Forum - Finnish Racing League

Tallia vailla

Schimanski76

Schimanski76 31.10.2012

  • 0
Capo26 lisätty Sputnikkiin. Tiijä sitten monta kisaa nämä saavat ajettua.Kyllä meille vielä 1 mahtuu,mutta tämä ei taida olla se kaikista aktiivisin tiimi.Yritetään nyt pari kisaa ainakin ajaa.
JumpierMeat

JumpierMeat 31.10.2012

  • 0
PetuK wrote: Onkos täällä nyt paljon vielä sellaisia yksinäisiä, jotka etsivät seuraa?
TTJK107 kanssa neuvottelut menossa HRT:hen liittymisestä, että ilmeisesti vihreällä valolla mennään? tai ainakin keltaisella...
TTJK107

TTJK107 31.10.2012

  • 1
No mitä, oot jo mukana :-D
JumpierMeat

JumpierMeat 31.10.2012

  • 0
No ni sieeltä se vihree valo tuli, huomanu itse ollenkaan.. :D
Driver181

Driver181 01.11.2012

  • 0
Meikän tiimiin ois kaks paikkaa tarjolla.
RauhaMees

RauhaMees 01.11.2012

  • 0
JumpierMeat wrote: No ni sieeltä se vihree valo tuli, huomanu itse ollenkaan.. :D
Nyt on siis kolmikko kasassa. lisäilen sut jumpier kaveriks boxilla heti kun pääsen sinne. Maalit tulevat mun kautta (Maybe?)
JumpierMeat

JumpierMeat 01.11.2012

  • 0
Rayha300 wrote: Nyt on siis kolmikko kasassa. lisäilen sut jumpier kaveriks boxilla heti kun pääsen sinne. Maalit tulevat mun kautta (Maybe?)
Hyvä tietää niin pittää mennä hyväksymään pyyntö, kunhan tässä itsekin pääsen paikalle.
Goofy FIN

Goofy FIN 02.11.2012

  • 0
Juu täällä ois yksi halukas ilman tallipaikkaa, jos jollekkin vielä sopii mukaan .... En ajatellut kyllä podium sijoituksista ajaa eli varmaan siellä häntäpäässä keikutaan ja annetaan ohimeneville nopeimmille puhdasta latua . Eli jos on tilaan tallissa kilpailuhenkiselle goofylle niin viestiä vaan . Ja morot kaikille :-)
PetuK

PetuK 02.11.2012 (edit 02.11.2012)

  • 0
Vajaita tälleja löytyy vielä! ^TIRSK, koska ei muka löytyis?^ Ottakeehan joku tuo Goofy siipienne suojiin ja -antakaa letcusta ^TM^- opettakaa tavoille :)
hulluseon

hulluseon 02.11.2012

  • 2
PetuK wrote: Vajaita löytyy vielä!
Juu ja siitä on vielä valkotakkisen totistus.
TehBigBunny

TehBigBunny 02.11.2012

  • 1
Tuu meille saat -kahveeta ja pullaa- ! TEAM ÄFFÄRCEE, wanhin ja caunein.
THE FRC

THE FRC 02.11.2012 (edit 02.11.2012)

  • 0
Vielä tänään tehdyt ilmoittautumiset huomioidaan mukaan automaattisesti. Jos vielä myöhemmin pyrkii, niin sitten tarvitaan jo voitelua.
PetuK

PetuK 02.11.2012

  • 1
TehBigBunny wrote: Tuu meille saat -kahveeta ja pullaa- ! TEAM ÄFFÄRCEE, wanhin ja cauhein.
Korjattu :)
Goofy FIN

Goofy FIN 03.11.2012

  • 0
TehBigBunny wrote: Tuu meille saat -kahveeta ja pullaa- ! TEAM ÄFFÄRCEE, wanhin ja caunein.
Sinne sitten
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 16.12.2012

  • 0
Ny kun yhtä kisaa lukuunottamatta tuli yksin pidettyä tota kulffin lippua korkialla, ni tuli semmonen tunne, että jottain vähän parempaa pitäs saaha tilalle, Eli tarjouksia otetaan vastaan.
jiveman74

jiveman74 03.01.2013

  • 1
Ilmoittaudutaan uuteen kauteen uudella teamillä MEV Racing team Jiveman74, Goofy FIN ja JumpierMeat
velliperse

velliperse 04.01.2013

  • 2
Tartteisin tallipaikan? Tuo team tampaxin mekaanikko on ollu sammuneena jokaisen harjotus session joten säädötkin olluna sitä luokkaa, Ja maalarillaki ollu LSD trippi päällä ku on ruiskun kaa heilunu. Elikkäs: JUURI SINÄ oi mahtava tallipäällikkö, tarvitsetko nopeaa kuskia, Ovatko muut kuljettajasi hitaita karavaanareita tai kenties muutenvain sunnuntai suhareita? Ei hätää, Palkkaa vellimies niin jo alkaa menestystä tulla... ehkä, riippuen palkasta, oluen määrästä, kuun asennosta, siskon anopin mielenterveydestä. yms. Ota yhteyttä viidakkorummuilla niin neuvotellaan. ps: Ei jaksais kovalaisen kaa olla pilkillä koko talvee
KKNGS

KKNGS 05.01.2013

  • 0
Battery Racing Team tarvitsee kuljettajia, autona on skyline! Ei tarvitse olla hyvä, itse olen täysi paska ajamaan mutta hauskanpidon takia lähdetään mukaan! YV:tä mun suuntaan jos kiinnostaa
Nikde

Nikde 10.01.2013

  • 2
Taas palaan tähän kysymykseen. Miksi immeiset ajaa yksin omalla tiimillä? Nytkin ilmottautuneista tiimeistä n. puolet on "yksityisiä". Lyökeepä "viisaita" päitänne yhteen ja yhdistäkee voimanne.
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 10.01.2013

  • 1
Nikde wrote: Taas palaan tähän kysymykseen. Miksi immeiset ajaa yksin omalla tiimillä? Nytkin ilmottautuneista tiimeistä n. puolet on "yksityisiä". Lyökeepä "viisaita" päitänne yhteen ja yhdistäkee voimanne.
vähän samaa ihmettelin... Eikös se menny sillai notta omilla pisteillä ei väliä kuhan tallipisteissä voitetaan ?

Write a post

Sign in to post a post.