Forum - Off-topic

Tiedätkö Xboxin mallisi ?

PetuK

PetuK 07.11.2010

  • 0
Viltun profiilit. Wanha 20gt ilman hdmi:tä eli prooko toi nyt sit on.
Pure Black40

Pure Black40 07.11.2010

  • 0
PetuK wrote: Wanha 20gt ilman hdmi:tä eli prooko toi nyt sit on.
Se on premium.
Zolvi

Zolvi 07.11.2010

  • 0
pro
jasamy

jasamy 07.11.2010

  • 0
premium (eläkkeellä) ja slim
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 07.11.2010

  • 0
Elitisti olen. Pro versio myytiin pari vuotta sitten yhelle tutulle eikä sekään ole vielä huoltoon joutunut vaikka ostettiin se 2006 helmikuussa.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 07.11.2010

  • 0
Eliitti.
mcmaysa

mcmaysa 07.11.2010

  • 0
Onkohan toi ny premiumi vaiko pr0, on 60gb kovo ja falcon emolevy.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 07.11.2010

  • 0
mcmaysa wrote: Onkohan toi ny premiumi vaiko pr0, on 60gb kovo ja falcon emolevy.
Prolta vaikuttais.
mcmaysa

mcmaysa 07.11.2010

  • 0
Ok, hyvä tietää.
Mace

Mace 29.06.2011 (edit 29.06.2011)

  • 0
Enpä ole tänne omaani laittanu.. Elikkä harvinaisena mutta paskana > Arcade -malli, sama kuin muut mutta ei kovalevyä. Ja pitää nii helevetinmoista meteliä, liekö vika? Jännä täs on se että täs mun omas on uusin levyasema, ja falcon -malli, mutta silti tuntuu laaduttomalta ja jumittuilee yms. Edit: Mitäs vuosimallia teillä on, mulla sattuu oleen 17.6.2008 (lukee takana)
vaiski75

vaiski75 29.06.2011

  • 0
Tuli tässä nyt mieleen.. Mun kautta on kulkenut hirveästi Böksejä ja suurin osa niistä on ihan tukossa pölyn takia.. Varsinkin tuohon lisäksi joku karvainen (Jänestä ei lasketa) kotieläin, niin valmista on.. Aiheuttaa ylikuumenemista ja puhaltimet huutaa täysillä.. Eli miten putsataan, laitetta kokonaan purkamatta: *Laite pöydälle, ilman minkään näköisiä johtoja (EI VIRTOJA PÄÄLLÄ!).* *Imuri annetaan olla kaapissa, koska sen suulakkeeseen muodostuu järjetön määrä staattista sähköä. SE RIKKOO KOMPONENTTEJA!* *Irroitetaan etulevy ja kovalevy.* *Puhalletaan paineilmapullolla / paineilmalla koneen takaapäin (tuulettimien aukoista), koko alueelta tohotetaan kivasti. PAINEILMALLA EI TÄYSILLÄ!* *Sitten sitä paineilmaa voikin tohottaa vähän joka reiästä, jotta saadaan ne kaikki pölypesät sieltä särki.* *Nyt voidaan hakea se imuri ja imuroida se meidän käyttämä pöytä, Boksiin emme koske sillä vieläkään.* *Kone kiinni ja jatketaan Gay Tony.n pelaamista.*
Mace

Mace 29.06.2011 (edit 29.06.2011)

  • 0
Todella hyvä ohje, ainoo vaan että tos tunti sitte purin koko paskan ja putsasin kaikki pölyt kettuun sieltä, ja kasasin, ainakaa tuulettimet ei huuda nyt täysillä. Mutta tolle levyasemalle ei voi mitää, paitsi kiintolevyn ja asentelee siihen sitte. Tuli täs mieleen että sitte ku FM4 julkaistaan, nii ostan varmaa sen vierelle Slimin, jos vaikka pelittäis paremmin ja ei jumittelis niikuin tämä. Sitte olis kotiteatteripaketti, Xbox 360 slimi, Forza 4, ratti & polkimet, ja kaikki :D Menee vallan luksus puolelle. Enään puuttuu kolme ekaa :D PS: en omista nelijalkaisia tms. Edit: Täytyy kyllä sanoa että originaali Xbox on toimivuudeltansa niin paljon 360:a parempi että oksat pois, on tos nyt 7 vuotta toiminu ja ei mitää vikaa, ja hiljainen ku mikä. Sitte tämä 360, 2,5 vuotta ollut, kerran käynys Saksas, ja silti jumittelee yms. Ja varma on että seuraavan 4,5 vuoden aikana leviää koko paska. (verraten Xboxin jo 7 vuoden ikään)
Ac3Way

Ac3Way 29.06.2011

  • 0
Imurilla putsattu viimiset 5 vuotta, mulla on sen verran hyvää tuuria ettei hajoa :)
Finski fani

Finski fani 29.06.2011

  • 0
Ihan eka versio boksista Benqun asemalla. Seittemän kertaa hajos, nyt se on osina tossa lattialla. =)
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 29.06.2011

  • 0
Oon näköjään hyvä valitsemaan Boxeja kun kummassakaan ei ole ollut vikaa missään vaiheessa. Vanhakin Boxi pelittää mukavasti isäni työkaverin lapsella.
jEsm0

jEsm0 31.10.2011 (edit 31.10.2011)

  • 0
reeriumihan tuo, ollut arcade ja originelli(paras). arcade levis ja originellin myin, ja preriumi pelittää vieläkin. Ihmettelen kyllä että serkulla boxi sekos(preriumi sekin syy:rrod) 2,5 vuoden jälkeen ja oma poksi ei oo kertaakaan edes meinannu, on se vaa kiva :)

Write a post

Sign in to post a post.