Forum - General Discussion

IM DOOOOOOOOOOOMED!!!

BezaFIN

BezaFIN 12.04.2008 (edit 12.04.2008)

  • 0
Red rings of doom tuli ja tais olla sm-kaus sitten tässä. Saatana. Miten se on, muistelin et joltai kuka oli boksin lähettäny oli profiilit hävinnyt? Ilmeisesti pitäis pysyy jos pitää kovon itellä?
Ac3Way

Ac3Way 12.04.2008

  • 0
BezaFIN kirjoitti 12.04.2008 10:38: Red rings of doom tuli ja tais olla sm-kaus sitten tässä. Saatana. Miten se on, muistelin et joltai kuka oli boksin lähettäny oli profiilit hävinnyt? Ilmeisesti pitäis pysyy jos pitää kovon itellä?
Semmottiis. Oliks pakko hajottaa boksi?
TehBigBunny

TehBigBunny 12.04.2008

  • 0
Mä kämmäsin sen profiilini ihan itse. Ei muutakun kovalevy kiinni uuteen ( korjattuun ) koneeseen ja peliksi.
Ruato

Ruato 12.04.2008

  • 0
BezaFIN kirjoitti 12.04.2008 10:38: Red rings of doom tuli ja tais olla sm-kaus sitten tässä. Saatana. Miten se on, muistelin et joltai kuka oli boksin lähettäny oli profiilit hävinnyt? Ilmeisesti pitäis pysyy jos pitää kovon itellä?
Damn! :( Ei ole tullut boksi henkiin?
BezaFIN

BezaFIN 12.04.2008

  • 0
Ruato kirjoitti 12.04.2008 13:26:
BezaFIN kirjoitti 12.04.2008 10:38: Red rings of doom tuli ja tais olla sm-kaus sitten tässä. Saatana. Miten se on, muistelin et joltai kuka oli boksin lähettäny oli profiilit hävinnyt? Ilmeisesti pitäis pysyy jos pitää kovon itellä?
Damn! :( Ei ole tullut boksi henkiin?
No eihän se tuosta henkiin lähde. Pitää huomenna tota pyyhetrikkiä kokeilla jos kisan ajaksi saisi toimimaan.
BezaFIN

BezaFIN 12.04.2008

  • 0
Huh, ilmeisesti Anttila ottaa boksit vastaan ja antaa suoraan uuden tilalle, joten näköjään vaan tämä Atlanta jää meikältä välistä. Onneksi näin.
amis90

amis90 13.04.2008

  • 0
BezaFIN kirjoitti 12.04.2008 14:18:
Ruato kirjoitti 12.04.2008 13:26:
BezaFIN kirjoitti 12.04.2008 10:38: Red rings of doom tuli ja tais olla sm-kaus sitten tässä. Saatana. Miten se on, muistelin et joltai kuka oli boksin lähettäny oli profiilit hävinnyt? Ilmeisesti pitäis pysyy jos pitää kovon itellä?
Damn! :( Ei ole tullut boksi henkiin?
No eihän se tuosta henkiin lähde. Pitää huomenna tota pyyhetrikkiä kokeilla jos kisan ajaksi saisi toimimaan.
mitä ihmeen pyyhe trikkiä? kertokaa mullekkin :D
DiddFIN

DiddFIN 13.04.2008

  • 0
Towel trickistä löytyy juttua ainakin "täältä":http://thexboxdomain.com/2007/01/15/the-towel-trick-fixes-360s.
ariko

ariko 26.05.2008

  • 0
Dodi nyt sitten lähti räxbox tänään (26.5.08) pitkälle ja kivuliaalle Saksan matkalle, mites on kohtalontoverit kuinka kauan se sillä matkalla viipyy? Lupailivat että kahdessaviikossa tulis takas, noinkohan kävis noin nopeesti, jos edes Juhannukseksi tosin ei sitä Jussina tarvita...
Ac3Way

Ac3Way 26.05.2008

  • 0
Mulla kesti 4 viikkoa, tosin boksi oli 2 viikkoa eteisen lattialla :D
Mudinski

Mudinski 26.05.2008

  • 0
BezaFIN kirjoitti 12.04.2008 20:12: Huh, ilmeisesti Anttila ottaa boksit vastaan ja antaa suoraan uuden tilalle, joten näköjään vaan tämä Atlanta jää meikältä välistä. Onneksi näin.
Ostit Boxis varmaan sieltä ja sulla oli kuittikin viellä tallella... Ei varmaan ota mistä tahansa ostettuja boxeja...
Finski fani

Finski fani 26.05.2008

  • 0
ariko kirjoitti 26.05.2008 08:43: Dodi nyt sitten lähti räxbox tänään (26.5.08) pitkälle ja kivuliaalle Saksan matkalle, mites on kohtalontoverit kuinka kauan se sillä matkalla viipyy? Lupailivat että kahdessaviikossa tulis takas, noinkohan kävis noin nopeesti, jos edes Juhannukseksi tosin ei sitä Jussina tarvita...
No ekalla kerralla meni "vaan" viisi viikkoa. Toisella meni kuusi viikkoa ja sain hyvitykseksi Viva pinata pelin. Jippii
ariko

ariko 26.05.2008

  • 0
Finski fani kirjoitti 26.05.2008 09:26: No ekalla kerralla meni "vaan" viisi viikkoa. Toisella meni kuusi viikkoa ja sain hyvitykseksi Viva pinata pelin. Jippii
TeroKortelainen

TeroKortelainen 02.06.2008

  • 0
Jaahas, enpäs ole tätä nyt viime aikoina huomannut lukeakaan. Heitäpä Ariko tänne ilmoitusta (jos muistat), kunhan sun boksi saapuu takaisin bratwurst-reissulta. Mulla lähti kone vastaavalle matkalle päivää myöhemmin eli 27.5.2008. Mä olin vain niin laiska, että annoin koko rumban Verkkokaupan hoidettavaksi, kun koneen alunperin vastaanottanut kaveri vihjaili vaihdon mahdollisuudella. Muistelin myös lukeneeni, että kyseisen firman kautta on saatu uusia bokseja hajonneiden tilalle. Tosin näin oli toimittu pian ostamisen jälkeen hajonneiden laitteiden kanssa. Asiaa muutama päivä myöhemmin tiedustellessani mulle kyllä väitettiin, että koneet lähtevät aina huoltoon. Noh, samapa tuo. Eipähän tartte pelätä esim. DVD-asemavikaa, jos sama yksilö tulee takaisin. Toi kun oli toiminut oikeastaan moitteettomasti RROD:iin asti.
ariko

ariko 02.06.2008

  • 0
Joo pistän väliaikatietoja, tällä hetkellä XBOX tuen nettisivujen mukaan korjattu päivällä luki vielä että korjauksessa. Hyvällä säkällä vois saada sen takas vielä tällä viikolla. Meno matka kesti kolme päivää jos ne lähettää sen huomenna niin... ps. Niin mulla hajos just tuo DVD asema eli kai se RRoD tapahtuu sitten kun se saapuu takas, en mä pessimisti luonne ole mutta... ;)
TeroKortelainen

TeroKortelainen 11.06.2008

  • 0
Tosiaan tänään sain boksin huollosta eli Saksan reissu kesti päivän yli kaksi viikkoa. Meinasi kyllä tulla paskat housuun, kun pistin koneen käyntiin eikä siitä kuulunut "normaalia" käyntiääntä. Noh, näyttäähän tuo toimivan eli uuden emolevyn myötä muuttunut jäähdytyssysteemi tuntuu olevan kyllä varsin toimiva, koska nyt Kaonin digiboksi pitää kovalevyn pyöriessä kovempaa ääntä kuin boksi tyhjäkäynnillä. Tuossa Xboxissa kun oli ennen aivan älytön hurina pelkästään tuulettimesta, siis ilman pelilevyä. Täytyy nyt toivoa, että dvd-asema toimii jatkossa yhtä hyvin kuin tähän asti, niin on ilo pelailla...
BezaFIN

BezaFIN 15.06.2008

  • 0
TeroKortelainen kirjoitti 11.06.2008 14:40: Tosiaan tänään sain boksin huollosta eli Saksan reissu kesti päivän yli kaksi viikkoa. Meinasi kyllä tulla paskat housuun, kun pistin koneen käyntiin eikä siitä kuulunut "normaalia" käyntiääntä. Noh, näyttäähän tuo toimivan eli uuden emolevyn myötä muuttunut jäähdytyssysteemi tuntuu olevan kyllä varsin toimiva, koska nyt Kaonin digiboksi pitää kovalevyn pyöriessä kovempaa ääntä kuin boksi tyhjäkäynnillä. Tuossa Xboxissa kun oli ennen aivan älytön hurina pelkästään tuulettimesta, siis ilman pelilevyä. Täytyy nyt toivoa, että dvd-asema toimii jatkossa yhtä hyvin kuin tähän asti, niin on ilo pelailla...
ja peaaat gridiä ::cry ei siinä mitää huyvä epilhän tu on varsinki pc:l ratin akkaa ::smokeee
Mudinski

Mudinski 19.06.2008

  • 0
Onko kuolemisen merkkejä jos näyttää kolmea punaista valoa silloin jos levy on konsolin sisällä ja käynistää sen ?
TehBigBunny

TehBigBunny 19.06.2008

  • 0
Mudinski kirjoitti 19.06.2008 07:39: Onko kuolemisen merkkejä jos näyttää kolmea punaista valoa silloin jos levy on konsolin sisällä ja käynistää sen ?
*DARTH VADER* Join the dark side ! Kyllä on.
Mudinski

Mudinski 19.06.2008

  • 0
EIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII... sniisk...

Write a post

Sign in to post a post.