Forum - Games and Gaming

GTA IV

Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 26.02.2009

  • 0
Onko siinä livestä ladattavassa paketissa siinä tarinassa kuinka paljon tehtäviä? Jos tehtäviä on vähintäänkin sopivasti, niin saatan olla kiinnostunut ostamaan sen.
Makau

Makau 26.02.2009 (edit 26.02.2009)

  • 0
Nipsuhuuli kirjoitti 26.02.2009 18:49: Onko siinä livestä ladattavassa paketissa siinä tarinassa kuinka paljon tehtäviä? Jos tehtäviä on vähintäänkin sopivasti, niin saatan olla kiinnostunut ostamaan sen.
"Täältä":http://www.livegamers.fi/forum/thread.php?thread_id=6761&page=48&board_id=539 vois löytyy apua.
Konnah

Konnah 26.02.2009

  • 0
Nipsuhuuli kirjoitti 26.02.2009 18:49: Onko siinä livestä ladattavassa paketissa siinä tarinassa kuinka paljon tehtäviä? Jos tehtäviä on vähintäänkin sopivasti, niin saatan olla kiinnostunut ostamaan sen.
no mulla meni pelata lisämateriaalin tarina läpi suurinpiirtein 7h toki pienillä leikki tauoilla =) harlikan buellin löytäminen oli parasta koko materiaalissa "faitteri"
Ac3Way

Ac3Way 26.02.2009

  • 0
Ne musiikit, ne musiikit! Menee heti lataukseen, vaikka onkin kallista.
IL3

IL3 27.02.2009

  • 0
Mulla on vielä alkuperäinen tarinakin kesken.. Just hoidin sen pankkikeikan :D Kyllä nää lisärit tulee varmasti ladattua.
teemu1337

teemu1337 27.02.2009 (edit 27.02.2009)

  • 0
Laittakaapa mulle inviteä jos haluatte seuraa rellestämään liberty cityn kaduille :)
Mudinski

Mudinski 27.02.2009 (edit 27.02.2009)

  • 0
Kai tätäkin peliä pitäisi pelata, kun se löytyy hyllystä... Boxin sisällä ollut varmaan 10-15 kertaa... Ei innostanut juurilainkaan... Miquli sai ylipuhuttua mut etten myy sitä :D Myltipläueri wörkkää ihan hienosti kyllä, kunnon kaveriporukan vaan tarttee sekin. "Atshiumänttejä" on saanut 4 kipaletta vaan 25G arvoisesti.
Splat Number1

Splat Number1 06.03.2009

  • 0
Nyt mua ketuttaa! 98,33% vedetty läpi, enkä keksi mistä loput prosentit voisi tulla :)
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 22.05.2009

  • 0
TLAD:n tarina vedetty läpi! Tykkäsin tarinasta, mutta se oli ehkä aavistuksen liian lyhyt. Tehtäviä oli 23, joten pelattavaa riitti kuitenkin kohtuullisesti. Aikaa multa kului 9 tuntia pelin vetämiseen läpi, ja aika monena päivänä tätä on tullut tahkottua. Pitäisi joku kerta kokeilla näitä uusia moninpelimuotoja. Erityisesti haluaisin ottaa niitä prätkäkisoja, joissa pystyy mäiskimään pesareilla muita kilpailijoita, mikäli tämä löytyy moninpelistä :D. Myös 'Lonely Wolf Biker' kuulostaa mielenkiintoiselta: siinä yksi ajaa prätkällä pakoon muilta kilpailijoilta, samalla kun nämä muut koittavat saada tämän kiinni.
LeetPotta

LeetPotta 22.05.2009

  • 0
Livessä pelaaminen on kyllä hauskaa.. Tossa keskiviikkona ajeltiin kisaa jäätelöautoilla ja paloautoilla todella ruuhkaisilla ja kapeilla teillä :D Perus deathmatch ei oikein innosta, mutta kai sitäkin joskus jaksaa pelata hyvässä seurassa. Itse tarinaa oon pelannu aika vähän. Muutamat tehtävät on tehty, muuten kyllä vaan seikkailen ympäri kaupunkia. :p
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 22.05.2009

  • 0
Mä olen yrittänyt kokeilla noita livepelejä jo aiemmin, mutta aina olen joutunut yksin lobbyyn. En sitten tiedä, että onko mun yhteyksissä vikaa vai eikö vain ole muita pelaajia. Usein samaa vikaa on normiversiossa, mutta suomalaisten kanssa ainakaan ei ole ollut mitään ongelmia liven kanssa.

Show hidden message

LeetPotta

LeetPotta 22.05.2009

  • 0
Tänään jossain vaiheessa Live-mättöö? Anyone?
Mudinski

Mudinski 22.05.2009

  • 0
Eiköhän sitä voisi illalla mättää. Jos vain porukkaa tulee tietenkin.
villek00

villek00 22.05.2009

  • 0
Itte vois kanssa tulla jossakin välis.. tosin nyt menee aika tän Windin kanssa räpläämiseen :)
AJfin

AJfin 22.05.2009

  • 0
Vois tulla tossa yhdentoista maissa jos on porukkaa..
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 22.05.2009

  • 0
Mäkin katselen, että jos tässä illan mittaan kertyy enemmän porukkaa, niin mielellään tulen riehumaan.
teemu1337

teemu1337 22.05.2009

  • 0
Olisiko tässä nyt suunnitelmana yhdentoista aikoihin alkaa pelailemaan? Jos on niin luultavasti saavun aiheuttamaan tuhoa, kauhua ja kaaosta mikäli se vaan sopii
SIL0KKI

SIL0KKI 22.05.2009

  • 0
Nipsuhuuli kirjoitti 22.05.2009 13:12: Mä olen yrittänyt kokeilla noita livepelejä jo aiemmin, mutta aina olen joutunut yksin lobbyyn. En sitten tiedä, että onko mun yhteyksissä vikaa vai eikö vain ole muita pelaajia. Usein samaa vikaa on normiversiossa, mutta suomalaisten kanssa ainakaan ei ole ollut mitään ongelmia liven kanssa.
katoppas onko boxi "open". jos se on moderate tai strict niin se selittää miksi oot yksin lobbyssä. boxissa jos on open niin se ei riitä, motukkakin pitää säätää, livegamersin sivuilta löytyy ohjeita miten sen saa siltaavaksi jne. ja ainakin elisalla on ohjeet niiden motukeiden säätämiseen. ota ensi alkuun modeemista kaikki palomuurit veks, kato jos auttaa. motukan palomuurilla ei käytännössä tee mitään jos on kunnon virussuojat ym härpäkkeet asennettuna.

Show hidden message

Write a post

Sign in to post a post.