Forum - General Discussion

Forza Motorsport 6

HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 04.12.2015 (edit )

  • 0
Jos vaikka ens viikon keksiviikkona alkasi jossain 17.30 paikkeilla ajelemaan Panin rintsille ja JANIlle kaveruudet ni invailen sitte ens viikolla. Jos muitakin näkee ni paan kutsua niillekkin. (petu nikde joonas ja tappi nyt ekana mielessä... tapita tosin tais goldi olla lobbu?
TuhmaTommi

TuhmaTommi 04.12.2015 (edit )

  • 0
Koitan ehtiä, pääsen ehkä 17 aikaan töistä ja syöpöttelen vähän.
joonas6

joonas6 05.12.2015 (edit )

  • 0
Kyllä hän tuo olis ihan hyvä. Aika kavis ihan hyvin kun työt loppuu aina 15
BlueMasto

BlueMasto 07.12.2015 (edit )

  • 0
Vois tulla itekki jos mahtuupi messiin.
Rintala

Rintala 07.12.2015 (edit )

  • 0
Mulle onnistuu tuo aika vain max yhtenä viikkona / kk. Silloin kun lapset ovat äidillään..
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 08.12.2015 (edit )

  • 0
Hjarmillista, mutta kuten sanottu jos parempia ajankohtia ehdotellaan ni niitä ehdotuksia myös kuunnellaan.
Rintala

Rintala 08.12.2015 (edit )

  • 0
Mä tuolla huutelin jo itselleni sopivan ajankohdan.
Beermachine66

Beermachine66 08.12.2015 (edit )

  • 0
Mulle sopisi tuo ehdotettu keskiviikon aika.
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 09.12.2015 (edit )

  • 0
Otetaan tällä viikolla tuo ajankohta ja ens viikolle sitte lykätään tunnilla tunti/puoltoista. Sillon et kerkee ihan alkuun, ja JANIcharged saattaa haluta lähtee kesken mutta lienee paras kompromissi?
JANIchargedTT

JANIchargedTT 09.12.2015 (edit )

  • 0
Näillä mennään
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 09.12.2015 (edit )

  • 0
Aattelin että tänään vois liikkuu pääasiallisesti CBAS luokissa Mennään välillä sen verran lujaa että pikkuluokista tykkäävät ei inhoo hommaa, ja ne jotka tykkää mennä hillitöntä vauhtia ei ketuunnu mateluun. Sitte ku tiedetään vähän paremmin että kuka tykkää mistäkin luokista ni sovitetaan heimumaan sillai että välillä niitä isompia, ja välillä niitä pienempiä. Ja toi väli on vermaan semmonen että suurin piirtein kaikilta löytyy auto noihin luokkiin. Ja jos ei löydy ni mulla pitäs olla sharefrontissa jotain kaikkiin edellä mainittuihin.
Rintala

Rintala 09.12.2015 (edit )

  • 0
Olisko myös erikseen FWD, RWD, AWD ja ns. "vapaa vetotapa" rajoitteet?
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 09.12.2015 (edit )

  • 0
Ajaa sillä millä mielii mun mielestä, en rupee rajottamaan... Mut sen sanon että takaveto civic on yhtä hieno juttu ku varapyöräveto ferrari =P
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 09.12.2015 (edit )

  • 0
Kutsuja lähti mutta eipä kukaan näyttäny olevan paikalla... Toisaalta mää oon puolisen tuntia etuajassa... Muistan omat aikataulunu niin hiton hyvin. Hups... Paan puolen tunnin päästä uuestaan.
Beermachine66

Beermachine66 09.12.2015 (edit )

  • 0
Heitti sitten kokonaan livestä ulos ja enää ei pääse edes kirjautuu.
the BrainDamage

the BrainDamage 09.12.2015 (edit )

  • 0
Joo mullaki teknisii ongelmii kaikki kaverit offline eikä yhdistä partyyn.
the BrainDamage

the BrainDamage 09.12.2015 (edit )

  • 0
perjantaina vois kattoo uusiks jos on noita suomalaisii pelaamassa.
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 09.12.2015 (edit 09.12.2015)

  • 0
Oli osanottajamäärä niin heikko, että tää ei taida toistua. ellei kyse ollut kaikilla tekniset onkelmat. Suurimman osan 3 henkee, ja yhen kisan ajan peräti neljä.
the BrainDamage

the BrainDamage 09.12.2015 (edit )

  • 0
kyllä on noita lobbyja jossa viikonloppusin pyörii sen 5 henkilöä jo valmiiksi, mukaan vaan.
TuhmaTommi

TuhmaTommi 09.12.2015 (edit 09.12.2015)

  • 0
Tulin just töistä, vähän venys taas. Eli ei näköjään sovi viikolla, tai en tiedä etukäteen :(

Write a post

Sign in to post a post.