ariko 16v Teroko ne Shimmyn ja Runkun Forza kolmosia kanitti viikonlopun postin varastossa, kiva pikku jäynä. :)
TeroKortelainen 16v Onkos vielä kuitenkin niin, että perustallaajia "palvelee" Posti ja yrityksiä Itella?!? Noh, mä nyt en mistään mitään kuvittelekaan tietäväni :|
SergeanTumppi 16v Aikasten jännän näköinen postiauto, pitääpä mennä sanomaan postin pojille, ett menee hankkii tuollaiset ^^
Kommentit 7 kommenttia
Teroko ne Shimmyn ja Runkun Forza kolmosia kanitti viikonlopun postin varastossa, kiva pikku jäynä. :)
eikös se oo nykyvää Itella. (Moon ex postinjakaja ^_^)
Postinjako autolta tuo näyttää ja sehän voi olla yhtä hyvin Posti kuin Itellakin.
Onkos vielä kuitenkin niin, että perustallaajia "palvelee" Posti ja yrityksiä Itella?!?
Noh, mä nyt en mistään mitään kuvittelekaan tietäväni :|
Just niin.
On se hiano, tommost mää oon aaina halunnu.
Aikasten jännän näköinen postiauto, pitääpä mennä sanomaan postin pojille, ett menee hankkii tuollaiset ^^