Forum - Off-topic

Yleinen happines topic

joonas6

joonas6 27.06.2013

  • 2
No nyt on vakkari työ paikka.
TTJK107

TTJK107 27.06.2013

  • 0
Latetzki wrote: Mikä siinä kaljassa oikeen viehättää niin paljon kun minusta se ei edes maistu millekkään. Eikä se vähäinen maku ole mitenkään erityisen hyvä eikä nyt pahakaan.
Kyllä siinä se maku on, ehtoolla on mukava ottaa iuuman päivän jäläkeen yks olut kylmästä tuopista. Ne on kaikki vähä erimakuusia, ite tykkään näistä suomalaisista perusoluista eniten Karhusta, kun taas Karjalaa ei meinaa saada millää alaha. Ei olutta voi sillai kitata, menee vain maku. Saunanjäläkeen olut, parhaan makusta just silloin. Itte en kyllä läträä juomienkans, illanaikana pippalois menee yleensä sixpäkki 0.33, eli yks tunnissa, eikä sillä olo muutu miksikää, enemmän kyse on siitä että nauttii seurasta ja puhuu paskaa ystävien kans. Tupakaan en oo koittanu, en ees koittanu, siinä en nää järkiä ollenkaa, maksaa ny jotaki epäterveellisestä savusta? Mutta sitä en oikeen ymmärrä, että jokku polttelee sitte kännissä, mutta selvinpäin ovat täysin savuttomia.
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 27.06.2013

  • 0
TTJK107 wrote: Mutta sitä en oikeen ymmärrä, että jokku polttelee sitte kännissä, mutta selvinpäin ovat täysin savuttomia.
Itellä tapana joskun ja harvoin sortua yhteen tai pariin tarjottuun, mutta ei joka kuukausi tule edes sorruttua ja omaa askia en koskaan ole ostanut/osta. Kaverit nyt yrittää aika usein tarjota kännibuustiksi ja tuleehan siitä nyt hetkeksi aikaa vähän erilainen olo. Ei noi polttojutut kuitenkaan ihan mun juttu ole. En mäkään sitä ihan ymmärrä että ostetaan aski aina kun lähdetään kännämään mutta muuten ei. Ite nyt ei tule alkoholijuomia mitenkään maun tai janon takia oikein juotua, kun limua ja mehua saa halvemmalla. Eri asia varmaan ois jos hinnat olis erilaiset :D
Schimanski76

Schimanski76 16.07.2013

  • 2
Tänään ku mie vejin leukaa niin kävi sellain,notta simmottii u-pultti pamahti poikki vaijerista ja Schimmy tuli katosta alas vauhdikkaasti keittiön pikkupöydän kautta tuolin päälle ja siitä lattialle.Tuoli mäni särki.Hewletin iso kuhmu ja pari pikkuhaavaa miehessä. :) Piti laittaa tänne happines topikkiin,koska tässä olisi voinut käyrä paljon paljon huonomminkin.Paska laji.
jEsm0

jEsm0 28.07.2013

  • 1
sain juma vihdoinki toimivan boksin hdmi-johdon kanssa, nyt on kiva :) tosin kaveri pasko forzan levyn nii joutuu TTJK107:lta lainaamaan maanantaina
villek00

villek00 07.08.2013 (edit 07.08.2013)

  • 0
"!http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/0/00/TheClashLondonCallingalbumcover.jpg/220px-TheClashLondonCallingalbumcover.jpg!":http://youtu.be/kSKc5sNNuOc Eli soi tuo biisi, kun pitää päästä fiilikseen, kun matkaan on alle 2 vko :)
RauhaMees

RauhaMees 27.09.2013

  • 0
Omnom! Uusi näyttö ja mikrofoni laskeutuvat räyhän "studioon" ens viikolla. Olen happi :)
hulluseon

hulluseon 20.10.2013

  • 3
Neljään päivään ei yhtään röökiä. WOU!!!
Tuomo33

Tuomo33 30.10.2013

  • 3
Nyt kaksi kuukautta työnskentelyä takana, ja nyt on loppuvoteen asti hommia =) Kroppa tähän mennessä kestäny mainiosti, ja hommakin on mielyttävää. Muutama sen kunniaksi, kun huominen vapaata
sjamy

sjamy 08.11.2013

  • 5
Sain yllättävästä käänteestä paljon rahaa ja aloin miettimään asiaa. Usein kun ihmiset saavat paljon rahaa, ensimmäisenä sitä miettii mitä kaikkea pitäisi ja haluaisi ostaa. Mielessä pyörii kovasti pitäisikö summa käyttää viisaasti, laittaa talteen vaiko tuhlata. Monet päättävät laittaa osan säästöön ja osalla maksaa laskut pois. Ja jos yli jää niin ostaa vähän jotain kivaa itselle. Itse en ajatellut maksaa laskuja tällä summalla, nyt laitan rentteliksi ja tuhlaan koko summan. Pitäisi vain miettiä mihin tuhlata. Tämä siis tuli siitä mieleen kun kotiin tullessani löysin kadulta vitosen. Pienetkin asiat saattaa piristää päivää yllättävällä tavalla :) Tosin kolikon kääntöpuolena on se, että jonkun epäonnisen päivä saattoi mennä pilalle tuon valtavan setelin hukatessaan. No, toivotaan että hän oli antelias lottovoittaja.
hulluseon

hulluseon 16.11.2013

  • 3
Kuukausi savuttomuutta takana ja olo on välillä hirveä. Syynä tähän on tervan irtoaminen keuhkoista. Niitä mukavia muistoja viideltätoista vuodelta... Ja ennen kuin joku kysyy, miten minä tässä olen onnistunut, niin kerronpa. Höyryttelemällä, eli kansankielellä sähkötupakalla. Suosittelen muuten ihan kaikille tupakoijille. Tällä minä olen onnistunut lopettamaan ja maailma tuoksuu ja maistuu ihan erilaiselle.
Latetzki

Latetzki 16.11.2013

  • 0
^Hienoo. En ymmärrä miten ihmiset tohon hommaan ees alunperin lähtee.
pokalemestari

pokalemestari 16.11.2013

  • 0
Latetzki wrote: "^Hienoo. En ymmärrä miten ihmiset tohon hommaan ees alunperin lähtee.":https://www.youtube.com/watch?v=dJfP8ASWY5o
Latetzki

Latetzki 16.11.2013

  • 0
Meinaan onko tosta joku keksinyt mitään hyviä puolia? Voi olla etten niistä tiedä.
Schimanski76

Schimanski76 16.11.2013

  • 6
hulluseon wrote: Kuukausi savuttomuutta takana ja olo on välillä hirveä. Syynä tähän on tervan irtoaminen keuhkoista. Niitä mukavia muistoja viideltätoista vuodelta... Ja ennen kuin joku kysyy, miten minä tässä olen onnistunut, niin kerronpa. Höyryttelemällä, eli kansankielellä sähkötupakalla. Suosittelen muuten ihan kaikille tupakoijille. Tällä minä olen onnistunut lopettamaan ja maailma tuoksuu ja maistuu ihan erilaiselle.
7.7.klo 19.00 2013 lopetin normikääryleen eli reilut 4 kk sitten.Sähköistä pössäytän nykyään jos olen pari ottanut(tänään) tai SaiPa luo liikaa jännitystä elämään.Ja aamukaffen kanssa. Toimii miulle.
hulluseon

hulluseon 16.11.2013

  • 2
Hyvä Schimmy, hyvä hyvä.
Ac3Way

Ac3Way 17.11.2013

  • 0
Ajoin ensimmäisen kisani Forza 4 moninpelissä, olin ihan paska.
Teknika1

Teknika1 17.11.2013

  • 1
Schimanski76 wrote: 7.7.klo 19.00 2013 lopetin normikääryleen eli reilut 4 kk sitten.Sähköistä pössäytän nykyään jos olen pari ottanut(tänään) tai SaiPa luo liikaa jännitystä elämään.Ja aamukaffen kanssa. Toimii miulle.
Täältä pisteet kans sähkösätkälle. Alkuvuodest vaihdoin siihe, pari kuukaut sitte apaut jäi sekin.
DonRandom

DonRandom 17.11.2013

  • 0
Ac3Way wrote: Ajoin ensimmäisen kisani Forza 4 moninpelissä, olin ihan paska.
Siitä on suunta vain ylöspäin. Ei muutaku uutta putkeen... SM-sarja kutsuu :)
IIPPONEN

IIPPONEN 21.11.2013

  • 3
korpinnappulat :))

Write a post

Sign in to post a post.