Forum - Events

Suzuka kisakommentit

kurppak

kurppak 20.04.2008

  • 0
Kisakommentteja Suzukan osakilpailusta. Ois kiva jos sais samantien tiedot ainakin kakkossarjan tuloksista niin päivitän heti kun vain mahdollista. Eikös ykkössarjan pistetilannetta päivittelekkin Bunny?
TehBigBunny

TehBigBunny 20.04.2008

  • 0
kurppak kirjoitti 20.04.2008 07:09: Kisakommentteja Suzukan osakilpailusta. Ois kiva jos sais samantien tiedot ainakin kakkossarjan tuloksista niin päivitän heti kun vain mahdollista. Eikös ykkössarjan pistetilannetta päivittelekkin Bunny?
Kunhan saan tunnarit :p
IIPPONEN

IIPPONEN 20.04.2008

  • 0
V-tuttaaaaa!!! ei muuta :'(
Ac3Way

Ac3Way 20.04.2008

  • 0
II-Sarja: Finaali 1.EvoBobber 2:24.078 /1h 01:28 2.Miqqe 2:24.631 /1h 01:30 3.Ac3way 2:23.464 /1h 01:37 4.WalleyedTopi 2:24.589 /1h 01:57 5.Kirves 2:26.552 /1h 02:53 6.Iipponen 2:26.205 /?? 7.kurppak dnf 8.Sisu Ardor dnf
Ac3Way

Ac3Way 20.04.2008

  • 0
Ei tullu voittoa ja mm-sarjassa ero kasvoi Miqqeen. Hyvää ajoa, mutta rattibugi tuli sitten siinä ekan mutkan jarrutuksessa. Just olin tehny oman parhaan, prkl!!! 4. kerta tänään, kun tuli rattibugi. Yleensä tulee kerran viikossa ja niist selviää ilman ulosajoa, nyt ei.
Myyris

Myyris 20.04.2008

  • 0
1: sarjan aika-ajo: 1. myyris: 2.23.207 2. draghar 2.23.628 3. splat number1 2.24.168 4. tero kortelainen 2.24.572 5. north7 2.25.135 6. daysavior 2.25.461 7. kaifos 2.26.529 1: sarja finaali 1. myyris 2.21.932 1h 00:34 2. draghar 2.22.938 1h 00:37 3. splat number1 2.23.133 1h 00:48 4. tero kortelainen 2.23.100 1h 01:07 5. north7 2.22.511 1h 01:12 6. daysavior 2.22.861 1h 01:16 7. kaifos 2.26.482 1h ???
Myyris

Myyris 20.04.2008

  • 0
Harjotteluun nähden kisat meni ihan ok. Aika-ajoissa paalu ja siittä sit ykkösenä maaliin asti. Virheitä tuli vaikka muille jakaa mutta onneksi silti voitin aika helposti.
EvoBobber

EvoBobber 20.04.2008

  • 0
Noniin, pystyy pikkuhiljaa alkaa kirjottelee... :) Aika-ajo meni ihan jees, pohjalla muutama harjoituskierros aikaisemmin päivällä. Ekalla kierroksella ihan ok nopea kierros, toisella hiekalle. Onneksi niin näytti muutkin luistelevan, kolmanteen ruutuun finaaliin. Finaalissa onnistuin pääsemään ekat mutkat rikkomatta autoa (pari kertaa oli kyllä miqqen puskuri ihan milleistä kiinni...) ja pidin oman paikkani kolmannella sijalla. Miqqe ajeli koko kisan edellä 25-150 metrin päässä, pari kertaa pöllytteli hiekkaakin, mutta aina sellaisissa kohdissa että olin itse ryssinyt juuri jotain enkä päässyt edes kunnolla tuntumaan. Kierroksella 12 (?) olin menossa varikolle, mutta Miqqe kurvasi edestä juuri pois varikolle niin päätin vetää yhden tai kaksi nopeaa rundia kun auto tuntui toimivan hyvin ja tulla varikolta eteen. Melkeen onnistuikin, ei monesta metristä jäänyt kiinni. Varikkokäynnin jälkeen liukasteltiin Miqqen kanssa peräkanaa ja ajettiin Ac3wayta kiinni, kunnes Ac3 veti pääsuoran jälkeen pihalle ja päästiin taistelemaan kärkipaikoista. Toiseksi viimeisellä kierroksella Miqqe mokasi viimeisen shikaanin ja pääsin vetämään sen verran kovemmalla vauhdilla että luikahdin ulkokautta ohi pääsuoralla. Viimeisellä kierroksella oli sitten mun vuoro mokata ennen tuota viimeistä shikaania ja tultiin jarruun rinnakkain, Miqqe pitkäksi ja pääsin takaisin ykkössijalle ja voittoon parin sekunnin erolla! Oli kyllä paras kisa aikoihin, en hengittänyt ollenkaan viimeisen viiden minuutin aikana ja kisan jälkeen kädet tutisi ihan kuin olisi oikeasti kisaa ajanut :D
Splat Number1

Splat Number1 20.04.2008

  • 0
Vähäisen osanottaja määrän takia lähdimme ajamaan suoraan finaalia, johonka sain kolmannen lähtöruudun. Heti ensimmäisessä kaarteessa pääsin Dragharista ohi, mutta seuraavalla kierroksella Draghar pääsi kuittaamaan. Sama kuvio toistu vielä kerran ja sitten Draghar ampaisi menemään ja jäin nuolemaan näppejäni. Siinä sitten ajelin kolmantena maaliin ilman suurempia ongelmia. -Melko simppeli kisa
Daysavior

Daysavior 20.04.2008

  • 0
Itse lähdin kisaan huikean 4 kierroksen treenin jälkeen, joten odotukset ei olleet kovin korkealla. Kuudes sija oli oikeastaan sitä, mitä odotin. Tosin ajotuntumakin oli kisan puolivälissä niin hukassa, kuin se vain voi olla. Olikohan 18:lla kierroksella kun tuli ajamiseen se ahaa-elämys ja omat parhaat alkoivat paukkua, eikä hiekkaakaan tullut pöllyyteltyä enää niin tiuhaan. Tästä johtuen alkoi Northg7:n saama reilun 11 sekunnin etumatka kutistumaan tasaisesti. Kierrokset vain loppui kesken ja Nothg7:ään jäi eroa lopulta se 4 sekuntia. Tänään oli kyllä tuo kilpailu aika ajelua, kuten taisi olla ykkösfinaalissa kaikilla. Sen verta eroja tuli, ettei oikeastaan viimeisellä 10 kierroksella kenelläkään ollut sijoituksesta isompaa epäselvyyttä. Mutta mukavaa ajelua oli joka tapauksessa.
Sisu Ardor

Sisu Ardor 20.04.2008

  • 0
Suoraan lähettiin ajamaan finaalia vähäisen osallistuja määrän takia. Aika-ajot ei menny niin kuin piti, huonoin aika. Sitten itse kisassa toisella(?) kierroksella kirves törmäs vahingossa mun auton kylkeen ja kisa oli sitten siinä, auto meni todella huonoon kuntoon. Että tämmöset kisat tällä kertaa.
Northg7

Northg7 20.04.2008 (edit 20.04.2008)

  • 0
Muutaman kuljettajan poisjäämisen vuoksi ajoimme tosiaan suoraan finaalikisan, tietenkin ensin aika-ajojen kautta. Aika-ajoista poikesi 5.lähtösija, johon sinällään olin tyytyväinen, mutta kierrosaikaan joka sen toi, en niinkään. Itse kisa oli tapahtumaa täynnä sen alkupuoliskon aikana, omalta osaltani ainakin. Replay jäi tallentamatta, vaikka hoin sen muistamista itselleni koko loppuajan, joten grafiikat jää nyt uupumaan... Ensimmäisiin mutkiin mentiin aika rauhallisesti, ihan ok-lähdön ansiosta kai pääsin Terosta ohitse siinä 4.ksi. Kisavääntö johti paineessa omaan ajovirheeseen, myöhäisemmällä kierroksella, radan viimeisellä kolmanneksella ja kisa muuttuikin täysin driftailuksi, johon Terokin aivan takana lähti messiin. Tilanteen seurauksena osuimme jotenkin tahattomasti yhteen, josta kuitenkin osakseni jäi ratavalliin lähempi tutustuminen ja pakkivaihteen hukkaaminen. Putosin sijalle 6. Myös Daysavior meni ohitse. Pääsin takas radalle ja jossain vaiheessa teinkin oman henk.koht. rataennätyksen. Kisan varrella oli muitakin ohitustilanteita, joista yksi oli ainakin myöhemmin Daysaviorista ohi pääseminen takaisin sijalle 5., jonka jälkeen loppukisa oli paikkani varmistamista. Hyvä toimintatäyteinenhkö kisa sanoisin. Saa nähhä mitä tulloo seuraavaksi. __/e: Typoa.__
Miqqe

Miqqe 20.04.2008

  • 0
*II sarja, Aika-ajot:* #1. Miqqe 2.25.646 #2. Ac3way 2.26.739 #3. WalleyedTopi 2.27.117 #4. EvoBobber 2.27.676 #5. kurppak 2.31.928 #6. Iipponen 2.33.998 #7. kirves 2.34.840 #8. Sisu Ardor 2.43.056
Draghar

Draghar 22.04.2008

  • 0
Aika-ajoissa toiseksi nopein kierros, ja kisassa toiseksi. Varsinaisessa kisassa ajoin tasaisia kohtuullisia kierroksia kokoajan. Kisan alussa oli SplatNumber1:n kanssa pitkään tiukkaa vääntöä ja ohituksia tapahtui runsaasti. Jossain vaiheessa kuitenkin pääsin ohi ja pääsin vähän karkuun. Loppu kisa menikin pääasiassa yksin ajellessa, mutta kaasujalkaa ei paljoa uskaltanut keventää koska erot eivät kuitenkaan ollut mahdottomia. Kolme kertaa tässä kisassa kävin hiekan puolella (mutka leveäksi), joka taitaa olla tähän mennessä eniten. Tuollaiset ajovirheet on tarkoitus kitkeä pois seuraavaan osakilpailuun mennessä!
Miqqe

Miqqe 22.04.2008 (edit 22.04.2008)

  • 0
Vaikka tätä ja seuraavia kisoja varjostaakin tallikaverin kiskaluston saksanloma, onnistun aika-ajoissa ja sain paalupaikan. Mutta jälleen, onnistuin mokaamaan lähdön ja tipuin kolmanneksi. Team Geisha oli erittäin voimakkaalla tuulella ja heidän kanssa oli vääntöä koko kisan ajan. MUTTA, se oli vasta lämmittelyä viimeiselle kierrokselle lähdettäessä. Olin päässyt kärkeen, Ac3wayn epämääräisen autopilotin johdosta ja taistelimme EvoBobberin kanssa voitosta. Mokasin vikan shikaanin viimeiselle kierrokselle lähdettäessä, joten Evo pääsi imuihin ja ohi. Tässä kohtaa rupesi jo kädet hikoamaan ja ote padista tiukkenemaan. Koko kierros oli mieletöntä taistelua, kuin henki olisi toiseksi tulleella menevän. Shikaania edeltävässä nopeassa vasurissa Evolta irtosi Clion perä omille teilleen ja pääsin jarrupaikkaan tullessa hänestä ohi. Nyt oli jo syke kohonnut cooper asteikolle ja kädet tärisivät aivan sairaasti. Hermothan siinä pettivät ja vedin jarrutuksen pitkäksi ja Evo kurvasi voittoon :/ Nooh, pakkohan sitä on olla tulokseen tyytyväinen, sillä ainakin Ac3way olisi nopeutensa puolesta kuulunut edelleni. Erittäin jännittävä ja dramaattinen kisa, josta oli tylsyys kaukana! Edessä kisa radalla, missä en jostain syystä ole koskaan viihtynyt, jotenka ajolinjoja hahmottelemaan... //:typot

Write a post

Sign in to post a post.