Forum - Games and Gaming

ARMA 2 - DayZ

Mace

Mace 19.03.2013

  • 0
Mun Bussi! Heh, mulle kans parhaimpia juuri viikonloput tähän lystiin.
RauhaMees

RauhaMees 19.03.2013 (edit 19.03.2013)

  • 0
Mäcelälle kyllä pitäs antaa mitali bussilla ajosta :D Oli paikka mikä hyvänsä, niin tää jannu vääntää sen bussin siitä läpi ja ilman kolhuja vielä. // En tiedä ootteko vielä "nähny":http://dayzdev.tumblr.com/
Zage93

Zage93 19.03.2013

  • 1
Mä olen mukana, jos se vaan passaa. =)
RauhaMees

RauhaMees 19.03.2013

  • 0
Zage93 wrote: Mä olen mukana, jos se vaan passaa. =)
Tämä hyvä :)
MehuSukka

MehuSukka 19.03.2013

  • 3
Miekin voisin ehkä jossain vaiheessa vklp tulla -ottamaan huuvvot Rintsiltä- pelaileen.
RauhaMees

RauhaMees 19.03.2013 (edit 20.03.2013)

  • 0
Nyt jaossa -kaksi- yksi Arma 3 Alpha Lite koodi. Halukkaat huudelkaa privana.
Rintala

Rintala 19.03.2013

  • 0
MehuSukka wrote: Miekin voisin ehkä jossain vaiheessa vklp tulla -ottamaan huuvvot Rintsiltä- pelaileen.
Soon toi Kinkkis kun huutaa. Mää käsken vaan aina rauhottumaan ;)
RauhaMees

RauhaMees 20.03.2013

  • 0
Okei eli nyt vaan tässä nopiasti kysäsen. Aion tänään alkaa suunnittelee ton Diaryn juttuja ja yks juttu johka osa teistä ehkä haluaa vaikuttaa on hahmojen nimet. Voi kuulostaa vähä tyhmältä, mutta haluan tehdä tämän mahdollisimman hyvin. Itse kyllä voin ne päättää, mutta sitten laitan omasta mielestä sopivat nimet. huudelkaa mulle jotain kautta jos haluatte valita nimen. Mielellään nimi sais olla, joku nimen tyyppinen, eli ei tälläsiä: xXUltimateZombinmättääjäXx tai joku vastaava. Juu nou thiis things :) Eipä tässä mitään muuta mulla taaskaan. ^Ei ole pakko jos ei halua^
Rintala

Rintala 20.03.2013

  • 0
Rayha300 wrote: Okei eli nyt vaan tässä nopiasti kysäsen. Aion tänään alkaa suunnittelee ton Diaryn juttuja ja yks juttu johka osa teistä ehkä haluaa vaikuttaa on hahmojen nimet. Voi kuulostaa vähä tyhmältä, mutta haluan tehdä tämän mahdollisimman hyvin. Itse kyllä voin ne päättää, mutta sitten laitan omasta mielestä sopivat nimet. huudelkaa mulle jotain kautta jos haluatte valita nimen. Mielellään nimi sais olla, joku nimen tyyppinen, eli ei tälläsiä: xXUltimateZombinmättääjäXx tai joku vastaava. Juu nou thiis things :) Eipä tässä mitään muuta mulla taaskaan. ^Ei ole pakko jos ei halua^
Mie voin olla Pekka Haavisto. ^Muista jokkis ;)^
RauhaMees

RauhaMees 20.03.2013

  • 0
Asia selvä. Jokkiksen yritän muistaa.
KKNGS

KKNGS 20.03.2013

  • 0
Eiks Rintsin pitän olla Jerppa tai jotain sinneppäin :D? Joo voit mun nimeks laittaa vaik kunkku tai jtn sinnepäin
Mace

Mace 20.03.2013

  • 0
Voin olla vaikka Jukka Palmu.
Zage93

Zage93 21.03.2013

  • 0
Hessu Hopo. =)
RauhaMees

RauhaMees 21.03.2013

  • 0
Muokkasin hieman tuota nimeä ^ Päivitin edelliselle sivulle niitä nimiä. Oman hahmoni nimeä ei ole vielä täysin päätetty.
RauhaMees

RauhaMees 22.03.2013

  • 0
Mites jätkät määrittelee viikonlopun. Alkaako se jännittävä seikkailu tänään vai huomenna? Mä oon ihan redi tänäänkin. Klo 15 jälkeen minä ainakin olen vapaa.
Rintala

Rintala 22.03.2013

  • 0
Rayha300 wrote: Mites jätkät määrittelee viikonlopun. Alkaako se jännittävä seikkailu tänään vai huomenna? Mä oon ihan redi tänäänkin. Klo 15 jälkeen minä ainakin olen vapaa.
Mulla on emäntä ainakin la aamusta sunnuntai iltaan saakka poissa edestä.
Mace

Mace 22.03.2013

  • 0
Neljältä kotona ite, voin tulla sitte kokeileen. :)
RauhaMees

RauhaMees 22.03.2013

  • 0
Eikös Rintala ollu jossain sisämaassa riehumassa. Jos on niin me muut jotka tänää tulee (jos tulee) niin voitais hilata itsemme sinne päin. Eiks jeh?
MehuSukka

MehuSukka 22.03.2013

  • 0
Mie oon kotona siinä ennen/jälkeen viiden.
RauhaMees

RauhaMees 22.03.2013 (edit 22.03.2013)

  • 0
Pääsin nyt jo koulusta. Käyn tesmailee servuja ja kuvaus asetuksia, yms. Huuteloo mulle skypen kautta sitten ku olis valmis pelaamaan. Skype: Rauha Mees Yritetään saada turvallinen miitti paikka, jonne kaikki yrittää sitten hakeutua. Jos porukka tykkää niin voisin yrittää etsiä ruokaa ja varusteita ns. Alotus kamaks. __________ Jos joku joka ei ole vielä ilmoittautunut on vielä kiinnostunut niin voin ilomielin sanoa, että tähän voi osallistua koska vaan ja tästä voi poistua koska vaan :)

Write a post

Sign in to post a post.