Forum - General Discussion

Forza Motorsport 3 Demo

Mudinski

Mudinski 29.09.2009

  • 0
Kyllä siellä Sunshine ja Raabbi on hyvin tuonnut esiin myös minun mielipiteeni asiasta. Uskon että FM3:ssa tulee olemaan entistä suurempi osuus minkälaiset säädöt autossa on. Jo nytten se huomaa töyssyissä että onko Mini, California vai Porsche alla. KYTKIN NAPISSA = SUURI MIINUS ( Onneksi sen tulee pystymään vaihtaan :) ) Ihan pieni miinus lähdöstä :(
cervelinho11

cervelinho11 29.09.2009

  • 0
Forza 3 tulee aivan varmasti pyyhkimään lattiaa kaikilla muilla konsoliautopeleillä. Ajotuntuma on paljon realistisempi kuin kakkosessa, ei ne autot oikeasti lähde luistelemaan ympäri rataa kun vähänkin avaa kaasua, varsinkaan vakioina. Ja todellakin autot muuttuvat sitä vaikeammiksi mitä kovempaa ajetaan. Itselle haastavin oli Audi painonsa takia. Pelissä todellakin huomaa ajaako 1500kg vai 2000kg painoista autoa.
kurppak

kurppak 29.09.2009

  • 0
Se on se auton massan tunteminen ja renkaiden pito, mikä on tullut huimasti eteenpäin. Onhan tuo skarppi grafiikkakin mukava lisä. Tuskimpa ne edes kaikkea mukavaa demoon lyö, täytyyhän siihen kokoversioonkin jotain yllätyksiä jättää.
AJfin

AJfin 29.09.2009 (edit 29.09.2009)

  • 0
cervelinho11 kirjoitti 29.09.2009 17:08: Forza 3 tulee aivan varmasti pyyhkimään lattiaa kaikilla muilla konsoliautopeleillä. Ajotuntuma on paljon realistisempi kuin kakkosessa, ei ne autot oikeasti lähde luistelemaan ympäri rataa kun vähänkin avaa kaasua, varsinkaan vakioina. Ja todellakin autot muuttuvat sitä vaikeammiksi mitä kovempaa ajetaan. Itselle haastavin oli Audi painonsa takia. Pelissä todellakin huomaa ajaako 1500kg vai 2000kg painoista autoa.
+1 Ajotuntuma todella hyvä ja realistisempi kuin forza 2, etenkin takavedoilla.. Itse oon ajanut kaikilla autoilla n.5-10kiekkaa... (en oo kerennyt enempää :( ) tai no lancerilla oon vissiiin ajanut n.20kiekkaa.. Ja Audi tuntuu kyllä vaikemmalta ajaa kuin porsse tai ferrari.. Niin ja ISO plussa tässä on verrattuna kakkoseen=Vauhdintuntu!! nyt alemmillakin luokilla ajaessa tuntuu kuin ajaisi oikeasti kovaa, eikä kuten FM2 jossa D ja C-luokkalaisilla ajelu muistutti sunnuntain kirkko kyytiä..
Northg7

Northg7 29.09.2009 (edit 29.09.2009)

  • 0
Nii olihan noi kaikki autot nyt "Stockeja" tuossa demossa..? Mistään sitä ei taida päästä tarkistaa, mut kai näin on... e: Antaisi se ehkä hieman ristiriitaisia infoja, jos ko. autot olisivat itse pelissä eri PI.
RaabForRehab

RaabForRehab 29.09.2009

  • 0
Northg7 kirjoitti 29.09.2009 18:58: Nii olihan noi kaikki autot nyt "Stockeja" tuossa demossa..? Mistään sitä ei taida päästä tarkistaa, mut kai näin on... e: Antaisi se ehkä hieman ristiriitaisia infoja, jos ko. autot olisivat itse pelissä eri PI.
Tehoja kun kattelin replaysta, niin stockeja taitavat olla. Vakiovanteet yms. yms.

Write a post

Sign in to post a post.