- 0
Forum - Events
Bmw replica kilpailu!
Sadoistahan minä :D
- 0
Ei näissä oo mitään luokka rajaa, kun tämä on maalaus kilpailu..
- 0
Tappi olet idiootti! :D
- 0
MUkana.
- 0
ok
- 0
hookkis112 kirjoitti 29.06.2008 20:58: Ajattelin järjestää tälläisen Bmw merkille luodun kisan. Ajatuksena on että mitä vaan normaali bemaria saa käyttää, auton pitää olla esikuvansa mukaan maalattu ja esikuvan tottakai saa valita itse! Kikpailu kuvassa pitää olla linkki kuvaan josta voi verrata alkuperäistä ja maalattua autoa. Eli siis helppoa! Maalaa hieno bmw esikuvansa mukaan! Lopuksi porukka äänestää hienoimman kuvan! (omaa ei saa äänestää perjaatteella) Kilpailuun otetaan 15 ensimmäiseksi imottautunutta! Voittajalle rahaa 500.00! Toiseksi tulleelle 300.00! kolmanneksi tullelle 100.00! Ilmottautumiset tähän foorumiin! Aikaa työlle on 25.7.2008 asti! Onnea kisaan! Ilmottautuneet: 1.Jupe 2.Evobobber 3.Hookkis112 4.Ariko 5.Iipponen 6.SuomiRedAmmo 7.Realblogger 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15.
- 0
----
- 0
----
- 0
Taas tuli kirjoteltua broidin tilillä ku se homo ei osaa loggaa ulos...
- 0
olenko minä nykyään RealBlogger? :D
- 0
en ottanu selville et pitääkö se auto mistä ottaa mallia nii olla BMW kanssa vai saako olla mikä vaa auto?
- 0
No ihan bmw sen olla pitää, ja mielellään auojen mallien pitäisi täsmätä..
- 0
En mää tuukkaa tähä kisaa häviämää, joten voit pyyhkiä minut pois osallistuja luettelosta..
- 0
RealBlocker kirjoitti 05.07.2008 17:35: En mää tuukkaa tähä kisaa häviämää, joten voit pyyhkiä minut pois osallistuja luettelosta..''Sometimes less is more'' ;joten mukaan vaan, äläkä nössöile!
- 0
I'm comin' !
- 0
löytäis ees hyvän mallin.
- 0
nyt löyty malli, mut se on iha sairaan helppo..
- 0
Tuleeko miqqe?
- 0
Jepo.