190km/h
180 SX!!! Eiku se oliki vaan kolmesatanen z ilman takasiipeä..... :(
Pellet saatana!! No ei ihan hauska oli :D
Kirjaudu sisään kommentoidaksesi.
Kommentit 2 kommenttia
180 SX!!! Eiku se oliki vaan kolmesatanen z ilman takasiipeä..... :(
Pellet saatana!! No ei ihan hauska oli :D