Voorti vs. Nisani Miniseries (B-lobi mahdollinen) #510
/
Forza Motorsport 2
/
Mennyt
/
Northg7
Joko ma, ti, tai ke. Ehdotuksia otetaan vastaan, lähdetään sovittamaan kuitenkin maanantaista.
- Ei AWD
- Vain Ford ja Nissan merkkiset
- A-luokka
- damaget limited
- ei apuja
- 8 ekaa mukaan
- jos osallistujia <5, kisa perutaan
- pienistä oikaisuista ei nipoteta ;)
4-5 kisaa, 6 kierrosta
- Suzuka
- Road America
- Sebring
- Motegi East ?. Maple Reverse?
Pitkästä aikaa(?) merkki vs. merkki -kisailua. Näistä merkeistä pitäisi löytyä niin etu- ja takavetoa, sekä vanhaa että uutta mallia, kevyttä ja painavaa, Japan -thyyninkiä ja jenkkimuskelia :)
Parhaalle Voorti -kuskille 2M Cr. ja parhaalle Nisani -kuskille 2M Cr.
Säännöt
- Game Type
- series
- Max Players
- 8
- Friend Slots
- 5
- Damage Type
- limited
- Tires And Fuel
- simulation
- Collisions
- on
- Spectators Voices
- off
- Grid Order
- random
- End Race Timer
- 3
- Override Manual
- on
- Override Suggested Line
- on
- Override Stm
- on
- Override Tcs
- on
- Override Abs
- on
- Car Class
- A
Osallistujat
Kuvat
Videot
Ei vielä videoita.
Kommentit 64 kommenttia
Kuulostaa kivalle :P tiistai sopisi mainiosti :) Vikaks radaks maple reverse :P
Siellähän on mun inhokit Sebring ja Road America eli pakko osallistua! :)
Juu emmääkään tyksi Sebusta niin, mutta laitoin sen tuohon kun perusradoista sitä harvemmin tulee ajettua :)
Jos vaihteeks ostaisit auton sijasta uuden forza levyn?
^Reps xD
Suzuka ja Motegi= Pelin parhaimpia ratoja
HAHAHA!!! Go hookkis! Go hookkis! :DD Yhtä hyvin tapille voi sanoa, että ostaa puhelimen sijasta uuden Forza 2:n :D
Jos näyttää siltä että tulisikin täydet A ja B lobbyt niin annetaan mennä vaan, jos jo 8 ekalle se sopii. Aika-ajo sitten jollain radalla finaaleihin. Siinä tapauksessa B:n voittajalle voin antaa 1M Cr. Mutta katsotaan nyt siis ensin kiinnostukset kisaa kohtaan.
Hienoa! Vihdoin A-luokan kisa, jossa ei ajeta nelivedoilla! :)
Takaveto mustang täältä tullaan :D
Maple Reverse käy ainakin mulle.
Käykö tuo maanantai vai olisko lisää tiistain kannattajia?
Maanantai käy,tiistaista en ihan varma.
Maanantai käy varmaankin.
Maanantai käy.
Vastustan toisaalta koko kisaa, koska voortit tunnetusti ovat kovia savuttamaan ja täten tuhoamaan luontoamme :(
:( Totta.
KUITENKIN, tämän päivän green-kilpajuoksussa CO2 päästöjä tarkastettuani: Ford Ka'n 1,2-litrainen 69 hv:n Duratec-bensiinimoottorin CO2-päästöt ovat "alle 120 g/km" JA 1.2 L 80 Nissan Micra 3-ovinen 139g/km.
Alle 100g prkl pitäisi olla pikkuautoissa jo, kaikissa :) "Oikeat" autot sitten erikseen.
Väiski, paljon [linkki http://valvetuning.freeforums.org/braille-battery-nissan-altima-t203.html]tässä[/linkki] on CO2 -päästöt?
Varalle tuun..
toiseen nissanit ja toiseen... öö.. ne toiset :) ja molemmista 4 finaaliin :)
Toisaalta ihan ok ajatus tuo jako, mutta ei voida tietää Fordien ja Nisukoiden määrää kisan startin hetkellä.
no jos mää hostin tuota nissan lobbyy ja sä vaikka foordi lobbyä? Ja kaikki vois sit ilmoitella tässä (tai sitten vaan tulla) kumpaan lobbyyn tulee..
Mie ajen ainaki NISSANILLA enkä millään öljylinkolla(foorti)
Ei sitten mitään huijausautoja, AJ !! :)
Sopiihan se vaihtoehdoksi jos/kun lisää halukaita ilmestyy.
Ilmoittakaa siis, kummalla merkillä ajat. Jos molempia merkkejä saadaan 5-8, mennään merkkien omilla karsivilla aika-ajoilla, 4 parasta A:han jne...