- 2
Nyt olis oikein, mutta pidetään tämä topikki varattuina sponssi, piste ja mani pälinöille. Eli huudellaan käytettyjen ketjussa noista.
- 0
Töttöröö huomasinpa tässä äskettäin että oon maksanu noista mun Jokkisauton osista ihan pirusti liikaa.
Oon kattonu osien hinnat aina FRCtäältä vaikka ois arvatenkin pitänyt FRCtäältä.
Mun autoilmoitus löytyy FRCtosta noin. Siitä voidaan havaita, että oon maksanut ja mua laskutettu 800 € race-renkaista (oikea hinta 585 €) ja Race Air Filteristä 600 (oikea hinta 240 €)!
Täten laskennallisesti mulla ois takaisinsaatavia 800 - 585 = 215 € ja 600 - 240 = 360 €, yhteensä siis 575 €. Toivottavasti kauppias on suopea kaltaistani aasiakasta kohtaan :D
- 0
Jep mulla kävi ekalla kaudella noin kanssa
- 0
Camino viejo Street oil and cooling ja street renkaat 100 sponsseja kivasti ilmottelen tähän nämä nam
- 0
Päivitetty Caminon jälkeen.
- 0
Mitäs sie oot menny tekemää nuitten mopopisteiden kans? Capolle tullu mystisesti pisteitä.
- 0
MehuSukka wrote: Mitäs sie oot menny tekemää nuitten mopopisteiden kans? Capolle tullu mystisesti pisteitä.Pieni virhe varmaa järjestelmässä.
- 0
Street gummid oli Fiudes
- 0
Nikde wrote: Street gummid oli Fiudesolikos sulla leveyttä ostettu? Vakiona Fiudessa on 185 leveet ja tuohon Sponssiin piti olla 195 leveet nakit
- 0
pyhh, vmp. Sama ku sais lotossa 7 oikein.
- 0
Päivitetty Laderan jälkeen.
- 0
Päivitetty. Mestaruus taitaa mennä takseissa Nikdelle, mutta toinen, kolmas ja neljäs sija onkin sitten eri juttu.
- 0
Ei kai ens kaudelle oo tulossa uutta luokkaa?
- 0
Miksikä pytzille on merkitty nollat tuosta iberianista? Eikös tuo ollu siellä A lobbissa.
E/ Käyttis osioon on merkitty mut sinne taksiosaan ei. Ja onkos niille reizkan lainoille laitettu piste?
Laskeskelin tuossa vähäsen ja jää jotain reilu 100€ vaille abarthia.
- 0
Puuttusko miulta 250 sponsseja? Kilpailukohtainen sponssihyvitys-rivillä näkyy mulla vain yks 100€. Miun tän kauden sponssit on ollu:
Camino: 100€ Sport Exhaust
Ladera: 150€ Race Driveline
Iberian: 100€ Sport Flywheel
Miun vika, en o muistanu huuvvella niistä.
- 0
SEBRING CLUB
Sport Camshaft