Forum - General Discussion

Bannit

EvoBobber

EvoBobber 20.11.2008

  • 0
CODia ei just niiden urpojen takia jaksa pelaa enää yhtään...
Teemu92

Teemu92 20.11.2008

  • 0
LeetPotta kirjoitti 20.11.2008 12:18: Suurin osa jenkkiläisistä (ainakin driftaavista) on mukavia. Itellä ei ainakaa oo viellä hermot menny. Vaikka välillä driftaaminen kääntyy Hookkismaisesti romurallii, mutta sillonki vaa naurattaa se tilanne. :D
Samaa mieltä. :D
SIL0KKI

SIL0KKI 29.03.2009

  • 0
Unfortunately if you are receiving this message at the "Press A to Continue" screen it means that your profile is corrupted, and must be deleted. You will have to start a new profile and you will lose all of your cars and potentially paintjobs as well. If you have some of your designs saved to the catalog, then you may be able to re-apply them once you have deleted your profile. The same should apply for your tunes, however I cannot be 100% sure. Your downloaded content will still be available, as it is tied to your console and not your profile. I am very sorry for your loss and I wish I could provide you with a better solution. Here are the steps to delete your profile. In the "System" blade of the dashboard select "Memory". From there select the device that holds the Forza 2 profile information (should be Hard Drive). Then select "Games" and scroll down to "Forza Motorsport 2". In this menu you will see all the game save files from this console. Look for the name of the active gamertag and underneath it will say "Saved Game". Delete that file and your profile will no longer exist the next time you boot up Forza 2. Once again I am very sorry for your loss as I completely understand how much work it takes to build up your career in Forza Motorsport 2. Thanks, Landin ole hyvä landin ja kiitti vitusti. sinne meni kaikki,voi vittujen kevät! eli ei tässä paskassa tartte edes bänniä kun peli sekoaa ja menettää kaiken. millähän vitulla sitä nyt makselee kisapalkkiot jne,hohhoijaa...
vaiski75

vaiski75 29.03.2009

  • 0
SIL0KKI wrote 03/29/2009 @ 04:28: Ole hyvä landin ja kiitti vitusti. sinne meni kaikki,voi vittujen kevät! eli ei tässä paskassa tartte edes bänniä kun peli sekoaa ja menettää kaiken. millähän vitulla sitä nyt makselee kisapalkkiot jne,hohhoijaa...
Pitäisi siivota tuota omaa tallia taas, lähetänkö nuo ylimääräiset autot sinulle?
AJfin

AJfin 29.03.2009

  • 0
Mullakin ois tallin siivous ajankohtainen.. voin laittaa kaikki ylimääräiset tuleemaan sulle.?
SIL0KKI

SIL0KKI 29.03.2009

  • 0
no helvetti! kiitos paljon!. tossa toisella palstalla pummasinkin autoja ja lelurahaa lainaksi, ja ennekaikkea neuvoja että onko mitään keinoa pelastaaseivit.ei ilmeisesti. oon illala livessä, oon koko yön netistä ettinyt tietoa miten ton saisi toimimaan,lähetllyt T10 tusinan viestiä+kaikille T10 modeille+ säheltänyt recover gamertägin ja kahden kovon/tiedonsiirtokaapelin kanssa,niin painun tästä nyt unten maille. laitelkaa kaverikutsua ne jotka teistä ei o jo valmiiksi kaverilistalla, jos pystytte mua jeesaaman. kiitoksia etukäteen!
kurppak

kurppak 29.03.2009

  • 0
Ei kai tuo nyt niin suuri juttu ole?
SIL0KKI

SIL0KKI 29.03.2009

  • 0
kurppak kirjoitti 29.03.2009 10:11: Ei kai tuo nyt niin suuri juttu ole?
on se siinä mielessä että milläs makselen noi palkintokreditit (15mil) kun on 200k kredittiä.
ariko

ariko 17.06.2009

  • 0
Pääseekö joku muu tällä hetkellä AH:seen vai on meikäläiselle tullu bannit sinne, antaa kyllä viestiä että myynnissä ollut auto on mennyt kaupaksi, mutta kun koittaa sisään niin tollasta viestiä pukkaa. This Xbox LIVE feature has encountered a problem; either the sevice is temporality unavailable or your gamertag as been banned. Please visit http//:forzamotorsport.net for more information.
TehBigBunny

TehBigBunny 17.06.2009

  • 0
AH on vähän rikki tällä hetkellä.
ariko

ariko 17.06.2009

  • 0
Tämä selevä.
Miqqe

Miqqe 17.06.2009 (edit 17.06.2009)

  • 0
Itse boottasin boksin ja banni oli kadonnut. PS. Kaikki kunnia Mudinskille. E: Jasso, se on taas menny riqqi.
Schimanski76

Schimanski76 17.06.2009 (edit 17.06.2009)

  • 0
AH on toiminut ihan normaalisti itselläni heti aamusta(noin klo 10.12.57) alkaen.Olen meinaan ostanut silkkaa paskaa sieltä pitkin päivää,rediittejä on hukkunut enemmän kuin panttivankilunnaisiin. Forzasivujen AH eli netti-ah oli aamulla kyllä hieman sekaisin. :) Olen varmaan sattunut olemaan siellä päivän mittaan aina sopivaan aikaan,kun se on toiminut.Nyt se AH nimittäin toimii ihan huonosti.

Write a post

Sign in to post a post.