Forum - General Discussion

Forza Motorsport 4 Car Club

Schimanski76

Schimanski76 16.10.2011

  • 2
Bani sanoi jossain,notta kun kuulutte Clubiin,niin kaikki suoritukset näkyvät sitten kivasti jossain. Eli jos siellä Puplikissa ajatte,niin muistakaa,että FRC:a edustatte.Reilusti häviätte tai voitatte.Ei sikaa kiitos.
RauhaMees

RauhaMees 16.10.2011

  • 1
Muuten suuri ilkeä rauha tulee rauhoittamaan tilannetta letkun kanssa!!!
hulluseon

hulluseon 16.10.2011

  • 3
No kerran nyt ovat niin hätäsen olosia osa porukasta, niin Hullu-seta kertoo tämmösen pienen jutun. Eli olkaapa nyt lapset ja lapsenmieliset kuulolla. Meillä täällä armaassa FRC:n valtakunnassa on asiat aina olleet hirveen kivasti ja jännästi. Uusia naamoja on tullut loppujen lopuksi aika paljon sinä aikana mitä täällä olen minäkin pahennusta aiheuttanut. Osa näistä on ollut ihan mukavia heppuja radalla sekä täällä voorumilla. Paitsi tietysti Kaijanen, se kun ei ole ollenkaan hyvä. Mutta tänne eräs innokas kilvan ajaja tuli ja oli innokkaana pääsemään kisaan mukaan ja totta kai hänet sinne kutsuttiin. Kuitenkin kun sitten radalla sattui pieni osuma, päätti tämä virtuaali asfalttien mestari ottaa ohjat omaan käsiinsä ja alkoi terrorisoimaan toisen kilpailijan kisaa. Ei hyvä. Sen takia tässä nyt vähän ensin katsellaan ja kuulostellaan millaisia heppuja tuonne on tulossa. Kun siinä sitten on koko FRC:n maine mennyttä kun joku päättää publa lobbyssa ajaa sitä neljääsataa vastakarvaan kun joku vähän tönäisee.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 16.10.2011

  • 0
Pääsenkö mie sinne jos huomenna postilaatikko kilahtaa ja sieltä löytyy Forssa Nelone? :)
Astro 247

Astro 247 16.10.2011

  • 1
El PiNk DeViL wrote: Pääsenkö mie sinne jos huomenna postilaatikko kilahtaa ja sieltä löytyy Forssa Nelone? :)
Khyl!
hulluseon

hulluseon 16.10.2011

  • 7
El PiNk DeViL wrote: Pääsenkö mie sinne jos huomenna postilaatikko kilahtaa ja sieltä löytyy Forssa Nelone? :)
Röökin poltto loppuu, sitten pääset.
Schimanski76

Schimanski76 16.10.2011

  • 4
El PiNk DeViL wrote: Pääsenkö mie sinne jos huomenna postilaatikko kilahtaa ja sieltä löytyy Forssa Nelone? :)
Hyväksytään jos rööki jää.
FIN xxDRIFTERxx

FIN xxDRIFTERxx 16.10.2011

  • 0
Kun postilaatikko kilahtaa niin hyvä että kerkee nukkumaan sen jälkeen.. Onneks on ^PiNkilläkin^ lomaa ensviikko.
Storkki

Storkki 16.10.2011

  • 0
Pääsenkö mie clubiin vai olenko liian tuntematon jäsen?
Schimanski76

Schimanski76 16.10.2011

  • 0
Storkki wrote: Pääsenkö mie clubiin vai olenko liian tuntematon jäsen?
Pääset.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 16.10.2011

  • 1
hulluseon wrote: Röökin poltto loppuu, sitten pääset.
Itseasiassa oon ollu pari päivää ilman :) Saa nähä sorrunko, toivottavasti en.
TehBigBunny

TehBigBunny 16.10.2011 (edit 16.10.2011)

  • 0
Storkki wrote: Pääsenkö mie clubiin vai olenko liian tuntematon jäsen?
Toki toki.
hulluseon

hulluseon 16.10.2011

  • 2
Minäpä annan tässä nyt vähän palautetta muutamista autoista mitä tuolla on. Ei saa sitten imasta hernettä nenukkiin. Nikden C425 luokituksen Civic. Eturenkaan paineet pienemmälle. Nousee paineet liian yles. Ja S2K meinaa karata kaasua nostaessa kesken mutkan. Muuten ovat hirmu hyvät kyllä. Ainakin äänimaailmalle just eikä melekein. Ja kenen lie on E92 A600 BMW. Se ei halua mennä suoraan. Vai onko se drifteri? Ja sitten semmosena yhteisenä kaikille. Ne grippi puolen autot vois laitella siihen luokkansa maksimi PI arvoon kivasti. Minen sinne mitään omia sätöksiäni kylläkään tule laittelemaan ikuna, on niin hirveitä kikkareita. Ja nyt palautetta annettuani ^carcuun^
FIN xxDRIFTERxx

FIN xxDRIFTERxx 16.10.2011

  • 0
Mitäs säätöä minun uusimpaan mustaan M vitoseen?
Schimanski76

Schimanski76 16.10.2011

  • 0
Hulli,ihan liekeissä.
hulluseon

hulluseon 16.10.2011

  • 0
En mie niitä kaikkia ole testanna ja mutruutus autoja en hipasekkaan, anteeksi vain arvon luisuttelijat. En vain osaa sitä minä.
Mudinski

Mudinski 16.10.2011

  • 0
Paljon on autoja juu Clubilla nyt jo... Lempparit grippi puolen laitteetkin löytyneet jo sieltä, mutta riftin puolelta ei mikään kolahtanut... Kai se mun tyyli on sitten jotakin niin käsittämätöntä että paras vain tehdä omat tunet :)
FIN xxDRIFTERxx

FIN xxDRIFTERxx 16.10.2011

  • 0
hulluseon wrote: En mie niitä kaikkia ole testanna ja mutruutus autoja en hipasekkaan, anteeksi vain arvon luisuttelijat. En vain osaa sitä minä.
Driftaus on saatanasta.
hulluseon

hulluseon 16.10.2011

  • 0
Käykee sanomassa notta on ihan perce se Civic, niin uskon sitten. Sinne laitoin. Herkkä korvasille korvatulpat melkeenpä pakolliset.
Driver181

Driver181 16.10.2011

  • 0
Hullu ei muuta ku civici kisaa ;D

Write a post

Sign in to post a post.