- 0
Forum - Off-topic
PPPP
Mistä ja miten voi vaihtaa salasanan?
- 0
Boss IcemanFI kirjoitti 07.09.2008 20:31: Mistä ja miten voi vaihtaa salasanan?Oikea ylänurkka Profiili, muokkaa profiilia, vaihda salasana.
- 0
TehBigBunny kirjoitti 07.09.2008 20:34:Mä kyl painan sitä profiili kohtaa mutta mulla ei tule näkyviin sitä muokkaa profiili kohtaa.Boss IcemanFI kirjoitti 07.09.2008 20:31: Mistä ja miten voi vaihtaa salasanan?Oikea ylänurkka Profiili, muokkaa profiilia, vaihda salasana.
- 0
Se on heti siin vasemalla ylhäällä.
- 0
Makau kirjoitti 07.09.2008 21:32: Se on heti siin vasemalla ylhäällä.Olen klikannu useaan kertaan sitä profiilia mutta en vain pääse muuttamaan salasanaani.
- 0
Kuka kattoo parhaillaan CSI Nykiä?
Siin oli äske Bunny!
- 0
Tämä ei liity tämän ketjun aikaisempiin viestihin.
OPETELKAA SAATANA K
- 0
Tuollaisen em. kaltaisen tekstin lukemiseen menee 4 kertaa enemmän aikaa kuin normaalin, eikä siitä silti kykene tajuamaan mitään.
Ehkä kannattaisi lukea enemmän kirjoja.. Tai sitten voisi edes yrittää kirjoittaa selkeämmin.
- 0
Miqqe kirjoitti 09.09.2008 20:02: Kuka kattoo parhaillaan CSI Nykiä? Siin oli äske Bunny!Maria!-ohjelmassa nelosella on aina bunny a.k.a. kanicam!
- 0
kyl kyl
- 0
axun lempi sivut :'D
:'D
poistin linkin... voi olla liian raju joillekkin
yv:nä voin laittaa linkin jos joku tosiaan haluu nähä...
- 0
Ennen kauden alkua tuli ehdotettua Bobberille tallin nimeksi Minardi-racing. No nyt sopisi hyvin päivitetty versio tuosta ala Toro Rosso.
- 0
"Tuuninkia idästä":http://www.russiatoday.com/features/news/30453
- 0
Mudinski on palannut FRC:n sivustolle :D Läppäri tulee tänään ja nyt olen kirjastossa ja kirjoittelen kaikkea sontaa nytten kaikkialle :)
- 0
JJJIHHUUUUU
- 0
Vittu mikä meininki täällä oikeesti on päällä ! Kaikki on päin persettä, kaikesta valitetaan, kaikille vittuillaan... Tuolla on pari ( kymmentä ) keskustelua jossa ei ole järkeä... Eli yritetään taas käyttää sitä järkeä enemmän.
- 0
Mainitaan nyt täällä, että lagi on poissa. JES! Nyt pystyy taas pelamaan netissä.
- 0
Ac3Way kirjoitti 15.09.2008 16:28: Mainitaan nyt täällä, että lagi on poissa. JES! Nyt pystyy taas pelamaan netissä.Ei se laginkaan kanssa huonosti mennyt.
- 0
Kopioitu LG:n blogista:
Noniin kun on sellasta hassun hauskaa(NOT) tapahtunu nyt viime aikoina, niin piti sitä nyt tulla paineita tänne purkamaan.
No ensinnäkin menin puhkasemaan auton renkaan, ja eikä se voinu tapahtua yhtään kliseisemmin. Ajoin naulaan... Millä todennäköisyydellä voi osua naulaan ja vielä niin, että se puhkasee pari kuukautta vanhan kumin. No ei voi mittää...
Seuraavan päivänä lähen takas kotia kohti kun olin turhia ylppäreitä ollu kirjottamassa, niin tietysti myöhästyin junasta. No ei siinä mitään, kun oli vaan vähä kylmä, mutta kyllä sen jakso, kun tiesi, että junamatkan jälkeen pääsisi pyörällä nopeasti kotio.
Mutta tullessa asemalle ja lähtiessäni ettimään pyörää, niin eihän sitä missään näkynyt. Vähän aikaa siinä sitten kattelin ympärille ja mietin että mihin mä sen pyörän jätinkään. Sitten mä huomasin sen. Mun lukkohan se siinä, aivan hajalla, yhä samassa tolpassa kiinni mihin mä sen olin jättäny. Siinä sitten kävelin kotio, ja juuri silloin alkoipi satamaan. Kruunasi kyllä hyvin mun päivän. No okei, ei satanu, mut oli kylmä.
Eli ihmiset, jotka heittelette nauloja tielle, lopettakaa se! Ei kiva!
Ja sinä, joka varastit mun pyörän, niin saisinko takasi, sillä tartten pyörää melkosesti, kun se on mun ainoa kulkuväline. Piilotin myös pari sataa euroa sinne rungon sisään niin ne olis kiva saada takas. Pari timanttia on myös upotettu satulaan ja kello on tehty 24 karaatin kullasta. Jos tuot takasi, tarjoan pizzan!