Forum - General Discussion

Forza Motorsport 6

TuhmaTommi

TuhmaTommi 05.09.2015 (edit )

  • 0
Kannattaa ajaa tuosta yhestä lätäköstä (1.06 kohtaan) ihan sisältä kanttarin päältä, ei lähde vesiliirtoon. Jaa ei siinä sen enempää tehoja ole, luulin että oli joku ahdettu tehoversio. Ja jarrutupito on hyvä, kunnes menet ja käännät jarrutuksessa renkaista...
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 05.09.2015 (edit )

  • 0
Siitä voi tosiaan vetää kantin päältä mutta puhtaana pitäminen ja kantin päältä veto on vähän niin ja näin, oikeen puolen renkaat on pakko pitää radalla, jollon ne on lätäkössä, ja se saattaa kiskasta auton poikittain. Toisinaan siitä pääsee toisinaan ei, ja kun koitin vetää puhtaasti ni en ottanu riskiä.
TuhmaTommi

TuhmaTommi 05.09.2015 (edit )

  • 0
Itsekkin eka aikakierros oli jotain 2:40 luokkaa, kun varmistellen ilman toblee tuli ajettua. Jonkan jälkeen leaderboardsia katsomaan, kärkiajat jotain 2:25 luokaa, wtf. No sitten ajetaan kovemmin, jolloin huomasin, että pitoa riittää hyvin, kunhan ei mennä sivuttain. Mutta tuon lammikon kohdalla tuli aina kämmi, joko vauhti oli pidettävä alhaisena tai sitten ulos. Vaikka luin fm netin puolelta neuvoja (höllää kaasusta ja renkaat suoraan), niin ei auttanut. Sitten tuli ajettua kerran kanttarin päältä vähän vahingossa ja sehän meni nappiin. Ei kyllä lähellekkään kärkiaikoja, joku 2:33. mutta kuitenkin.
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 05.09.2015 (edit )

  • 0
no oma PB on 2:30.828, ja se on tällä hetkellä 954 sijalla, ja milman 1. on 2:25.004 ja se on semmosn kaverin tekemä et on aina menny mua sen 3-4 sekkaa lujempaa. top 20 sija on siitä jo 1.2 sec jäljessä. Tosiaan jos oisin lähteny vetää sitä parasta mahollista ni todennäkösesti hioisin sitä vieläkin. Karu fakta, E.V.V.K. Sitte yö ajoa Yas Marinassa valonheitinten loisteessa. S luokan Fefe 430 Scuderia (PI S710), ja huomaa että siellä on vähän liukkaampaa kun päivällä. siellä ollaan pitkällä top 1000 ulkopuolella, mutta mä en ookkaan koskaan oikein tullu toimeen keskimoottoristen kanssa. "Click":http://xboxclips.com/HLR+Juggernaut/9eb8a386-946b-4b91-ab95-19595c2dd09e Ja juu, minä sitä kaasua ja jarrua pumppasin, ei ollu bugi
TuhmaTommi

TuhmaTommi 05.09.2015 (edit )

  • 0
Nice, varsinkin tuo yas marina, en osaa pätkääkään ajaa siellä, shikaanit ja se 180 tuottaa vaikeuksia. On kyllä nätit soundit tuossa ferrarissa, paremmat ku fm5:ssa, ainakin omaan korvaan. Joko oot parantanut lime rockin aikaa :P, vaikka ei munkaan vielä kova ole.
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 05.09.2015 (edit )

  • 0
Tais se pudota matalaan 1.36 luokkaan, En tykkää YHTÄÄN siitä audista, se on joetnkin vähän epälooginen ajettava, kun ei koskaan oikein tiedä puskeeko vai lähteekö menee poikittain. Selkokielellä pitäs jostain löytää vielä semmonen suurinpiirtein 1 sec ni pääsision "omalle paikalle"
TuhmaTommi

TuhmaTommi 05.09.2015 (edit 05.09.2015)

  • 0
no prkl
TuhmaTommi

TuhmaTommi 05.09.2015 (edit 05.09.2015)

  • 0
https://www.youtube.com/watch?v=0O1OrTcfqBI Joku ameriikan mainos fm6:sta
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 05.09.2015 (edit )

  • 0
"Stella Stig Spa yö cockpit":https://www.youtube.com/watch?v=l8l1Zmfkjtc
TuhmaTommi

TuhmaTommi 05.09.2015 (edit )

  • 0
On muuten ruman näköinen peli noissa videoissa jostain syystä. https://www.youtube.com/watch?v=dDDfg7Pj8tE&src_vid=l8l1Zmfkjtc&annotation_id=17242942-bc40-4693-ae37-3672bb0030ba&feature=cards
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 05.09.2015 (edit 05.09.2015)

  • 0
" klick ": link ilman välejä Edit ja toi linkki on jo edellisellä sivulla.
TuhmaTommi

TuhmaTommi 05.09.2015 (edit 05.09.2015)

  • 0
Jees, ei tullut katsottua niin tarkkaan noita videoita, my bad. Onkos tuossa stella stigin videossa oleva ferrari fm6:sen homespacesta 'kuvattu', on meinaa hyvät soundit.
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 05.09.2015 (edit )

  • 0
En tiedä mistä on kuvattu, mutta ei ainakaan kutosesta, Toi on ollu sen intro jo pienen ikuisuuden.
TuhmaTommi

TuhmaTommi 05.09.2015 (edit 05.09.2015)

  • 0
Northg7 wrote: Kiva kuulla kommenttia äänimaailmasta, kiitos. Jotenkin sitä vaan laittaa odotuksia myös hyville ääniefekteille. Oletan, että jos vain matelee lätäkön yli, niin äänikin olisi enemmän sen mukainen(?)
Ainakin itse huomasin, että vauhdilla on merkitystä lammikkoon ajettaessa. En tiedä onko se sitten hidas vauhti ja kova vauhti, eri äänet, vai onko siinä vielä välimuotoja.
TuhmaTommi

TuhmaTommi 05.09.2015 (edit 05.09.2015)

  • 0
HLR Juggernaut wrote: En tiedä mistä on kuvattu, mutta ei ainakaan kutosesta, Toi on ollu sen intro jo pienen ikuisuuden.
Ok Edittiä, menee nää viestit hieman ohi silmien :D, lime rocki on kyllä yllättävän hieno rata. Mietin aluksi kun se julkistettiin, että paska rata, lyhyt ja kaikkee. Mutta en tajunnut, että siellä on korkeuseroja noin mukavasti, ja lopussa kirraaavia kurveja, aiai... Pien humlatila, ei kannata ottaa niin tosissaan kirjoitusvirheitä tai ajatuksen juoksua (jos se ikinä on kunnolla juossut, sellasesta hidasta hölkää se ainakin viimeisen vuoden on ollut :D)
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 06.09.2015 (edit 06.09.2015)

  • 0
Lätkästään vielä "tommonen":http://xboxclips.com/HLR+Juggernaut/3713b617-9ac5-4568-915e-e18ae02f516e tosta demosta RX-7 (taitaa olla aika liki vakio) ja vähän kisaa märällä sebringillä. Joku oli vieny mun jarrumerkit ni tokalla kiekalla meni vähän pikäks yks jarrutus, Koko kisa ei ihan mahu yhteen videoon. näkee myös miten drivatar menee "omiinsa" ykköspaikalta antaen mulle aika helpon voiton.
TuhmaTommi

TuhmaTommi 06.09.2015 (edit )

  • 0
Mites sun mielestä toi sadekeli vaikuttaa ajamiseen? Omasta mielestä linjalla ajaessa ihan normaali pito, vähän ohi linjan huonompi pito ja lätäköissä vesiliirto tai vaikea ohjattavuus tjsp. en osaa seliittä, ******* ******, keltaisen lehden otsikot kertoo loput minun mielipiteestä
TuhmaTommi

TuhmaTommi 06.09.2015 (edit )

  • 0
No prkl taas ehtisin kirjoittamaan omat mielipiteet... 'Tossa sebringillä tuntu jarrumerkit olevan aika kriittisessä roolissa.
TuhmaTommi

TuhmaTommi 06.09.2015 (edit 06.09.2015)

  • 0
TuhmaTommi wrote: Mites sun mielestä toi sadekeli vaikuttaa ajamiseen? Omasta mielestä linjalla ajaessa ihan normaali pito, vähän ohi linjan huonompi pito ja lätäköissä vesiliirto tai vaikea ohjattavuus tjsp. en osaa seliittä, ******* ******, keltaisen lehden otsikot kertoo loput minun mielipiteestä
Isompaa vaihdetta silmään :P keukeu ediittä: lammikko meni hyvin, ei lähtenyt luisuun. Ei ole varmaan vaikutusta näin alhaisessa luokassa tuolla lammiskolla. Ja faak olen sekaisin, kirjoittaminen n oin ihan automaattista ja tulee näköjään kauniiisti suomalaisittaain ja islleen ... keukeu Second edit: joskos sitä hakisi lisää tupapakakkaa ja lantrikii
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 06.09.2015 (edit )

  • 0
Kuhan lätäköt vaistelee ha varoo ettei mee nurtsille ni hyvin menee, Muuten tuntuu olevan vaan joku 10-15% grip reduction. Sebringissä huomaa todella hyvin mitä tapahtuu ku tulee asvaltilta betonilaatoille, Pito putoo aivan tolkuttomasti. Hiljasemmissa nopeuksissa (alle 50mph/80kmh) voi aika huoletta mennä mihin vaan, Lätäköön ajettaessa vauhti hidastuu, vaikka neliveto/täyskaasulla menis. tai ainakin kiihtyminen lakkaa. Lätäköistä yleensää päätyy enemmän tai vähemmän luisuun (kato se mun kuivan kelin linja sade sebrigissä) Mutta sitten en tiedä miten paljon pystyy säätämällä vaikuttamaan, kun missään näistä autoista ei taida olla race jousia, saattaapi olla ettei edes sportteja.

Write a post

Sign in to post a post.