Forum - Games and Gaming

F1 2012 peli

Schimanski76

Schimanski76 13.10.2012

  • 0
Multiplayer on ihan samaa kuraa edelleen.Quick racet samaa romurallia vuodesta 2010 ja kuskeista 95,7% epsanjalaisia höyrypäitä.Ja peli jakaa penaltia syyttömille yhä yllin kyllin. Custom Racet (no assist) vaikea löytää hyviä lobbeja.Jotkut tulevat ihan huvikseen pilaamaan toisten skabat.Ekana venaillaan 20 minsaa,että saadaan tarpeeksi porukkaa kasaan ja sitten koko homma kusee muutaman idiootin takia. Pari hyvää pitkää kisaa olen löytänyt.Tänään oli ihan hieno Korean setti 28 kierrosta asiallisessa porukassa. Yksinpeli on rautaa.Taitaa olla neljäs vuosi nyt careerissa menossa.On siinäkin omat ärsyttävät piirteet,mitkä selkenevät vasta pelattaessa enemmän,mutta pahimmat virheet on korjattu. Renkaat lämpenee,kuluu,likaantuu,niitä on montaa sorttia(ja sen huomaa ajaessa),auto kevenee(senkin huomaa ajaessa),bensan kanssa voi kikkailla tilanteen mukaan(seosta muuttelemalla) ja muutakin pientä säätöä (esim.jarruja) säädellä ajon aikana.Eli ihan perussettiä,mitä normisti jokaisessa ajopelissä pitäisi olla. Ja tietty 20 oikian muailman rataa.Se aika hyvin riittää jo meitille. :) Paras vormulapeli Pole Positionin jälkeen.
FINBULLET

FINBULLET 21.10.2012

  • 1
Samaa mieltä.Renkaiden kuluminen on toteutettu tosi hyvin.Semmosseen oon huomannut jos käyttää rewindia niin saa edellä ajavan nopeammin kiinni.Jonkin sortin bugi kyseessä. Sekin on hyvä kun tulee teknisiä teknisiä murheita ja AI kuskit tekee virheitä.Dynaaminen säätila on hyvin toteutettu.Pirun hyvä peli.
Terror80

Terror80 22.10.2012

  • 0
Perjantaina saapui ja lauantaina otin tyypit. Tuli Albert Parkia tahkottua ja voi jumatsuikkeli... onhan se hauskaa! Forssa Intiassa kakkoskuskina ja kovasti koitetaan pärjätä :)
Terror80

Terror80 29.10.2012

  • 0
Eilen tuli tahkottua pari GP:tä lisää. Edelleen olen sitä mieltä että aivan mainiota kisailua. Minua ei tuo vesikeli kyllä haittaa pätkääkään. Itseasiassa tykkään ajaa vesikelillä (niin oikeasti kuin leikistikin). Malesian GP:ssä tuli reeneissä ja aika-ajoissa vettä ja tein pienen virheen rengasvalinnassa (ajoin wet, kun intermediate ois riittänyt). Lähtöruutu kisaan oli 5., mutta kisassa pärjäsin prime+option taktiikalla hienosti muiden lähtiessä intermediatella liikkeelle. Muut kävivät 5-6 kierroksen jälkeen vaihtamassa optiot alle kun rata kuivui. Itse tykittelin kovemmilla kiekoilla karkuun. Kiinan GP oli periaatteessa Malesian uusinta. Aika-ajojen Q1 alkoi kuivana, mutta sitten tuli pari pisaraa vettä. Sain itse kellotettua kuivalla kärkiajan. Q3 meni kosteassa intermediatella ja ajoin ekan paaluni. Johdin kisan alusta loppuun, itseasiassa johdin koko viikonlopun... harjoitusten, kaikkien aika-ajo-osioiden sekä kisan nopein! Pelissä on oikeaa kilpailun tunnetta, taustapeiliin kyttäämistä, tatin/ratin puristamista, onnistumisen riemua... ja ennen kaikkea toimiva sarjasysteemi lisukkeineen.
Schimanski76

Schimanski76 30.10.2013

  • 0
Ihan sama minkä vuujen peli,Monako on aina yhtä paska maa. emm.
PetuK

PetuK 31.10.2013 (edit 31.10.2013)

  • 0
Schimanski76 wrote: Ihan sama minkä vuujen peli, Minen vaan osaa. emm.
Sanomaa selkiytetty. ^JA POISTUMINEN TAKAVASEMMALLE...^
Schimanski76

Schimanski76 31.10.2013

  • 0
Turkkulainen totuus sattuu eniten. :(

Write a post

Sign in to post a post.