Miqqe 16v Jokanen joka tähän kuvaan jotain negatiivista kirjoittaa muuttuu silmissäni antisivistyneeksi pahkasiaksi! Niiku tosi bumbaks suatana.
m00se79 16v Klassikkohan se ja tommosilla ne ajeli mut onhan toi nyt aivan ***vetin järkyttävä! t. Bumba
Kommentit 7 kommenttia
Hyi hel*****!
Tuohon päälle jos löisi Vorza siiven ...
Jokanen joka tähän kuvaan jotain negatiivista kirjoittaa muuttuu silmissäni antisivistyneeksi pahkasiaksi! Niiku tosi bumbaks suatana.
Jaahas, en oikeen tykkää tosta Sepiasta...
Arvasin että tein tuplat. Sorry.
Klassikkohan se ja tommosilla ne ajeli mut onhan toi nyt aivan ***vetin järkyttävä! t. Bumba
Mahtava siipi.