Tallia vailla

TehBigBunny
/

Tuu meille saat -kahveeta ja pullaa- !

TEAM ÄFFÄRCEE, wanhin ja caunein.

THE FRC
/ /

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

Vielä tänään tehdyt ilmoittautumiset huomioidaan mukaan automaattisesti. Jos vielä myöhemmin pyrkii, niin sitten tarvitaan jo voitelua.

PetuK
/

TehBigBunny wrote: Tuu meille saat -kahveeta ja pullaa- !

TEAM ÄFFÄRCEE, wanhin ja cauhein.

Korjattu :)

Goofy FIN
/

TehBigBunny wrote: Tuu meille saat -kahveeta ja pullaa- !

TEAM ÄFFÄRCEE, wanhin ja caunein.

Sinne sitten

HLR Juggernaut
/

Ny kun yhtä kisaa lukuunottamatta tuli yksin pidettyä tota kulffin lippua korkialla, ni tuli semmonen tunne, että jottain vähän parempaa pitäs saaha tilalle, Eli tarjouksia otetaan vastaan.

jiveman74
/

Ilmoittaudutaan uuteen kauteen uudella teamillä MEV Racing team Jiveman74, Goofy FIN ja JumpierMeat

velliperse
/

Tartteisin tallipaikan?

Tuo team tampaxin mekaanikko on ollu sammuneena jokaisen harjotus session joten säädötkin olluna sitä luokkaa, Ja maalarillaki ollu LSD trippi päällä ku on ruiskun kaa heilunu.

Elikkäs: JUURI SINÄ oi mahtava tallipäällikkö, tarvitsetko nopeaa kuskia, Ovatko muut kuljettajasi hitaita karavaanareita tai kenties muutenvain sunnuntai suhareita? Ei hätää, Palkkaa vellimies niin jo alkaa menestystä tulla... ehkä, riippuen palkasta, oluen määrästä, kuun asennosta, siskon anopin mielenterveydestä. yms.

Ota yhteyttä viidakkorummuilla niin neuvotellaan. ps: Ei jaksais kovalaisen kaa olla pilkillä koko talvee

KKNGS
/

Battery Racing Team tarvitsee kuljettajia, autona on skyline! Ei tarvitse olla hyvä, itse olen täysi paska ajamaan mutta hauskanpidon takia lähdetään mukaan! YV:tä mun suuntaan jos kiinnostaa

Nikde
/

Taas palaan tähän kysymykseen. Miksi immeiset ajaa yksin omalla tiimillä? Nytkin ilmottautuneista tiimeistä n. puolet on "yksityisiä". Lyökeepä "viisaita" päitänne yhteen ja yhdistäkee voimanne.

HLR Juggernaut
/

Vastauksena käyttäjälle Nikde

Nikde wrote: Taas palaan tähän kysymykseen. Miksi immeiset ajaa yksin omalla tiimillä? Nytkin ilmottautuneista tiimeistä n. puolet on "yksityisiä". Lyökeepä "viisaita" päitänne yhteen ja yhdistäkee voimanne.

vähän samaa ihmettelin... Eikös se menny sillai notta omilla pisteillä ei väliä kuhan tallipisteissä voitetaan ?

velliperse
/

Mut yksitttäis talleilla saadaan luultavasti enemmän eri merkkisiä koslia ruutuun.

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle Nikde

Nikde wrote: Taas palaan tähän kysymykseen. Miksi immeiset ajaa yksin omalla tiimillä? Nytkin ilmottautuneista tiimeistä n. puolet on "yksityisiä". Lyökeepä "viisaita" päitänne yhteen ja yhdistäkee voimanne.

Ei oo pakko jos ei taho.

TTJK107
/

Oisko Supratiimissä vapaata paikkaa? Ei ole sponsorirahoja talliin tulossa.

DarkWarjo
/ /

Pitkin hampain (villen kiristyksen takia) suostun ottaan talliin viel yhen kuskin joka haluaa kyllikkiä ajamaan... jos kiinnostaa paska tiimi, paska palkka, paskat tunet, paskat läpät sekä paska noin yleensäkkin. yv:llä voi kysellä paikkaa.

Paikka lunastettu. Otan osaa TTJK.

villek00
/

0_o Mutta joo, mä heitän maalit sille joka ne tarvii. Mulle voi sit heittää vaikka privaa.

TuhmaTommi
/

Morjens, tulokas kuski tallia vailla. Ajotaidot kohtalaiset??, enimmäkseen rivalssia ajellut ja vähän onlinea kokeillut. Tuunaus taidot menee ihan perstuntumalla, 2,06-2,07 aikoja ajoin sääntöjen mukaisella skyllellä.

TuhmaTommi
/

Vastauksena käyttäjälle velliperse

velliperse wrote: Tänne mahtuu, mut autona on supra.

OK, mä tuun siihen talliin sit.

RauhaMees
/

Jos ei pelkää pinkkiä mitsua, niin paikka on teidän.

MOOAR PINK CARS!!!

PetuK
/

Miehen puhetta Mr.333

Ja sitten muihin asioihin.

RGR:llä saattais olla tarvetta kuskille. Autovalinta vielä täysin auki.

TTJK107
/

Vastauksena käyttäjälle PetuK

PetuK wrote: Miehen puhetta Mr.333

Ei sentäs, se on vaan turkulainen.

PetuK
/

Vastauksena käyttäjälle PetuK

PetuK wrote: Miehen puhetta Mr.333

Ja sitten muihin asioihin.

RGR:llä saattais olla tarvetta kuskille. Autovalinta vielä täysin auki.

Nostetaan tämä nyt vielä esille.

Kirjaudu sisään vastataksesi.