Forum - Finnish Racing League

F3SM Kausi 3 - Keskustelut

F3SM

F3SM 18.07.2010

  • 0
Haetko tallikaveria? Haluatko kysyä manizmentilta jotain? Onko vielä kuuma? Tänne topicciin siis kaikki yleinen keskustelu mikä liittyy kauteen :)
Finski fani

Finski fani 18.07.2010

  • 2
Enää ei ole kuuma. Vähän jopa paleltaa... Mutta joo, mun osallistuminen riippuu pitkälti mun netistä. Saan 1.8 kymmenen megasen netin ja jos sen myötä lagittaminen loppuu, niin olen mukana, jos ei niin en jaksa osallistua ja aiheuttaa muille harmia. Sormet ristissä toivon, että netti rupeaa pelittämään.
TehBigBunny

TehBigBunny 18.07.2010

  • 0
ÄFFÄRCEE !
Mudinski

Mudinski 18.07.2010

  • 0
Mudinski Motorsport is back !
IIPPONEN

IIPPONEN 18.07.2010

  • 0
Mukana jos vain aikataulu (opiskelut) antavat myöten....
TehBigBunny

TehBigBunny 18.07.2010 (edit 18.07.2010)

  • 4
IIPPONEN wrote: Mukana jos vain aikataulu (opiskelut) antavat myöten....
Se ajaa tai se saa letkusta ! _(lämmintä vettä, notta ei viilennä)_
DarkWarjo

DarkWarjo 18.07.2010

  • 0
Finski fani wrote: Enää ei ole kuuma. Vähän jopa paleltaa... Mutta joo, mun osallistuminen riippuu pitkälti mun netistä. Saan 1.8 kymmenen megasen netin ja jos sen myötä lagittaminen loppuu, niin olen mukana, jos ei niin en jaksa osallistua ja aiheuttaa muille harmia. Sormet ristissä toivon, että netti rupeaa pelittämään.
Luulis et toimivalla kybämegasel jo vähä forzaa ajaa... ainaki mä ajan :D
FINBULLET

FINBULLET 18.07.2010

  • 2
Mut nyt et aja millään nopeudella Forzaa.
TehBigBunny

TehBigBunny 18.07.2010

  • 2
DarkWarjo wrote: Luulis et toimivalla kybämegasel jo vähä forzaa ajaa... ainaki mä ajan :D
Mä ajan ratilla ... _*boom tishhh...*_
RaabForRehab

RaabForRehab 18.07.2010

  • 0
Eipä se siitä liittymän nopeudesta ole kiinni.. Jos pingit on kohillaan, niin toimii vaikka 512kt liittymällä.
Finski fani

Finski fani 18.07.2010

  • 0
RaabForRehab wrote: Eipä se siitä liittymän nopeudesta ole kiinni.. Jos pingit on kohillaan, niin toimii vaikka 512kt liittymällä.
Joo näinhän se on, mutta toivon että koko yhteys paranee, kun ne ottaa noi valokuidut kunnolla käyttöön... Menin sitten tekemään ittelleni auton. Verrarilla olen sitten lähdössä, kun se mukavasti löytyi tallista. =) Vietin jopa kaksi tuntia sen virittämiseen ja säätämiseen. Alkaa todella hatuttamaan, jos netti ei tuu toimimaan...
DarkWarjo

DarkWarjo 18.07.2010

  • 0
Finski fani wrote: Joo näinhän se on, mutta toivon että koko yhteys paranee, kun ne ottaa noi valokuidut kunnolla käyttöön... Menin sitten tekemään ittelleni auton. Verrarilla olen sitten lähdössä, kun se mukavasti löytyi tallista. =) Vietin jopa kaksi tuntia sen virittämiseen ja säätämiseen. Alkaa todella hatuttamaan, jos netti ei tuu toimimaan...
Jos ei toimi, on ehkä reklamaatio paikallaan? ja kyl mää ajan edelleenki ihan vaa sillä kybämegasella tota forzaa.. sillon ku se toimii, ei siihen tarvii rattia, tai ohjainta, netti hoitaa kaiken ;)
Finski fani

Finski fani 18.07.2010

  • 0
DarkWarjo wrote: Jos ei toimi, on ehkä reklamaatio paikallaan?
Noo emmänyttiiä, kun se on ilmanen netti alunperinkin. Eli kuuluu vuokraan, kun opiskelukämpässä asustelen...
Schimanski76

Schimanski76 18.07.2010

  • 0
Finski fani wrote: Noo emmänyttiiä, kun se on ilmanen netti alunperinkin. Eli kuuluu vuokraan, kun opiskelukämpässä asustelen...
Finski opiskelee kuulemma Salpausselän K-120-opistossa Jari Puikkoseksi.
DarkWarjo

DarkWarjo 18.07.2010

  • 0
Finski fani wrote: Noo emmänyttiiä, kun se on ilmanen netti alunperinkin. Eli kuuluu vuokraan, kun opiskelukämpässä asustelen...
Ha, valittaa pitää silti jos ei pelaa! jumalauta, ainaki vuokra alas sit :D Finxi on uus Puikkonen? aika huisin jännää!
TehBigBunny

TehBigBunny 19.07.2010

  • 2
Mä taas kuulin että sen opiskelee K-18 opistossa uudeksi Nykäseksi.
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 19.07.2010 (edit 19.07.2010)

  • 0
Haluuko joku lyöttäytyä yhteen mun kanssa Nissaneilla? Eli tallia/tallikaveria hakusessa. Hyvät tuunaukset ja maalaukset ovat plussa (ORLY). PJERKELE. En muistanutkaan että joudun muuttamaan Nokialle puoleksi vuodeksi tossa elokuussa. Ei ole hajuakaan onko siellä edes netti mahdollisuutta aluksi. Saattaa harmittavasti kaatua siihen tämä kausi :(
FINBULLET

FINBULLET 19.07.2010

  • 1
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegacin ja DarkWarjon kanssa täytyis miettiä sitä tallin nimeä.
Eeegac

Eeegac 19.07.2010

  • 1
Näin on! Pohditaan se kuntoon lähipäivinä!
FINBULLET

FINBULLET 19.07.2010

  • 1
Hyvä homma.

Write a post

Sign in to post a post.