Aikoja tänne.
01:04.026 haamukiekka
Aikoja tänne.
01:04.026 haamukiekka
Oi niitä vanhoja hyviä aikoja, kun miehet oli rautaa ja laivat puuta.. Niitäkö aikoja tänne haetaan?
Niin joo, mugellossa joku LOL 1:04.5, ei ole etuvetoiset minun juttuni.
3,2s
En oo koittanu, ba dum tss..
1:05.1XX
Onko Hullulla tuneja?Vois testailla.
1:04.7xx tuli äsken. Ei riitä perkele.
1:04,164 on mun paras ja tuskin tuosta enää paranee ellen keksi jotain jännää säätöihin.
Itelläin on joku säälittäva 01.10.??? Paranee kyllä vielä :)
1.05.002, ekat kierrokset oli kyllä tuskaa, tuon verran sain puristettua.
1:04.8xx
1:04.233
Vastauksena käyttäjälle djrunkkari
djrunkkari wrote: 01:04.026 haamukiekka
Ja kyllä sä muutenkin pääset tasaisesti lähelle tota aikaa! :3
Astralla yksikään kilometri ei ole ylimääräinen...
1:05.9xx... i suck...
Astmalla menee hermot!!! 1:04.5xx, ihan sama miten säätää ni vitun eturenkaat on kolmen kierroksen jälkeen liekeissä?! On kokeilti 1.7-2.4 baarii, aina sama 110 astetta ja takarenkaat ei lämpee vittu millään :S
Vastauksena käyttäjälle Nipsuhuuli
Nipsuhuuli wrote:
Ja kyllä sä muutenkin pääset tasaisesti lähelle tota aikaa! :3
Vain harvoin.
ihQ TBB lahjoitti tunen, sillä sitten kivasti 1:04.8 aikoja ensin 20, sitte vähä viilausta säätöihin ni johan paukahti 1:04.280. Alkaa olee alueel. Pasca auto on tämä vastaamaan säätöihin. Tosi huonosti saa tuntumaa et mikä muutos toimii ja mikä ei.
1:05.536 oli meikäläisen repäisy Mega-Nella (A528). Pitänee vielä vähän säätää että pääsis alle tuon 1:05...
1:06... ihan HIRVEEN hyvällä Åbel Äsdralla.
Istuimella 1.05.4xx. Ei ole hyvä tämä.
tasasen paskasti näyttää kaikki ajavan.. ei varmaan ainekaan johdu autosta.. katseet seuraavaa kautta kohti, toivottavasti saadaan seuraavaan kunnon autot :)
Ei muuta kuin managementtiin mukaan tekemään hommia.
Vastauksena käyttäjälle Exami
Exami wrote: tasasen paskasti näyttää kaikki ajavan.. ei varmaan ainekaan johdu autosta.. katseet seuraavaa kautta kohti, toivottavasti saadaan seuraavaan kunnon autot :)
Vähä turhaa nurinaa tämä kyllä jos ei ite laita tikkuakaan ristiin asioiden eteen. Pakkohan ei ole ajaa, eikä kenenkään oo pakko näitä järjestää. On tälle kaudelle kyllä mänizment tehny aika ison duunin ja mielenkiinnolla odotan et miten uudistukset toimii sarjassa. Autot ei oo ihan samalla viivalla, ainakaan tällä radalla, ehkä tilanne kääntyy toisin päin sitte toisella radalla, se selvii kauden mittaan. Ite oon ainakin kiitollinen mänizmentin työstä, ei mulla riittäis oma vapaa-aika tämmösiin panostuksiin.
(Harmaalle rankkua jo ekaan kisaan, kivasti lipsahti pasca renkassarja alle!)
Kirjaudu sisään vastataksesi.