FDA day #108

/ Forza Motorsport 2 / Mennyt / Mudinski

FDA - Finnish Drift Alliance

Huomenna on FDA-päivä. Senior jäseniksi haluavat tulkaa huomennan näyttämään taitonne. Kellon aika on auki mutta varmaan klo 12-14 välillä ja sitten myöhemmin 17-19...

Kaikki jäsenet mukaan ja myös jäseniksi haluavat !

Ps. Otetaan huomenna videota myös !


Osallistujat

Blaazi

accepted

Ac3Way

accepted

Tond3

accepted

Mansikka

accepted

TheL44

accepted

Mudinski (host)

accepted

Jupe San

accepted

Kuvat


Videot

Ei vielä videoita.


Kommentit 25 kommenttia

TheL44

Jippikaijee hiihtoloma. eli mukana!... (jos boksi suostuu)

Mudinski

Olihan niillä ja Ylöjärvellä asuvilla oli viimeviikko myös...

Miqqe

No terve. Huomenna taas rupee oikee elämä haittaamaa pelaamista ihan liiaksi asti :<

Tond3

Ois kiinnostusta lähtee mukaan FDA:han, koitan jossain välissä päästä pelaamaan ja näyttämään taitoja. :)

Mudinski muokattu 18v

Huomenna näytät taitosi niin katsotaan pääsetkö Senioreihin vai "joudutko" Junioreihin... niinkuin Jupe sanoi helppo päästä Junnuihin...

Jupe San

kyllä nekin saa, jos niitä nyt enemäpää tulee, Hookkikselle tehin maalauksen sen S14:sta. Pitäskö junnuille pistää lukkoon maalaukset? Mun puolesta vois pistää.

Ac3Way

Saakos huomenna tulla vähän testaa ja katsomaan? En oo driftailua tosisaan kokeillut, taitaa olla ihan hauskaa kunnon drift-säädöillä. Mites tuo ohjain puoli, pystyykö ratilla driftaa, vai onko se pad-hommia?

Koulua alkais huomenna klo. 12.00, mutta eipä noihin AB-ajokortti harjoitteluun ole pakko mennä. Katsotaan jos olen Livesää huomenna.

TheL44

Joo mukaan vaan. Ja tuosta ratista en tiedä itse sen enempää, mutta kuulemma ohjaimella helpompi driftata.

TehBigBunny

Lähettäkääs mulle joku auto joka on 'drift' setupissa niin tulen kokeilemaan olen juuri sopivasti kotona tuossa puoliltapäevin.

Blaazi

Eiköhän sitä voi ratillakin driftata yhtälailla hyvin. Ainut ongelma minkä huomannut on, että ei nää mitä sivuilla tapahtuu ja tulee helposti osumaa.

Mudinski

Pystyy ratillakin driftaamaan jos on rattimiehiä... Se on kyllä totta toi sivulle katsominen...

Jupe San

Parhaiten mullakin sujuu kun driftaa sellasten kanssa jokka osaa ajolinjat ja autot samalla lailla säädetty, ei aina ees tartte vilkuilla ympärille (padillä ajelen).

Ac3Way

Joo padilla varmaan driftaan. Onnistuisiko drift-säädöissä olevan auton lainaaminen?