Forum - Finnish Racing League

F3SM Kausi 2 - harjoitusaikoja

Vally85

Vally85 07.05.2010

  • 0
Jeee, sain test drivessa kivaste Leestin autolla 8:29.xxx, oli jo paranemassa mutta sitte mä kopitin sen romun... Leesti ei tykänny :(
DarkWarjo

DarkWarjo 07.05.2010

  • 0
Helvetti, Vallynki aikaan 10sec väli :| LEESTI! setuppia! :D
Nikde

Nikde 11.05.2010 (edit 11.05.2010)

  • 0
8:17.402 Vapiskaa! Hoh.
Vally85

Vally85 11.05.2010

  • 0
Kautta aikain ensimmäinen puhdas kierros nyrressä 8:31.xxx.
DarkWarjo

DarkWarjo 11.05.2010

  • 0
Nikde wrote: 8:17.402 Vapiskaa! Hoh.
Ei ny saatana nikde! hullu mies.
hulluseon

hulluseon 11.05.2010

  • 0
Ei kun Honda miäs. Kivasti torstaina voi hakea palanssia avtoon kun ei tarvii mennä töihin.
Nikde

Nikde 11.05.2010 (edit 11.05.2010)

  • 0
DarkWarjo wrote: Ei ny saatana nikde! hullu mies.
Eikös se joteki nii mee, että jos tolla radalla meinaa olla nopea, niin on oltava sopivasti hullu? Kyllä tossa on monet rewindit otettu harjotellessa, että alkanu löytyy ne oikeet paikat jarrutuksii ja kaasun avauksiin, virheet kostautuu täällä kyllä aika tylyinä, heti katollaan tai kaiteissa :(
hulluseon

hulluseon 12.05.2010

  • 0
En raplaa enää tuota omaa Hondaa. 8:20.xxx paras tähän mennessä. Ja täysin "kai se on hyvä tossa" säätö tyylillä :D
hulluseon

hulluseon 15.05.2010

  • 1
No niin lapset ja lapsenmieliset. Hullu setä taas on täällä teidän riemuna ja yleisön pyynnöstä huolimatta. Ekaksi knoppi tietona että varikolla menee aikaa 22.8 sekuntia. Ja sitten itse asiaan. Löysin syyn miksi ajan niin hemmetin huonosti nuissa harjoituksissa. En ole niissä tarpeeksi päissäni ja lisäksi kun pitää antaa muille vähän nauramisen aihetta, eli höpötellä mikkiin kaikenlaista turhaa. Eli olen puhumattomassa kännissä, niin kuin nytkin ja ajan korvatulpat korvissa. PS. 8:20.356 harjoitus tilassa. Viidennellä kierroksella syttyi opiskelija valo ja loppui lonkero. SYHY!
Finski fani

Finski fani 15.05.2010

  • 0
hulluseon wrote: No niin lapset ja lapsenmieliset. Hullu setä taas on täällä teidän riemuna ja yleisön pyynnöstä huolimatta. Ekaksi knoppi tietona että varikolla menee aikaa 22.8 sekuntia. Ja sitten itse asiaan. Löysin syyn miksi ajan niin hemmetin huonosti nuissa harjoituksissa. En ole niissä tarpeeksi päissäni ja lisäksi kun pitää antaa muille vähän nauramisen aihetta, eli höpötellä mikkiin kaikenlaista turhaa. Eli olen puhumattomassa kännissä, niin kuin nytkin ja ajan korvatulpat korvissa. PS. 8:20.356 harjoitus tilassa. Viidennellä kierroksella syttyi opiskelija valo ja loppui lonkero. SYHY!
Mulla on ihan samat viat. Ollaankohan me sukua? Vai ihan sama henkilö, mutta vain jakautuneella persoonallisuudella...?
Ac3Way

Ac3Way 16.05.2010

  • 0
kirves wrote: Ei saatana. Pääsuoralla 235-237 km/h (hyytyy) ja alamäessä juuri yli 240 km/h. Eikä edes käänny mihinkään, jos on vähänkään vauhtia. Tiesin, että tästä tulee paskaa, mutta että näin skööö.
Heps kukkuu, hitaampi ku kilpikonnat. Jänöä aina nopeampi. Tylsä ajaa, kun tuntuu ihan lahnalta. Vituttavat ja turhat 2 tuntia tiedossa. 8.40.xxx alle, jos pääse niin hyvä on. Olen ajanut loppukauden väiskin Motegiin rakentamilla säädöillä ja nyt oli sitten pakko vähän muuttaa. Aikaisemminkin ne eivät ole kaikille radoille sopineet, johtuen välityksistä ja hyvin hyvin jäykästä alusta, joten auto ei ole myöskään kääntynyt. Nyt vähän pehmensin ja tuntui hitusen paremmin käänytyvän sekä sallivan kanttareella ajoa sekä hypyt otti pehmeämmin. Ongelma on vaan, että en osaa säätää niin ei se ehkä ollut enää niin tunnokas. No samapakai tuo, kääntyy ainakin.

Write a post

Sign in to post a post.