Forum - Drifting

paras auto driftaukseen

RaabForRehab

RaabForRehab 08.12.2009

  • 0
Oon enemmän JZX100 kannalla. Ittelle sopii enemmän joku vääntävä kutoskoneinen tai kasi..Paljon rennompi vedellä pitkiä luisuja ja homma toimii paremmin. Truenolla esimerkiks voi siinä vaiheessa ajaa kun haluaa luisuttaa oikeen raivolla. Johtopäätös: Krapulassa luisuttelen isokoneisilla ja kun on oikeen "tarkka" fiilis niin voi käskyttää noita pikkukoneita :D
JZX100

JZX100 08.12.2009

  • 0
joo mulle ei istu silvia ollenkaan kouraan ja täytyy sanoa että jos mä tosissani haluan ajaa niin jää kyllä legendaarinen hachi kans tallin perukoille ja jollain isolla 6 koneisella täälläkin mieluiten mennään ihan vaan puhtaasti alavääntöjen takia! sama tietysti koskee kasi koneita noh ainoa kasikoneinen johon mielelläni kosken on gto/monaro ja se on perskuleen tasapainoinen auto ajaa... t: Arkk1Enkel1
RaabForRehab

RaabForRehab 08.12.2009

  • 0
JZX100 wrote: joo mulle ei istu silvia ollenkaan kouraan ja täytyy sanoa että jos mä tosissani haluan ajaa niin jää kyllä legendaarinen hachi kans tallin perukoille ja jollain isolla 6 koneisella täälläkin mieluiten mennään ihan vaan puhtaasti alavääntöjen takia! sama tietysti koskee kasi koneita noh ainoa kasikoneinen johon mielelläni kosken on gto/monaro ja se on perskuleen tasapainoinen auto ajaa... t: Arkk1Enkel1
Kasipatasista oma suosikki on C32 AMG CLK55:n padalla. Murisee ja vinkuu kivasti ;)
AJfin

AJfin 08.12.2009 (edit 08.12.2009)

  • 0
JZX100 wrote: joo-o nyt sit tuli hiljaista ja noin poispäin ja mietityttää vaan että kumpi on ajellut enemmän luisua forza peleissä minä vai arseestaja ite en ainakaan moiseen nimimerkkiin ole koskaan törmännyt livessä....
Veikkaan että Arkk1Enkel1 on ajanut aika paljon enemmän...
Arseestaja

Arseestaja 08.12.2009

  • 0
Joo niinhän se on.
aaBrO

aaBrO 26.05.2010

  • 0
kyllä noi japsit on aika hyvii,mut ite tykkään paljo lotus omegast tietenki täystehosen;)lootuksel ajan kaikki drifting kisat lives::)
m00se79

m00se79 26.05.2010

  • 0
Automaattivaihdepellenä tykkään Forzassa mun Truenosta ja sen säädöistä (Storefrontista löytyy, kiva alottelijan auto). Ilosesti saa perän irti kaasulla ja helppo hallita.
Finski fani

Finski fani 26.05.2010

  • 0
Näin just äskön tollasen Lotus Carlton Omegan Opelin minkä lie ja ihan kivasti sillä lähti perä irti, mutta ei ole wankelin voittanutta, vaikken riftailekaan juur olleskaan...
IIPPONEN

IIPPONEN 26.05.2010

  • 0
Itselle auto joka huonoiten kouraan istuu on trueno (tiedä sitten syytä) Silvialla tykkään vetää kisoja mutta hupia sitten milloin milläkin autolla :D
VFz MaGiiK zZ

VFz MaGiiK zZ 03.08.2010

  • 0
Tota kyllä nelivedoillakin voi driftata mut se on iha erilaista kun takavetosella.Ite käytän Nissan Silviaa ja Subaru Imprezaa. PS mull on sellanen ongelma et en löydä mun kuvia forzan sivulla.. :( Help :)
Jupe San

Jupe San 04.08.2010

  • 0
VFz MaGiiK zZ wrote: Tota kyllä nelivedoillakin voi driftata mut se on iha erilaista kun takavetosella.Ite käytän Nissan Silviaa ja Subaru Imprezaa. PS mull on sellanen ongelma et en löydä mun kuvia forzan sivulla.. :( Help :)
Jos yrität saada FM2 kuvia niin niitä ei enään saa ladattua FM.nettiin ainoastaan FM3 kuvia..

Write a post

Sign in to post a post.