Forum - Games and Gaming

rFactor 1&2

FINBULLET

FINBULLET 01.09.2012 (edit 01.09.2012)

  • 0
Kyllä kaikkea pitää näköjään olla jotta pärjää.
DarkWarjo

DarkWarjo 01.09.2012 (edit 01.09.2012)

  • 3
FINBULLET wrote: Kyllä kaikkea pitää näköjään olla jotta pärjää.
Vittu niil mitn pärjätä, niil pietää hauskaa :D siis minä ainakaa, seinille ajelen :D
DarkWarjo

DarkWarjo 01.09.2012

  • 0
DarkWarjo wrote: Vittu niil mitn pärjätä, niil pietää hauskaa :D siis minä ainakaa, seinille ajelen :D
//Testailinpa tässä tätä mun "rigiä" ja tarvisin kyl saatana ihan kunnon kisapenkkihärpäkkeen.. ratti jää vähä turhan korkeelle, muuten o aika jees tää mun laitteisto nyt.. Mut jotenki ei vaa saa tuntumaa tarpeeksi.. Oli iha jänniä ratoja tuolla. Jotai hurjia Tougepätkiä, kapeita ku mitkä :D
Tuomo33

Tuomo33 01.09.2012 (edit 02.09.2012)

  • 0
Ilmotetaan täälläkin, että serveriä en voi pyörittää, ennenkuin nettiyhteys on korjaantunut. @FBULLET Jos löytyy boxin langallinen ohjain, silläkin pärjää ihan kivasti. Iloa ei saa yhtä paljon irti, kuin varmasti ratilla. Kiljun taas kun on rata auki, sitten joskus. Edit: Näilä näkymin tänään iltapäivällä, matsuurit käynistyy. Ilmottelen tarkemat ohjeet päiväsellä.
Opc Sami

Opc Sami 02.09.2012

  • 2
Hehee, minäkin pääsin luisuttelun makuun tällä vanhalla ruoskalla. Jos yhtään epäilyttää koneen tehot ei muuta ku kokeileen. Itsellä tuommoinen setuppi käytössä, kun edellisen myllyn emolevy otti itteensä ykkosmyrskyssä. Ei hyvä :/ 2,66GHz Pentium 4 1Gb Ram 512Mb PNY GeForce näyttis, AGB. Project D-mod, Meihan, RallyCross, ja jotain pientä nyt lisäilty. Yllättävän tunnollisesti autot käyttäytyy, mutta D-modissa joutu heti laittaan noi Vakiorenkaat. Ei pysynyt ajaan noilla Drift-renkailla ollenkaan. Ja tosiaan näppiksellä joutuu sählään. Headset puuttuu myös, joten ilmoittelen kun saan kamoja hankittua. Sitten voinkin liittyä luisuseuraan.
Pottae

Pottae 02.09.2012

  • 1
Tänään vois taas ajella. Voin ehkä striimailla, jos jotakin kiinnostaa kattella muiden ja myös mun spinnailua.
Tuomo33

Tuomo33 02.09.2012 (edit 02.09.2012)

  • 1
Rata avoina- Tiädät miten serverin nimet ja muut, joten paikalle harjoitelemaan. Piäntä kisan poikasta myöhemmin tänään. @Sami Ihan pelatavana pyörii. Sulle nakkasin radat. Edit: pitää ladata yksi patchi. "Tälläinen":http://onlinedrifting.com/sites/onlinedrifting.com/files/PD2.31_compatibility_patched_RX7fixed_120616_01.rar
Lehtinenn

Lehtinenn 02.09.2012

  • 0
onkos teillä ostettu vai crakatty rfactor?
Latetzki

Latetzki 02.09.2012

  • 0
RaTe DesiGn wrote: onkos teillä ostettu vai crakatty rfactor?
Toimii kummallakin.
RauhaMees

RauhaMees 02.09.2012

  • 0
RaTe DesiGn wrote: onkos teillä ostettu vai crakatty rfactor?
Mulla on ostettuja 2 kpl :D
Lehtinenn

Lehtinenn 03.09.2012

  • 0
Paljos rfactor maksaa?
TehBigBunny

TehBigBunny 03.09.2012

  • 5
Ei turhaan jaella täällä mitään linkkejä eiks jeh.
RauhaMees

RauhaMees 03.09.2012

  • 0
RaTe DesiGn wrote: Paljos rfactor maksaa?
se maksaa 10 - 20€. Eli ei paljoakaan. Ja ny ennen kuin joku kysyy että myynkö toisen niistä rfactoreista, niin vastaus on: en myy. En myy, koska se on isäni kappale pelistä. Toinen on taas mun.
Lehtinenn

Lehtinenn 03.09.2012

  • 0
ajattelin että voisin ostaa jos porukkaa vaan löytyy
Latetzki

Latetzki 03.09.2012

  • 2
RaTe DesiGn wrote: ajattelin että voisin ostaa jos porukkaa vaan löytyy
Sellanen asia tuli mieleen että onhan sinulla sitten ratti ja polkimet? Aivan turha peli muuten. Minusta ainakin.
RauhaMees

RauhaMees 03.09.2012

  • 1
Latetzki wrote: Sellanen asia tuli mieleen että onhan sinulla sitten ratti ja polkimet? Aivan turha peli muuten. Minusta ainakin.
jos löytyy windows yhteensopiva pädi nii silläki on iha hauskaa ajaa.
Pottae

Pottae 03.09.2012

  • 4
Inspis iski keskellä päivää. "Sooloilua":http://youtu.be/wARJpMrO1xY Ei se täydellinen ole, vähän juosten kustu.
DarkWarjo

DarkWarjo 03.09.2012

  • 0
latailinpas ton julmetun kokosen pätsinki... ny ois mullaki sit kaikki valamiina, ellei ratoi oo tullu lisää sit sen mitä tuomo pisti.
Tuomo33

Tuomo33 04.09.2012 (edit 04.09.2012)

  • 0
Tällähetkellä ei ole viälä, mitään uusia ratoja. Jos sattuu että jokin puuttuu, niin laitelen linkkiä. Senverta monia ratoja meilä on nyt valitavana, joka on ihan hyväkin. Josakin vaihteessa, saattaa tulla lisäää ladattavaa. Riippuen haluaako porukka, enemmän autovalintoja. Mutta katsellaan sitä jossakin vaihteessa. Milloin seuraavan kerran saataisiin, isompi porukka taas ajamaan ? Edit: Niin tosiaan xboxin ohjaimella pelaaminen on ihan hauskaa, ja hyvin silläkin onnistuu. "Nopea":http://youtu.be/rflCIzBbBJ4 video.
Lehtinenn

Lehtinenn 04.09.2012

  • 0
Ratti löytyy (g25) ja sillä on tullu hakattuu pc:llä pelejäni

Write a post

Sign in to post a post.