Forum - FRC Jokkis

FORZA 4 | FRC Jokkis kausi 1

TehBigBunny

TehBigBunny 06.11.2011

  • 1
DarkWarjo wrote: toi o vähä tylsä kun oman lobin voitosta ei saa mitn.. ei kannusta b-lobbylaisia taisteleen sijotuksista... // Ja mun osapäivityksiä ei o päivitetty rahoihin... oikeesti mul o enää 300€ eli osallistumissumma..
Meinaatko notta B-lobbyn ykkösellekin pitäisi laittaa raha-penalty :D
DarkWarjo

DarkWarjo 06.11.2011 (edit 06.11.2011)

  • 0
TehBigBunny wrote: Meinaatko notta B-lobbyn ykkösellekin pitäisi laittaa raha-penalty :D
no vaikka.. sit oiski kisa et kuka hävii nopeiten. nii no.. saahan siit pisteitä enemmän ku löpin häviäjä... emt.. sekavaa.
hulluseon

hulluseon 06.11.2011

  • 1
DarkWarjo wrote: // Ja mun osapäivityksiä ei o päivitetty rahoihin... oikeesti mul o enää 300€ eli osallistumissumma..
Ne päivitellään, kuten ennenkin, pitkin viikkoa. Tärkeintä on että kisaajat *itse* tietävät miten paljon heillä on rahaa ja mitä ovat ostaneet.
Schimanski76

Schimanski76 06.11.2011

  • 1
Hyvä on tuo raha-penalty. Saadaan tiukempia kisoja.
KKNGS

KKNGS 06.11.2011

  • 0
mä en oikeen tajua tota rahahommelia, jos on lobbyn 1. -100 jne... mut ekas olin 9. ja tokassa 7., paljo multa lähtee rahaa?
PetuK

PetuK 06.11.2011 (edit 06.11.2011)

  • 0
Ei mitään, saat ne täydet 300e osallistumisesta.
hulluseon

hulluseon 06.11.2011

  • 2
KingPlayer10 wrote: mä en oikeen tajua tota rahahommelia, jos on lobbyn 1. -100 jne... mut ekas olin 9. ja tokassa 7., paljo multa lähtee rahaa?
Elikkä elikkä. Täsmennetään taas kerran. Et ollut 9. etkä 7. vaan 17. ja 15. ja ajoit B-lobbyssa. Nämä mani penaltit koskevat vain viittä nopeinta A lobbyssa.
jimmykojootti

jimmykojootti 06.11.2011

  • 0
taulukko sanoo että mul on yht. 0€vaikka pitäs olla 20€?
zattwy

zattwy 06.11.2011

  • 1
jimmykojootti wrote: taulukko sanoo että mul on yht. 0€vaikka pitäs olla 20€?
Katsot varmaan väärästä kohtaa, kato se pystyrivi mikä on punertava.
jimmykojootti

jimmykojootti 06.11.2011

  • 0
zattwy wrote: Katsot varmaan väärästä kohtaa, kato se pystyrivi mikä on punertava.
joo niinpäs katsoinkin:D en huomannut että taulukko jatkuu noin pitkälle. kiitos hullusetä.
zattwy

zattwy 06.11.2011

  • 3
Olen jäänyt eläkkeelle . Hullu on lupautunut jatkamaan jokkiksena. Keskityn pelkästään ajohommiin.
PetuK

PetuK 06.11.2011

  • 1
zattwy wrote: Olen jäänyt eläkkeelle . Hullu on lupautunut jatkamaan jokkiksena. Keskityn pelkästään ajohommiin.
No nyt on homma mennyt aivan hulliksi.
TehBigBunny

TehBigBunny 06.11.2011

  • 4
Kiitokset Zattwylle hommien hoidosta, ottakee joku yhteyttä Hulluseon:iin ja ilmoittautukaa Jokkis-avustajaksi.
RauhaMees

RauhaMees 08.11.2011

  • 0
Ai täällä on tapahtunu tällast. Juu tänne vaa auttelee mua :) En pysty hommaan mitenkään yksin enkä ees vielä tiiä kaikkia juttuja (Jäi koulutus kesken) mitä tehdä.
savulohi

savulohi 09.11.2011

  • 0
Muutama Jokkisnyyppäkymysys: a) Jos ostetun osan poistaa, jääkö se "varastoon" mahdollista myöhempää käyttöä varten? b) Onko Wenzel H.-massit käytössä välittömästi vai joskus syssymmällä? Kahtelin ettei niitä ollu kenellään tuolla taulukossa ainankaan. c) Miksi ARBeja ei voi ostaa erikseen eteen ja taakse, kuten esim. renkaiden levennyksiä? d) Ootteko kirjottanu jo joulupukille? Tänks.
Schimanski76

Schimanski76 09.11.2011 (edit 09.11.2011)

  • 1
savulohi wrote: Muutama Jokkisnyyppäkymysys: a) Jos ostetun osan poistaa, jääkö se "varastoon" mahdollista myöhempää käyttöä varten? b) Onko Wenzel H.-massit käytössä välittömästi vai joskus syssymmällä? Kahtelin ettei niitä ollu kenellään tuolla taulukossa ainankaan. c) Miksi ARBeja ei voi ostaa erikseen eteen ja taakse, kuten esim. renkaiden levennyksiä? d) Ootteko kirjottanu jo joulupukille? Tänks.
Mie vastaan,mutta en ehkä ihan oikein. :) a)Ei jää varastoon,se on poissa pelistä,jos poistat sen. b)On ne siellä taulukoissa merkitty,katso tarkemmin. :) c)Tähän en osaa vastata,mutta kai siihen joku järkevä selitys on.Eikös se ole kiva,kun saa 2 yhren hinnalla. d)Sfädelle kirjoitin Korjatkaa,jos vastailin väärin.
savulohi

savulohi 09.11.2011

  • 0
Kah saitana, miten mie en huomannu tuota Wenzeliä. :| c) Eiku mie haluan yhen puolet halvemmalla kun molemmat ei mahu PI-rajoihin ja ykskin auttaa. :D Mutta joo näillä mennään, kiitän selvennyksestä!
hulluseon

hulluseon 09.11.2011

  • 1
No Hullipa vastaa täältä Puijontornista jälleen näihin kirjeisiin. Tämän seuraavan kirjeen meille onkin lähettänyt Savulohi niminen hulttio Jyväskylästä, sanovat. A. Ne osat jää talliin. Kausien välillä voit vaihtaa niitä osia ilman rahan menetystä. B. Kyä ne siä on. En varmaankaan ole käynyt niitä vielä sinulle merkkaamassa. C. Jaa-a. Ne on olluna tolleen jo alusta asti. Huuvva Banille. Se tietää. D. En. Joulupukki kirjotti mulle.
Schimanski76

Schimanski76 09.11.2011

  • 1
Tuo tieto kohtaan A oli varsin hyvä. Emmie tuollaista tiennyt lainkaan.
savulohi

savulohi 09.11.2011

  • 0
hulluseon wrote: No Hullipa vastaa täältä Puijontornista jälleen näihin kirjeisiin. Tämän seuraavan kirjeen meille onkin lähettänyt Savulohi niminen hulttio Jyväskylästä, sanovat. A. Ne osat jää talliin. Kausien välillä voit vaihtaa niitä osia ilman rahan menetystä. B. Kyä ne siä on. En varmaankaan ole käynyt niitä vielä sinulle merkkaamassa. C. Jaa-a. Ne on olluna tolleen jo alusta asti. Huuvva Banille. Se tietää. D. En. Joulupukki kirjotti mulle.
Tänks. On se miunki ventseli siellä, jostain syystä missasin vaan koko sarakkeen... En huuvva -etes Banille-, saitana miähenä vaan kysyin kun tuli tuommonen ropleema vastaan. Ehkä sitä voi jatkossa Jokkis-komitea miettiä, kuin myös sitä kytkytinhommaa mitä ehottelin taannoin. ;)

Write a post

Sign in to post a post.