Kuvat #9986

Postin Kusti


Kommentit 7 kommenttia

ariko

Teroko ne Shimmyn ja Runkun Forza kolmosia kanitti viikonlopun postin varastossa, kiva pikku jäynä. :)

Latetzki

Postinjako autolta tuo näyttää ja sehän voi olla yhtä hyvin Posti kuin Itellakin.

TeroKortelainen

Onkos vielä kuitenkin niin, että perustallaajia "palvelee" Posti ja yrityksiä Itella?!?

Noh, mä nyt en mistään mitään kuvittelekaan tietäväni :|

SergeanTumppi

Aikasten jännän näköinen postiauto, pitääpä mennä sanomaan postin pojille, ett menee hankkii tuollaiset ^^