Forum - Finnish Racing League

F4SM Kausi 3 - Harjoitusaikoja

Exami

Exami 23.04.2012

  • 0
Joku saattaa taas valittaa et itken ihan turhia mut muistan et oli puhetta autoja valittaessa et pitää olla semmoset autot mitä on helppo säätää ja helppo ajaa.. vaikuttaa siltä et jos jengi on ekaan kisaan paukuttanu toistasataa kierrosta setuppeja ja 1 / 10-20 kierros on "kohtalainen" et auto ei kyllä ihan näiden specsien sisällä... Just saying.. ekat ajat ~1:44.XXX (nopea testi)
zattwy

zattwy 23.04.2012

  • 3
Exami wrote: Joku saattaa taas valittaa et itken ihan turhia mut muistan et oli puhetta autoja valittaessa et pitää olla semmoset autot mitä on helppo säätää ja helppo ajaa.. vaikuttaa siltä et jos jengi on ekaan kisaan paukuttanu toistasataa kierrosta setuppeja ja 1 / 10-20 kierros on "kohtalainen" et auto ei kyllä ihan näiden specsien sisällä... Just saying.. ekat ajat ~1:44.XXX (nopea testi)
Jus olin radalla ja 10 nopeeta vedin nopein 01:40.691 Enkä metriäkään ole aikaisemmin tätä rataversioo ajana. Hieno auto ajaa on tämä. Kiitokset mänizmentille hyvistä autovalinnoista. KIITOS isolla Koolla. :)
Eeegac

Eeegac 23.04.2012

  • 1
Itse paukutin lähinnä kierroksia sen takia, jotta saa autoon tuntuman. 3 eri setuppia kokeilin, kaikille aikalailla sama lopputulos omissa käsissä. Hockkista joutuu taas ajelamaan tuntuvasti, koska rata ei ole tuttu. Aika: X:XX.XXX
Terror80

Terror80 23.04.2012

  • 0
Mä kävin Rellulla tuota Mugelloa kokeilemassa ja spekseihin tehtynä tehdassäädöillä (defaultit siis) 1:05.5xx. Emmä kokenut että ajokki oli yhtään huono ajaa. Tietysti, etuveto on aina etuveto ja sillä vaan pitää osata ajaa. Noilla specseillä sitä pitää kuljettaa kuin "vakio 1600-luokkaa" eli pyöreästi vauhtia tappamatta. Puskemalla ei tuu kuin porua. Pitää kokeilla Obelixilla ja Seatilla vielä tuota Hokkaria. PS. FM4 tuning calculatorista oli kyllä suuri apu Meganen pitoon, mutta itse en saanut sillä kierrosaikaa parannettua... ajelin ihan samoja kuin default-säädöillä. Ehkä ongelma on enempi tuossa padilla ajamisessa. Pitäis kyllä fanateciin investoida.
djrunkkari

djrunkkari 23.04.2012 (edit 23.04.2012)

  • 2
zattwy wrote: Jus olin radalla ja 10 nopeeta vedin nopein 01:40.691
Jösses :D Jännä että mun ja Nipsuhuulen ero on kaventunut näillä etuvetoisilla aivan selvästi Kisavauhti nipsulla on sitten heikompaa koska ei pärise?
warcryFIN

warcryFIN 23.04.2012

  • 3
Mugellossa siinä päris Jonnea sen verran edessä, että ehkä se verotti vauhtia.
savulohi

savulohi 23.04.2012

  • 1
Varmaan kauttaaltankin erot kaventuu etuvedoilla kun ihan perus-peränkarkaamisia ym. ajovirheitä tulee vähemmän, ja se näiden valinnassa oli ideanakin. Tokihan näitä pitää ajaa eri lailla kuin takavetoja, justiinsa tuollein pyöreästi pumppaillen kuten tämä Terrorimiäs tuossa kuvaili. Replayta kun illalla katselin niin näköjään oli vielä monella takapotkut mielessä kun mutkia mentiin kaasu pohjassa ja eturenkaat linkussa. :)
djrunkkari

djrunkkari 23.04.2012

  • 1
savulohi wrote: Replayta kun illalla katselin niin näköjään oli vielä monella takapotkut mielessä kun mutkia mentiin kaasu pohjassa ja eturenkaat linkussa. :)
:D Mugellossa tuli ekaa kertaa tässä pelissä hikoiltua etuvetosilla.
Nikde

Nikde 23.04.2012

  • 0
En tiiä oisko toi nopeempi ja fiksumpi ajaa Normal steeringillä kun pädillä pelaa, mutta eihä semmosiin handicappeihin voi turvautuu, kaikki avut pois vaan :D
savulohi

savulohi 23.04.2012 (edit 23.04.2012)

  • 0
Miun Hockenheimin haamuna näkys olevan Ooppeli, eli sillä on tullu täällä nopein aika rakennusvertailuissa(säätämättömänä siis). ^Näkyy mulla haamuna mutta ei LB:llä pikoos poistin Ghosts-tiedoston joku aika sitten^ Kymmenisen kiekkaa kävin normi-Seatilla ja samaan kymmenyksen haarukkaan meni mitä zattwy ja vorkrai. :D
djrunkkari

djrunkkari 23.04.2012

  • 0
Mugellos Simulation steering paras kierros: 01:04.2XX Normal steering paras kierros: 01:03.99X Saan Normal steeringillä tasaisempiä aikoja ja tuntuu että auto ei puske niin paljon mutta empä usko että noiden kahden välillä mitään radikaalia eroa ole toisinkuin joissain R-luokkalaisissa.
pokalemestari

pokalemestari 23.04.2012

  • 0
Perän karkaaminen on parasta.
TehBigBunny

TehBigBunny 23.04.2012

  • 0
:(
Exami

Exami 23.04.2012 (edit 23.04.2012)

  • 0
1:40.476, tuntuu et ajan ihan väärää rataa.. Jahas, sit paukautettiin 1:39.889.. eli vois olettaa et jotain 1:38.9 aikoja pitäs pystyy tääl ajaa aika helposti..
Nikde

Nikde 23.04.2012

  • 0
djrunkkari wrote: Mugellos Simulation steering paras kierros: 01:04.2XX Normal steering paras kierros: 01:03.99X Saan Normal steeringillä tasaisempiä aikoja ja tuntuu että auto ei puske niin paljon mutta empä usko että noiden kahden välillä mitään radikaalia eroa ole toisinkuin joissain R-luokkalaisissa.
Siinä se vauhdin salaisuus sitte oliki, vai? Mua on taas cusetettu!
velliperse

velliperse 23.04.2012

  • 1
1:39.3xx Meni helposti, Eiköhän joku tuosta sen sekunnin saa vielä poies.
x Mr Grey x fin

x Mr Grey x fin 23.04.2012 (edit 23.04.2012)

  • 0
Ajoin sakoilla 1.40.4xx
Eeegac

Eeegac 23.04.2012

  • 0
Ei ole minun ratani. Hermot män. Toblel 1:42.XXX.
FINBULLET

FINBULLET 23.04.2012

  • 0
Onko velliperseellä jotain tuneja mitä vois kokeilla?
velliperse

velliperse 23.04.2012

  • 0
Default setupilla mennään joten ghostin avulla vaan ajolinjat kuntoon

Write a post

Sign in to post a post.