Forum - Off-topic

Ei mulla muuta

Capo26RS

Capo26RS 22.08.2011

  • 1
TehBigBunny wrote: Meen ny nukkuun. Liskoille annoin vapaaillan. Ei mulla muuta.
Ei ne sun liskottimet vapaalla malttanu olla. Olivat mun luona melkein aamuun asti. EMM
Capo26RS

Capo26RS 22.08.2011

  • 1
Schimanski76 wrote: Ei ole lainkaan kivoja nämä maanantait! EMM.
Painoko Punttilan pitkät "juoksu"lenkit vielä maanantainakii, yllättävää noinkii kovakuntosella kaverilla! Ei m(i)ulla muuta.
DarkWarjo

DarkWarjo 22.08.2011

  • 0
Schimanski76 wrote: Ei ole lainkaan kivoja nämä maanantait! EMM.
I SOOOOO MUCH AGREEE! Ei mulla muuta.
hulluseon

hulluseon 22.08.2011

  • 0
Hö hö höö!!! Eipä tässä kummempia... ^Thihihii^
vaiski75

vaiski75 23.08.2011

  • 0
Mä aion kyllä auttaa hienoa Hallitusta ja Urpilaista.. Tästä lähtien menen töihin pyörällä, lopetan tupakoinnin ja haen viinani Virosta.. Ei mulla muuta..
RealBlocker

RealBlocker 23.08.2011

  • 0
Oho, koulun koneisiin on asennettu windows 7. Viddu ku unohtu muistitikku kotiin, eikä näissä koneissa oo enää COD 1 tai ET:tä. Ei mulla muuta.
TehBigBunny

TehBigBunny 23.08.2011

  • 0
vaiski75 wrote: Mä aion kyllä auttaa hienoa Hallitusta ja Urpilaista.. Tästä lähtien menen töihin pyörällä, lopetan tupakoinnin ja haen viinani Virosta.. Ei mulla muuta..
Sfalehtelua kun ei, viälä, veroteta ... Ei mulla muuta.
villek00

villek00 23.08.2011

  • 0
Kuskina olen. Tulin meilahden sairaalalle 9 aikaan, ja täällä sitä vielä odotellaan. EMM
RauhaMees

RauhaMees 23.08.2011

  • 0
Jee Jee mul on tylsää EMM
zattwy

zattwy 23.08.2011

  • 0
villek00 wrote: Kuskina olen. Tulin meilahden sairaalalle 9 aikaan, ja täällä sitä vielä odotellaan. EMM
Mie oon rampannu sie jo kymmenen kuukautta, kaks tai kolme kertaa kuussa. Taksikuski odottelee sillain kivasti aina 3-5 tuntia. EMM!
Pottae

Pottae 23.08.2011

  • 0
Hmm, pari tuntia leikkailuun yms shittiin.. 6-8h renderöintiin + sähköt poikki kun oli 10min renderöintiä jäljellä = pieni ketutus. Neppis on kivaa. EMM..
Finski fani

Finski fani 23.08.2011

  • 0
Mää oon muuten hetken aikaa miettiny, että mitä se renderöinti oikeen on. Siihen menee aina niin hurjasti sitä aikaa ja kaikkee. Voisiko Potta valaista hiukan? =) Muuten eikös noihin pöytäkoneisiinkin oo semmosia ulkosia pikku akkuja, jotka estää sitten tuommosen käymisen sähkökatkojen aikana? Siinä mielessä kannettavat on hyviä. =) EMM
vaiski75

vaiski75 23.08.2011

  • 1
Finski fani wrote: Mää oon muuten hetken aikaa miettiny, että mitä se renderöinti oikeen on. Siihen menee aina niin hurjasti sitä aikaa ja kaikkee. Voisiko Potta valaista hiukan? =) Muuten eikös noihin pöytäkoneisiinkin oo semmosia ulkosia pikku akkuja, jotka estää sitten tuommosen käymisen sähkökatkojen aikana? Siinä mielessä kannettavat on hyviä. =) EMM
Renderöinti (engl. Render) liittyy videon editointiohjelmiin. Se on laskentatoimenpide, jonka ohjelma vaatii, että sille syötetty efekti, esimerkiksi ristikuva, värikorjailu tms. on valmis katsottavaksi ja/tai täysilaatuisena siirrettäväksi nauhalle tai talletettavaksi tietokoneelle. Renderöintiajat olivat pitkiä ja niistä puhuttiin paljon vielä muutama vuosi sitten. Siihen saattoi mennä tuntejakin. Ohjelmat ovat kuitenkin kehittyneet ja tietokoneet tulleet tehokkaammaksi. Reaaliaikaisuus alkaa olla päivän sana. Ainakin vähän heikompilaatuinen katselukuva tarjotaan yleensä heti ja lopullinen laatukin varsin nopeasti. Joissakin ohjelmissa on myös taustarenderöinti ja laskenta tapahtuu samalla kun leikkaaja miettii seuraavaa toimenpidettä. Näin voi käydä, että nykykäyttäjä ei edes tiedosta, mitä renderöinti on ja mihin sitä tarvitaan. Kehitys on ollut todella nopeaa. HD ja runsaasti lisääntynyt kuvan koko palauttaa taas renderöintiajat, mutta toivottavasti vain lyhyeksi ajaksi. Tietokonegrafiikan laskennasta käytetään samaa termiä. EMM
Finski fani

Finski fani 24.08.2011 (edit 24.08.2011)

  • 0
Jännästi en päässyt yhdellekään festarille kesän aikana, mutta nyt alkaa keikkoja tulemaan. Bändejä, joita oon menossa kahtomaan: -In flames! -Ghost! -Trivium -Rise to remain -Insense -Profane omen!! -MyGrain!!! -Bloodred hourglass =) mii laik! EMM.
DarkWarjo

DarkWarjo 24.08.2011

  • 0
"stupidest band name competition is still on the go!" ei muuta.... mulla.... ole... nyt....
Finski fani

Finski fani 24.08.2011

  • 0
DarkWarjo wrote: "stupidest band name competition is still on the go!" ei muuta.... mulla.... ole... nyt....
Nimellä ei ole väliä, kun musiikki on hyvää. Katsotaan vaikka Motörhead:iä. Nimi idioottimainen, musa mahtavaa. =) Ihan mielenkiinnosta, mitkä nimet ovat sun mielestä voittajaehdokkaita tuossa kilpailussa? =P EMM.
DarkWarjo

DarkWarjo 24.08.2011 (edit 24.08.2011)

  • 0
Finski fani wrote: Nimellä ei ole väliä, kun musiikki on hyvää. Katsotaan vaikka Motörhead:iä. Nimi idioottimainen, musa mahtavaa. =) Ihan mielenkiinnosta, mitkä nimet ovat sun mielestä voittajaehdokkaita tuossa kilpailussa? =P EMM.
Heh, joo tiedän. My Grain kyl pääsee hienosti fiksuimpien kräkeen... eikä noi huonoja ole osa muistakaan :D Bloodred hourglass? okei Rise to remain? Nousu olemaan jäljellä? siel o taas pikku pienissää mietitty todella ovelia nimiä... haluaisko joku listata viel potan listan ulkopuolelta mainioita nimiä? niitä kyl löytyy :) /ja siis tosiaan joo, hyvää musaa useallaki näistä, mut välillä toi kikkailu bändin nimissä vain hymyilyttää. Ei muuta.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 24.08.2011

  • 1
Ei ole bändi mutta Cheek on aika tyhmä nimi : D Ei mulla muuta.
jimmykojootti

jimmykojootti 24.08.2011

  • 0
Meiltä loppuu eventit kesken ei mulla muuta...
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 24.08.2011

  • 0
"Vituttaa syntyä 37 päivää myöhässä.":http://www.youtube.com/watch?v=J_aC5Zr0C6g Suicidal Tendenciessä on sitä jotain. Rumpali on sairaan hyvä. Loppuvuodesta onkin tulossa Suomeen hirveellä vyöryllä keikkoja. Itse meen katsomaan: -Exodus -Motörhead -Saxon ja Anvil -Ehkä Metal Warningiin jos tulee Hirax Muutenkin tuli pareilla festareilla käytä tänä vuonna. Tuskassa perjantai (Forbidden, Hell, Bulldozer, Eletric Wizard ja Morbid Angel), Saunassa 3pv (Judas Priest, Saxon, Ozzy, Helloween, Doro ja Joey Belladonna) ja Jalometallissa lauantai (Vorum, Evil-Lÿn, Entombed, Nifelheim, A.R.G., Sodom ja OZ) eli paljon on bändejä nähty tänä vuonna ja vielä parit tiukat jäljellä. Eipä mulla nyt mitään muuta.

Write a post

Sign in to post a post.