- 0
Forum - Forza Racing Club News & Updates
Uusi FRC valmistuu, testaajia kaivataan
Uusi FRC-sivusto alkaa olla siinä pisteessä, että avaan testiversion mahdollisimman monille halukkaille muutaman päivän sisällä.
Jos uuden FRC:n betatestaus kiinnostaa, ilmoittaudu joko tähän ketjuun tai suoralla viestillä minulle.
- 0
J
- 0
Olen mukana.
- 0
Olen halukas testaamaan.
- 0
Olen himokas testaamaan.
- 0
Myös täällä takarivissä ollaan innokkaasti käsi pystyssä.
- 0
Tänne kans!
- 0
*Nostaa käden ilmaan osoittaakseen kiinnostuksen :)
- 0
Halukas testaamaan uusia sivuvaikutuksia ja muita häiriökäyttäytymistä lisääviä tekijöitä.
- 0
Voin myös uhrautua koekaniiniksi,jos tarvetta vielä on.
Bunnyhän se taitaa kyä olla FRC:n virallinen koekaniini. :)
- 0
Schimanski76 kirjoitti 09.11.2009 09:09: Voin myös uhrautua koekaniiniksi,jos tarvetta vielä on. Bunnyhän se taitaa kyä olla FRC:n virallinen koekaniini. :)Kivasti jää Skimmy vanhaan FRC:n kun muut jatkaa etiäpäin. Kivasti tänne jää. Yksin.
- 0
TehBigBunny kirjoitti 09.11.2009 09:15:Kivasti tilasin Bunnylle Korkeasaareen menolipun...Schimanski76 kirjoitti 09.11.2009 09:09: Voin myös uhrautua koekaniiniksi,jos tarvetta vielä on. Bunnyhän se taitaa kyä olla FRC:n virallinen koekaniini. :)Kivasti jää Skimmy vanhaan FRC:n kun muut jatkaa etiäpäin. Kivasti tänne jää. Yksin.
- 0
Schimanski76 kirjoitti 09.11.2009 09:45:Isojen Kissojen Yöhön ? __*'JUPISEE'*__TehBigBunny kirjoitti 09.11.2009 09:15:Kivasti tilasin Bunnylle Korkeasaareen menolipun...Schimanski76 kirjoitti 09.11.2009 09:09: Voin myös uhrautua koekaniiniksi,jos tarvetta vielä on. Bunnyhän se taitaa kyä olla FRC:n virallinen koekaniini. :)Kivasti jää Skimmy vanhaan FRC:n kun muut jatkaa etiäpäin. Kivasti tänne jää. Yksin.
- 0
Mä voin mielelläni koklailla myöskin..
- 0
Messis
- 0
Mukana
- 0
Sopiihan se.
- 0
No voeshan tuota kokkeella.
- 0
Messissä jos vielä mahtuu/tarvetta