu aahoossa. ihminen joka syntyi mustana miehenä ja kuoli valkoisena naisena. kummallista onpi elo :)
PzR Lee: 1.26.564 Jeds:Maple valley 1 25.844