Tallia vailla

RMestari
/

Tarvisin ensi kaudeksi tallipaikan. Nopeuteni on häntäpään luokkaa, mutta otan osumaa suht harvoin. Tämä ensi kausi menisi tutustuessa, joten toivoisin ettei tallikaverit odota kisavoittoja jne.

Itse en osaa maalata, joten joku muu joutuu tehdä tiimin maalit.

GT: Rattimestari

savulohi
/

Ihailtavaa uhrautumista tältä kaverilta tuon tiimihässäkän tiimoilta. Varmasti löytyy siulle tallipaikka.

MehuSukka
/ /

-Miekin oisin tallipaikkaa vaille ensikaudelle kun nämä "yksityistallit" kiellettiin. Suht. keskikastia on vauhti.-

jEsm0
/ /

täällä kuski ilman tallipaikkaa, keskikastin nopeutta menen ja suht koht harvoin kontaktia tulloo otettua

E: jos boxi suostuis lukemaan forzan levyä

Eeegac
/

Pistäkäähän kysyjät keskenään talli pystyyn. :) Jos ei kukaan ole siiiiis jo kysynyt teitä johonkiiiin mukahaha.

RennSportAMG
/

Pögzytin tulee kivasti luisumaan miun tallin vaikka givasti. Ja kaikille muillekki et jos tallia vailla niin YV minulle.

Peace out.

El PiNk DeViL
/

Anteheksi että mä oon vähän pihalla mutta mihin helvettiin täälä tallia kootaan?

hulluseon
/ /

Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL

El PiNk DeViL wrote: Anteheksi että mä oon vähän pihalla mutta mihin helvettiin täälä tallia kootaan?

[Trolling]Semmonen autotalli tehdään porukalla tuohon keskelle sivustoa, johon sitten kerätään kaikki mahottoman hyvät ideat ja poltetaan koko roska kun ei enää pysy ovet kiinni[/Trolling]

Tämä ketju liittyy tulevaan SM-kauteen jossa halukkaat voivat hakea väkeä omaan talliinsa tai yksinäiset hakea tallipaikkaa.

/Viddy, oon hiras

PetuK
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote:

-[Trolling]Semmonen autotalli tehdään porukalla tuohon keskelle sivustoa, johon sitten kerätään kaikki mahottoman hyvät ideat ja poltetaan koko roska kun ei enää pysy ovet kiinni[/Trolling]-

-Tämä ketju liittyy tulevaan SM-kauteen jossa halukkaat voivat hakea väkeä omaan talliinsa tai yksinäiset hakea tallipaikkaa.-

/Viddy, oon hiras

Paljon sillä on "asiaa", mutta joskus sentään osuu kohdilleenkin. ^THIHIHIHII^

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle PetuK

PetuK wrote:

Paljon sillä on "asiaa", mutta joskus sentään osuu kohdilleenkin. ^THIHIHIHII^

!http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQSIrWoFgplI9kQbGys1kGaTIB4az0fekeR4rMVDDjV_vGD5M2D!

hulluseon
/ /

En hae tallia, vaan tallikavereita, jotka ajavat kaikki osakilpailut.

EMM

THE FRC
/ /

Yksityiskuskeja vielä(kö?):

jEsm0 -velliperse- pokalemestari ristimollo -hulli (tiimi ilmoitettu)- -finbullet-

Siinähän olis kivasti kahden täyden tiimin kuskit kasassa...? Pallo on potkijoilla.

Nikde
/

Vastauksena käyttäjälle THE FRC

THE FRC wrote: Yksityiskuskeja vielä(kö?):

jEsm0 velliperse pokalemestari ristimollo hulli (tiimi ilmoitettu) finbullet (tiimi ilmoitettu)

Siinähän olis kivasti kahden täyden tiimin kuskit kasassa...? Pallo on potkijoilla.

samaa mieltä, jätkät iskee nyt hynttyyt yhteen kivasti :)

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle Nikde

Nikde wrote:

samaa mieltä, jätkät iskee nyt hynttyyt yhteen kivasti :)

mutta ei homolla tavalla! vaan miehekkäällä latinotavalla!

hulluseon
/

Puupäät ei hae enää yhtään mitään. Harmonia on löydetty. Tai jotain.

Kirjaudu sisään vastataksesi.