Forum - Finnish Racing League

F3SM Kausi 3 - Keskustelut

DarkWarjo

DarkWarjo 02.09.2010

  • 0
djrunkkari wrote: Yleensä tommosista annettu varoituksia tai pieniä pistemenetyksiä. Nortin keissi olikin vähä erilaisempi :D:D Saikos se bannit siltä kaudelta vai pisteet vain vietiin?
mitäs nortilla sit kävi? Aliboz, Vähän vaikuttas et noottia saat, periaattees joutasin itekki saada siit ku tönäsin hullun perään siin viimesel kierroksel.
IL3

IL3 02.09.2010

  • 2
KAIKILLE BÄNNIÄ! :D
djrunkkari

djrunkkari 02.09.2010 (edit 02.09.2010)

  • 1
DarkWarjo wrote: mitäs nortilla sit kävi? Aliboz, Vähän vaikuttas et noottia saat, periaattees joutasin itekki saada siit ku tönäsin hullun perään siin viimesel kierroksel.
Nortti lähti ajaan väärään suuntaan viimeisellä kierroksella koska unohti käydä varikolla ja törmäsi Nipsuhuuleen :DD [img]http://img.forzaracingclub.com/p/1/1/5/6/2/11562/11562_thumb.jpg[img] [img]http://img.forzaracingclub.com/p/1/1/5/6/2/11562/11562_full.jpg[img]
TehBigBunny

TehBigBunny 02.09.2010

  • 5
Eihän AliBoi tehnä muuta kuin missasi jarrutuksen.
hammeredhuoh

hammeredhuoh 02.09.2010 (edit 02.09.2010)

  • 0
Tämähän menee selvästi 7.4säännön kategoriaan, vaikka hieman "isompi" sellainen.
djrunkkari

djrunkkari 02.09.2010

  • 10
Kyllä mä itkisin niinku hookkis vanhoina hyvinä aikoina jos joku mun perää noin ajais.
Hookkis

Hookkis 02.09.2010

  • 2
No voi jumalauta :D
hulluseon

hulluseon 02.09.2010

  • 2
Siis jos nyt on kyse viime sunnuntain RA ajoista, niin kilpailu tilanteita minusta ne kaikki oli. Ali missasi jarrun ja sitä ennen olin pilata oman, AJfin ja Olenkon kisan. Onneks pilasin vaan oman.
djrunkkari

djrunkkari 02.09.2010

  • 4
dcftinti wrote: No voi jumalauta :D
sitte sulla laskeutu kivekset ja mä jäin yksin!
Hookkis

Hookkis 02.09.2010

  • 0
Jep, näin kävi ;)
RaabForRehab

RaabForRehab 02.09.2010

  • 1
djrunkkari wrote: sitte sulla laskeutu kivekset ja mä jäin yksin!
Ja aloit kuumottamaan mua facebookissa. Musta sä et ittelles uutta Hookkista saa :D
Pure Black40

Pure Black40 02.09.2010

  • 0
Kumma kun nyt julkaistussa juutupe videossa alettiin nostamaan asiaa esille, olihan tosta tilanteesta vaikka kuinka paljo kuvia. ?
djrunkkari

djrunkkari 02.09.2010

  • 0
RaabForRehab wrote: Ja aloit kuumottamaan mua facebookissa. Musta sä et ittelles uutta Hookkista saa :D
(;;
djrunkkari

djrunkkari 03.09.2010

  • 0
Pure Black40 wrote: Kumma kun nyt julkaistussa juutupe videossa alettiin nostamaan asiaa esille, olihan tosta tilanteesta vaikka kuinka paljo kuvia. ?
kuvista kukaa mitää ymmärrä
TehBigBunny

TehBigBunny 09.09.2010 (edit 09.09.2010)

  • 3
Tulevat kauvvet: Olisiko hyvä jos jatkossa saisi hounoimmasta kisasta puolet pisteet sen sijaan että ne dissataan kokonaa ( lobbystä lentämisen takia puolitettuja pisteitä ei enää puolitettaisi ). Managementtiin uutta verta ennen kun uutta kautta aletaan suunnitella, kansa valitsee managementin ei niin että managementti vaan itse ottaa jonkun mukaan. Kauden autot/säännöt valmiiksi hyvissä ajoin jotta voidaan testata ja sitten tarvittaessa muokata autoja/sääntöjä. Mie ainakin näkisin mielellänin uutta formattia kisoissa esim. sprinttikisa ja sen perään pidempi kisa reverse gridillä jts. Aika-ajoja voisi järjestää ennakkoon, ainakin koeluontoisesti. Joku lyhyt ja tiivis kausi voisi olla kanssa vaihteeksi hauska. esim. 6 kisaa 7 viikkoon. Lepo ! / Saisiko tuonne pizteisiin kuskien autot ja tallisivulle tallissa ajavat kuskit. ( Insert Comment niin tulee kivasti näkyviin kun laettaa hiirulaisen nimen/tallin piälle )
FINBULLET

FINBULLET 09.09.2010

  • 0
Tykkäsin Bunnyn ehdotuksista.Myöskin,että managementti äänestetään.Ja kautta vois lyhentää johonkin 5 tai 6 kisaan.
PetuK

PetuK 09.09.2010

  • 2
TehBigBunny wrote: Tulevat kauvvet: Olisiko hyvä jos jatkossa saisi hounoimmasta kisasta puolet pisteet sen sijaan että ne dissataan kokonaa ( lobbystä lentämisen takia puolitettuja pisteitä ei enää puolitettaisi ).
-ja sitten jotkut valopäät tiputtaisivat itsensä pois, jotta hyvät pisteet turvattuna? En usko, että yleistä olisi, mutta ei kuitenkaan mahdotonta?
TehBigBunny wrote: Managementtiin uutta verta ennen kun uutta kautta aletaan suunnitella, kansa valitsee managementin ei niin että managementti vaan itse ottaa jonkun mukaan.
-Uutta verta kyllä, mutta kannattaisi mielestäni suorittaa siten, että 1-2 manaa säilyisi, koska heillä kai kuviot kuitenkin hieman paremmin selvillä?
TehBigBunny wrote: Kauden autot/säännöt valmiiksi hyvissä ajoin jotta voidaan testata ja sitten tarvittaessa muokata autoja/sääntöjä.
-samaa mieltä
TehBigBunny wrote: Mie ainakin näkisin mielellänin uutta formattia kisoissa esim. sprinttikisa ja sen perään pidempi kisa reverse gridillä jts.
-itsekin ajatusta pyöritellyt
TehBigBunny wrote: Aika-ajoja voisi järjestää ennakkoon, ainakin koeluontoisesti.
-mielestäni ei hyvä ÄsÄmmään (miksei muissa sarjoissa/kisoissa kyllä), koska silloin sarjahinkkaajat hyötyisivät vielä enemmän kuin nykyisellä tavalla. Ei ne harjoitusten haamuajat kuitenkaan aina aika-ajoissa kuitenkaan onnistu.
TehBigBunny wrote: Joku lyhyt ja tiivis kausi voisi olla kanssa vaihteeksi hauska. esim. 6 kisaa 7 viikkoon.
-samaa mieltä
Pure Black40

Pure Black40 09.09.2010

  • 0
TehBigBunny wrote: Mie ainakin näkisin mielellänin uutta formattia kisoissa esim. sprinttikisa ja sen perään pidempi kisa reverse gridillä jts.
Hyvä idea, ettei vaa veisi liikaa aikaa?
DarkWarjo

DarkWarjo 09.09.2010

  • 1
Mun mielestä on kiva kun SMkausi on pitkä, muita minisarjojahan tääl pyörii vähän väliä, eikä niihin edes monella tunnu olevan mielenkiintoa. Tos manitsmenttiasiassa PetuK:in kanssa samaa mieltä, hyvä ois 1-2 samaa jannuu kuitenki pitää et ois kuviot selvillä ja kun tietää et ne oikeesti hoitaa hommansa, monesti tämmösis ns. äänestetyis jengeis se kiinnostust lopahtaa ja sit jäädäänki tyhjänpäälle kun kukaan ei hoida viimesiä kisoja. Aika-ajot vois järjestää ennakkoon, kunhan ne tosiaan järjestettäis sillain et on tietty kierrosmäärä minkä saa ajaa, ettei pysty hamaan loppuun asti hiomaan.
hulluseon

hulluseon 09.09.2010

  • 0
Hivenen vaikea valvoa tuota kierros määrää, tosin olemmehan me todella luotettavia kuljettajia, eikös vain? Minisarjojen tyyliin ilmoitettavat ajat olisi kyllä siinä mielessä ihan ok tyyli ja tämähän on testattu jo Road Rage ja Keskisormi Cubizza. Tietty tuo Cezki Cup oli siinä mielessä myös mielenkiintoinen että siinä kokeiltiin tätä kaksi kisaa samalla autolla ajoa.

Write a post

Sign in to post a post.