Forum - General Discussion

Forza 4

Mace

Mace 10.06.2011 (edit 10.06.2011)

  • 0
Latetzki wrote: Jeremy Clarkson :)
Tulimpas hyvälle tuulelle, piristi päivää :D
jimmykojootti

jimmykojootti 10.06.2011

  • 0
TehBigBunny wrote: Autovista, ei ole. Indianapolis on ainakin uutena ratana. Test träkllä voi sitten ajella Kia Ceedillä :)
JEI! Kia Ceed rocks!
Latetzki

Latetzki 10.06.2011 (edit 10.06.2011)

  • 1
Ac3Way

Ac3Way 10.06.2011

  • 0
Oli niin unettaavaa, että nukahdin kesken kaiken. Oikeasti voisi olla hieman mielenkiintoisempaa ajaa Kia:lla Top Gearin Test Trackiä.
RaabForRehab

RaabForRehab 12.06.2011

  • 0
Liikaa taas ympätty kaikkea paskaa.. Saa nähdä tuleeko tätä hankittua. Jos hankin, niin se on ainoastaan ton test trackin takia :D
hulluseon

hulluseon 12.06.2011

  • 8
16 kisaajaa Jokkiksessa samassa lähdössä. Pelonttaa.
deroits

deroits 13.06.2011

  • 0
http://forzamotorsport.net/en-us/Forza4_Wheels/ Forza 4:lle oma ratti!
Ac3Way

Ac3Way 14.06.2011

  • 1
"Forza 4 ja Top Gear -rata kuvissa":http://www.gamereactor.fi/uutiset/81064/Forza+4+ja+Top+Gear+-rata+kuvissa/
Mace

Mace 14.06.2011 (edit 25.06.2011)

  • 0
TehBigBunny wrote: Autovista, ei ole. ....
Tä? // Pari kuvaa suurella koolla. "McLaren2":http://download.xbox.com/content/mgs/forza/en-US/forzamain/blog/mainimage/FM4_1993_McLaren_F1_4.jpg ...pienenä tosin aidomman näköne.
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 24.06.2011

  • 0
"ISR puhuu vähän Forza 4:sta":!http://www.youtube.com/watch?v=AVkNKPU0EA8&feature=feedu!
Mace

Mace 25.06.2011 (edit 25.06.2011)

  • 2
"Forza 4 haastaa Gran Turismon, jää puoleen siitä":http://www.tilt.tv/?cm=news&aid=19503 Idiootti uutinen, eli antaa ymmärtään että Forza 4 tulee olemaan puolet huonompi kuin GT5 Koska GT5:ssä autoja puolet enemmän.. Totuus: Forza 4:ssä autot n. 1 000 000 polygonia (^500kpl) GT5:ssä autot n. 500 000 polygonia (^200kpl) ja "standartit" n. 1 000 - 20 000 ? polygonia (^800kpl) Ja toiseks ei riipu kyllä siitä että montako autoa peli sisältää, huomioiden vielä että GT:ssä on joka Micra ja Yaris -malli jne. Ja vielä tuli mieleen että GT5:ssä et voi vaihtaa parempia jarruja autoon taikka vaihtaa vanteita yli 700 autoon... emt. oon väsyny :D
Mace

Mace 25.06.2011 (edit 25.06.2011)

  • 0
Tuli mieleen yks juttu joka kiinostaa mua. Eli tämä "Autovista" -tila, niin onko KAIKKI yli 500 autoa mahdollista tutkia ja yms. Eli jokaisesta autostako voin sitte availla ovet ja luukut? Tämähän tarkoittaisi sitä että ovat mallintaneet jokaisen auton moottorit! Ja jos laatu on kaikissa sama: Esim. ottaisin jonku Saabin siihe, nii voin kattella samallailla kun noissa videoissa ovat kattelleet sitä Ferraria? MUTTA jos vain jotkut autot ovat tähän Autovistaan ja vain näistä on mallinnettu moottorit, ovien aukemiset yms. niin sehän tarkoittaa sitä että: standart ja premium autot... Edit: Jaha, googlasin vähä, elikkä vain jotkut autot on tehty toho paskavistaan, paska peli, en osta. Tää oli se mikä mua kiinosti eniten koko Forzas... ku mitäs muuta siinä sitte on? Uudet valikot Uudistettu ajonmallinnus Päivitetyt grafiika (ajossa varmaa suht samat ku Forza 3:ssa) Muutama uus auto Muutama uus rata Että moro vaa, taitaa jäädä hyllyyn.
pokalemestari

pokalemestari 25.06.2011

  • 9
I JMM94 I wrote: Tuli mieleen yks juttu joka kiinostaa mua. Eli tämä "Autovista" -tila, niin onko KAIKKI yli 500 autoa mahdollista tutkia ja yms. Eli jokaisesta autostako voin sitte availla ovet ja luukut? Tämähän tarkoittaisi sitä että ovat mallintaneet jokaisen auton moottorit! Ja jos laatu on kaikissa sama: Esim. ottaisin jonku Saabin siihe, nii voin kattella samallailla kun noissa videoissa ovat kattelleet sitä Ferraria? MUTTA jos vain jotkut autot ovat tähän Autovistaan ja vain näistä on mallinnettu moottorit, ovien aukemiset yms. niin sehän tarkoittaa sitä että: standart ja premium autot... Edit: Jaha, googlasin vähä, elikkä vain jotkut autot on tehty toho paskavistaan, paska peli, en osta. Tää oli se mikä mua kiinosti eniten koko Forzas... ku mitäs muuta siinä sitte on? Uudet valikot Uudistettu ajonmallinnus Päivitetyt grafiika (ajossa varmaa suht samat ku Forza 3:ssa) Muutama uus auto Muutama uus rata Että moro vaa, taitaa jäädä hyllyyn.
Jos siulla oikeesti jää tämä peli kaupan hyllylle jos et voi ihailla saabin konehuonetta vaikka tähän tulee max 16 pelaajan moninpeli, uudistettu ajomallinnus, heijastuksissa käytetty uranuurtavaa teknologiaa ja niin edelleen, niin sie oot ihan belgialainen.
Mace

Mace 25.06.2011 (edit 25.06.2011)

  • 0
No ei se ny ihan niinkää ole, mutta silti ku olin siinä tiedossa että voin ottaa vaikka e30 M3:sen ja tutkia sen läpikotasin, mutta ei niin ei. Ja tosta monipelistäkään en varmaa hyötyisi kun ei ole Liveä silloin, ja rahat säästetään Ajokorttiin/autoon. Mun mielestä toi FM3 > FM4 kehitys ei tule olemaan yhtä suuri kuin FM2 > FM3... Ja siinä olis tullut vaikka kuinka monta pelituntia kun olis kaikki 500+ autoa päässy katteleen ja tutkimaan. Ehkä vähä liioittelin :D Mutta muutamia mitä haluaisin tietää... Yö kisat Sade kelit Porschet Teipit/maalit ikkunoihin Onko näitä?
Mudinski

Mudinski 25.06.2011 (edit 25.06.2011)

  • 2
I JMM94 I wrote: Mun mielestä toi FM3 > FM4 kehitys ei tule olemaan yhtä suuri kuin FM2 > FM3...
Uskoisin että monet muut ovat kanssasi erimieltä... Minä mukaan lukien. Jos jo pelkästään renkaisiin ollaan kiinnitetty niin paljon huomiota mitä on kerrottu niin lupaa hyvää. Se taas nyt on ihan henkilöstä kiinni kiinnostaako katsoa Nissan Micrasta, että onko siellä ny Boschin, Siemensin vai Valeon sytytyspuola... Yks haileen paska se miulle ainakin on. Keskittyisivät nyt siihen REALISTISUUTEEN. Ymmärrän kyllä, että pelistä halutaan tehdä sellainen, että jokainen löytää siitä jotakin itselleen... Jospa me Forza fanit saataisiin vihdoinkin se OIKEA FM3 käsiimme... Ei tälläistä 2.5 versiota... Kiitos. Mudi kuittaa ja toivottaa oloja kaikille... Peace, cheers and cheese. ps. Osta GT5 ja pleikkari pss. Jos ei omista Liveä niin Forzat ovat aika heikoilla tavallaan. Uramoodit ollut puuduttavia aina... Itse en edes pelailisi boxilla jos en Livettäisi.
Mace

Mace 25.06.2011 (edit 25.06.2011)

  • 0
Sitä Autovisaa on nyt niin Turn10 hehkuttanu ja trailereissa mainostettu että oletin sen olevan todella kattava, mutta jos jotai 30 autoo, nii ei siitä liikaa iloa irti saa. No jos tosiaan toi ajettavuus on sen verran aidompi että sen huomaa ja kokee hyväks, nii sitte voisin ostaa jopa sen takia jo. Mutta Forza 3:ssa piti olla jo sellane ajettavuus. Sitte ku tulee taas Forza 5, niin sanotaan että realistisempi ajettavuus... jne. ps. Ostan mielummin PS2:sen ja GT4:sen Ja Liveä on ollut puoltoista vuotta, muttakun en ole mistään richbitch -perheestä niin kokoajan ei ole varaa ostella ps3:sia, Xboxeja, koneita, livejä...
villek00

villek00 25.06.2011

  • 9
Jos I JMM94 I haluut ihailla autoja läheltä, mee autokauppaan! :) Tärkeintä pelissä on kuitenkin AJAMINEN, ei sytytystulpan merkin katselu.
Latetzki

Latetzki 25.06.2011 (edit 25.06.2011)

  • 0
I JMM94 I wrote: "Forza 4 haastaa Gran Turismon, jää puoleen siitä":http://www.tilt.tv/?cm=news&aid=19503 Idiootti uutinen, eli antaa ymmärtään että Forza 4 tulee olemaan puolet huonompi kuin GT5 Koska GT5:ssä autoja puolet enemmän.. Totuus: *Forza 4:ssä autot n. 1 000 000 polygonia (^500kpl)* GT5:ssä autot n. 500 000 polygonia (^200kpl) ja "standartit" n. 1 000 - 20 000 ? polygonia (^800kpl) emt. oon väsyny :D
No ei varmasti noin paljon tule olemaan. Tässä faktoja Forza 3:sta: LOD0: 172,753 polys (car selection) LOD1: 45,074 polys (gameplay) LOD2: 21,802 polys LOD3: 13,134 polys LOD4: 6,360 polys LOD5: 2,556 polys Hi-res cockpit: 79,845 polys !http://img98.imageshack.us/img98/716/forza3bullshots2.png!
Mace

Mace 25.06.2011 (edit 25.06.2011)

  • 0
Latezki, "...one million polygons per car in Forza 4." "Lähde":http://jalopnik.com/5808738/how-forza-motorsport-4-will-change-car-culture-forever Mites tämä on mahdollista, elikkä monessa paikassa on väitetty että Xbox on suorituskykyisempi kuin PS3, mutta silti GT5:ssä premium autot on täysillä polygoneilla myös gameplayssa, ja FPS taitaa olla silti 60?
villek00 wrote: Jos I JMM94 I haluut ihailla autoja läheltä, mee autokauppaan! :)
Jos villek00 haluut realistista ajettavuutta, mee ajaa oikeata autoa! :)
hulluseon

hulluseon 25.06.2011

  • 0
Nää sinun esittämät argumentit on aika pöö. Ei millään pahalla.

Write a post

Sign in to post a post.