Tallia vailla

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote: Puupäät ei hae enää yhtään mitään. Harmonia on löydetty. Tai jotain.

Meidän isälläkin oli Harmoni

!http://www.luonnonvoimaa.net/galleria/_images/fullsize/845-harmoni.jpg!

kivasti meni offtopikin puolelle, voisin letkua carccuseen juosta nyt kivasti.

jEsm0
/

mulla on vieläki ropleemaa mun FM4-levyn kanssa joten oma osallistuminen on hieman 50/50 että pääsenkö vai enkö

villek00
/ /

Tässä ketjussa ilman tiimiä on: jEsm0, pokalemestari ja ristimollo. Sarjaan on ilmoittautunut myös helluvaweevil. Entä miksi DarkWarjo, Northg ja Kirves ei ole tulossa mukaan? Tai muut "vanhat tutut"? Ja missä on JJ?

TTJK107
/

HRT - Headless Racing Team etsii kuljettajia, yksityisviestillä lisätietoa.

jiveman74
/

JumpierMeat on vailla tallia kyseli multa kuinka täällä toimitaan jotta laittakaa hänelle viestiä on kirjautunut tänne tuolla nimellä.

JumpierMeat
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Yx paekka vappaana FRC:n wanhimmassa tallissa.

Minkäslaiset mahikset olisi päästä tiimiin?

Nikde
/

Mixi kaikki perustaa oman tiimin? Lyökää hynttyyt yhtee ni saaraa paljo mielenkiintosempi sarja siellä tallimestaruus osastolla myös :)

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle Nikde

Nikde wrote: Mixi kaikki perustaa oman tiimin? Lyökää hynttyyt yhtee ni saaraa paljo mielenkiintosempi sarja siellä tallimestaruus osastolla myös :)

Jos ei välttämättä pysty ajamaan kaikkia kisoja. Ja eipä tuolla aja kuin kolme tallia siitä pokaalista.

RauhaMees
/ /

Etsii tallia. Mielellään sillanen talli joka hyväksyy jos ei ole ajamassa kaikissa kisoissa.

// Rattibugit mahdollisia.

PetuK
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote:

Jos ei välttämättä pysty ajamaan kaikkia kisoja. Ja eipä tuolla aja kuin kolme tallia siitä pokaalista.

No ei silläkään niin väliä..kyllä kolmella kuskilla nyt usein saadaan se pari viivalle. Tai edes joku :)

Onkos täällä nyt paljon vielä sellaisia yksinäisiä, jotka etsivät seuraa?

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle PetuK

PetuK wrote:

Onkos täällä nyt paljon vielä sellaisia yksinäisiä, jotka etsivät seuraa?

PetuK, tuo FRC:n pimpdaddy.

Schimanski76
/

Capo26 lisätty Sputnikkiin.

Tiijä sitten monta kisaa nämä saavat ajettua.Kyllä meille vielä 1 mahtuu,mutta tämä ei taida olla se kaikista aktiivisin tiimi.Yritetään nyt pari kisaa ainakin ajaa.

JumpierMeat
/

PetuK wrote: Onkos täällä nyt paljon vielä sellaisia yksinäisiä, jotka etsivät seuraa?

TTJK107 kanssa neuvottelut menossa HRT:hen liittymisestä, että ilmeisesti vihreällä valolla mennään? tai ainakin keltaisella...

RauhaMees
/

Vastauksena käyttäjälle JumpierMeat

JumpierMeat wrote: No ni sieeltä se vihree valo tuli, huomanu itse ollenkaan.. :D

Nyt on siis kolmikko kasassa. lisäilen sut jumpier kaveriks boxilla heti kun pääsen sinne. Maalit tulevat mun kautta (Maybe?)

JumpierMeat
/

Vastauksena käyttäjälle RauhaMees

Rayha300 wrote: Nyt on siis kolmikko kasassa. lisäilen sut jumpier kaveriks boxilla heti kun pääsen sinne. Maalit tulevat mun kautta (Maybe?)

Hyvä tietää niin pittää mennä hyväksymään pyyntö, kunhan tässä itsekin pääsen paikalle.

Goofy FIN
/

Juu täällä ois yksi halukas ilman tallipaikkaa, jos jollekkin vielä sopii mukaan .... En ajatellut kyllä podium sijoituksista ajaa eli varmaan siellä häntäpäässä keikutaan ja annetaan ohimeneville nopeimmille puhdasta latua . Eli jos on tilaan tallissa kilpailuhenkiselle goofylle niin viestiä vaan . Ja morot kaikille :-)

PetuK
/ /

Vajaita tälleja löytyy vielä! ^TIRSK, koska ei muka löytyis?^

Ottakeehan joku tuo Goofy siipienne suojiin ja -antakaa letcusta ^TM^- opettakaa tavoille :)

hulluseon
/

PetuK wrote: Vajaita löytyy vielä!

Juu ja siitä on vielä valkotakkisen totistus.

Kirjaudu sisään vastataksesi.