TehBigBunny 18v Jep näyttää ihan että rata olisi märkä, voi kun se olisikin mahdollista, ja kosteus nousee siitä.
Kommentit 3 kommenttia
Nättiä :) Kuolleen näkönen paikka, toi savu on enemmän usvan näköstä kuin savun..
Jep näyttää ihan että rata olisi märkä, voi kun se olisikin mahdollista, ja kosteus nousee siitä.
Kaunista! :o