F4SM Kausi 5 - Säännöt

THE FRC
/ /

Kausi 5 aloitetaan piakkoin (4.11) neloskauden perään.

Tällä mennään.

KILPAILUKALENTERI

4.11 Tsukuba Full 11.11 Suzuka East 18.11 Laguna Seca 25.11 Road Atlanta Short 2.12 Silverstone National 9.12 Hockenheim Short 16.12 Bernese Alps Club Reverse

Yleisesti ottaen kaudella 4 käytetyt säännöt pätevät myös kaudella viisi.

Jotain muutoksia kuitenkin (auton, kisakalenterin yms perusjuttujen lisäksi):

1. Lobbyjakoa on muutettu hieman.
  2. B-lobbyn voittajalle 2p extraa, lobbyjen koko ei vaikuta enää.
  3. Aika-ajossa 4 nopeaa kierrosta
hulluseon
/ /

Ville valinnut auton?

E. Onko nyt painonhallinta oikein, vai PI luku väärä?

PetuK
/ /

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote: Ville valinnut auton?

E. Onko nyt painonhallinta oikein, vai PI luku väärä?

E: Nyt pitäisi olla kohdillaan.

Exami
/

Luin autovalinnan, huh onneksi on konsoli paskana, eikä viellä julkastu uutta xboxia

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle Exami

Exami wrote: Luin autovalinnan, huh onneksi on konsoli paskana, eikä viellä julkastu uutta xboxia

No jaa. Vaikka tuossa ne kiihkotus pyörät on, niin minusta tämä Figutti on paljon lystimpi ajella kuin Lopus.

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle Nikde

Nikde wrote: VilleK00 SM-kausi. Hyi saatana joku Punto.

Voit sie vaikka leikkiä että se on EG6.

^carcuun^

Nikde
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote:

Voit sie vaikka leikkiä että se on EG6.

^carcuun^

No näin on! Läski pullamössö Fiiatti.

villek00
/ /

Edelleenkin sarjaa ajetaan ja järjestetään vapaaehtois voimin, ja pakko ei ole ajaa jos ei tahdo :)

Draghar
/

Kyl maar minäkin ajamaan tuun.. Vaihteleva saattaa jälleen olla osallistuminen, tuppaa nuita kiireitä olemaan nykyään jopa sunnuntaisin.

TTJK107
/

Onko tarrojen kans minkälaisia sääntöjä? Se että kilipailunumero pitää näkyä, mutta muuta?

PetuK
/ /

TTJK107 wrote: Onko tarrojen kans minkälaisia sääntöjä? Se että kilipailunumero pitää näkyä, mutta muuta?

Villek00:lta saa virallisen numerolätkän. Jossain vaiheessa. Eipä kai niissä muuta kummenpaa. Tiimin sisällä keskenään pääosin samanlaiset olis suotavaa olla. Eikä race-hengestä tietty haittaa ole, mutta oman maun mukaan loppuviimeks.

TTJK107
/

No mulla on jo jonkillaiset tarrotukset valamiina, että lisätään ne lätkät sitte jäläkikäteen. Onko tarkkoja paikkämääritteitä niillä? Kunhan vain johonaki on?

villek00
/

Vastauksena käyttäjälle TTJK107

TTJK107 wrote: Onko tarkkoja paikkämääritteitä niillä? Kunhan vain johonaki on?

En ole nyt varma lukeeko säännöissä enään, mutta joskus luki että etuoveen kuuluisi. Ja kokoa ei saa muuttaa, eikä lätkää saa kääntää.. Ja saan valmiiksi nuo lätkät tällä viikolla, ja se löytyy mun storelta nimellä "f4sm5" tai pyytämällä sitä multa, tai joltain jolle oon jo sitten lähettänny :)

kaijanen
/

Tätä mä en ymmärrä, että jos kaikilla kerta on sama auto niin mitä varten nämä tasotukset on luotu?

Storkki
/

Ois aika jees ajella kerrankin kausi ilman tasotus hömpötyksiä.

Pytzi
/

ens kauvelle vois minunkin mielestäni, tälläisenä keski kaartin kuskina, joka ei voitosta aja, harkita tasoituksien poistamis

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle kaijanen

kaijanen wrote: Tätä mä en ymmärrä, että jos kaikilla kerta on sama auto niin mitä varten nämä tasotukset on luotu?

Joo, mutta kaikilla ei ole kaijasen puuttuvia houssuja.

En nyt niin tarkkaan niitä viime kauden kisoja seurannut, mutta toiko ne mitään sen ihmeempiä sinne kärkeen? Paitsi tietty itkemistä.

Kirjaudu sisään vastataksesi.