F4SM Kausi 8 - Tuumailut

RauhaMees
/ /

-Aikaa- Päivää ei oo varmaa päätetty? Itse hankin uuden liven kun GTA V tulee.

TTJK107
/

Vastauksena käyttäjälle RauhaMees

Rayha300 wrote: -Aikaa- Päivää ei oo varmaa päätetty? Itse hankin uuden liven kun GTA V tulee.

Rayha, etuveto, syntiäää!

TTJK107
/

Nii, kuinkas muuten tosiaan on suunniteltu kauden eka kisa? Varmaan enskuun alus?

RauhaMees
/

Vastauksena käyttäjälle TTJK107

TTJK107 wrote:

Rayha, etuveto, syntiäää!

TT, Etuveto, Because Race Car!

KKNGS
/

TTJK107 wrote: Nii, kuinkas muuten tosiaan on suunniteltu kauden eka kisa? Varmaan enskuun alus?

veikkaan että 25.8 tai 1.9

TTJK107
/

Onko siis sääntöjen mukaan korisarjoista street-osat sallittuja?

KKNGS
/

TTJK107 wrote: Onko siis sääntöjen mukaan korisarjoista street-osat sallittuja?

street-osat on joo sallittu, mutta että en ite ainakaan mitsuun laita mitään korisarjaa

THE FRC
/

Vastauksena käyttäjälle KKNGS

Kingis on tulessa :)

Street-osat ovat sallittuja kaikissa autoissa.

Ja tuo aloitus osunee noista jompaan kumpaan. Koitetaan infota piakkoin.

TTJK107
/

Saisko enskaudelle kokeilun, PI-rajat helevettiin, ainoostaan tehoraja ja minimipaino määritelty käytettäville autoille.

THE FRC
/ /

TTJK107 wrote: Saisko enskaudelle kokeilun, PI-rajat helevettiin, ainoostaan tehoraja ja minimipaino määritelty käytettäville autoille.

Paljon mahdollista, jos autovalinnat sen muutoin mahdollistavat. Nyt ei oikein olisi saanut toimimaan siten, koska alkupainoissa, -tehoissa ja -PI:ssä sen verran heittoja.

Joitain kompromisseja oli tehtävä, PI-rajojen säilyminen oli yksi näistä.

TTJK107
/

Vastauksena käyttäjälle THE FRC

THE FRC wrote:

Paljon mahdollista, jos autovalinnat sen muutoin mahdollistavat. Nyt ei oikein olisi saanut toimimaan siten, koska alkupainoissa, -tehoissa ja -PI:ssä sen verran heittoja.

Joitain kompromisseja oli tehtävä, PI-rajojen säilyminen oli yksi näistä.

Juur nii... Ehotanki että seuraavalle kaudelle pi-raja pois, tilalle teho ja painoraja. Ja ei niin montaa autoa, niin niistä saa tasaväkiset, nyt on vähä "ylitarjontaa".

jimmykojootti
/

Minun mielestä ainakin mukavaa ku on paljon autoja ja muokkausmahdollisuuksia, nii on väriä radalla :) Tylsää jos on vain yksi, tai kaksi autoa, johon on pakko tai ei saa laittaa korinosia.

DonRandom
/

Vastauksena käyttäjälle jimmykojootti

jimmykojootti wrote: Minun mielestä ainakin mukavaa ku on paljon autoja ja muokkausmahdollisuuksia, nii on väriä radalla :) Tylsää jos on vain yksi, tai kaksi autoa, johon on pakko tai ei saa laittaa korinosia.

Jeah, autonrakennus on jo puolet huvista :) (vaicca kotterosta tuliskin ihan surkee) :P

THE FRC
/

Khyl, 9 kisaa, pitkiä kisoja, Vihreä Hölpötti.. kaikkea :)

TTJK107
/

Onneksi alootetaan vasta enskuus, niin kerkiää heti mukaan (olettaen että kämpällä on netti kunnos.) Mielenkiinolla ootan "vihreää helvettiä", kuin myös sitä kun joku huutaa "voi vittu!" kun on käyttäny autonsa katollansa/seinässä ja matkaa varikolle sen seittemän tai kahekans kilsaa.

savulohi
/

Tässo hyvin aikaa ni mie voin tehä maaleja jos joku tarvihtee. RGR:lle tekisin ainakin kernaasti, ei retinat kestä enää yhtään pinkkiä norsua. ^tshih^

^emm^

RauhaMees
/

Räyhä tekee niin epilepsian pinkin mitsun, kuin pystyy. Sitte kaikki huomaa missä mä sitten meen.

PetuK
/ /

Vastauksena käyttäjälle savulohi

savulohi wrote: Tässo hyvin aikaa ni mie voin tehä maaleja jos joku tarvihtee. RGR:lle tekisin ainakin kernaasti, ei retinat kestä enää yhtään pinkkiä norsua. ^tshih^

^emm^

Heeh, vähän on tuo pinkki nyt jäänyt elämään. Eipä ollut Esco pinkki ja Bimmerissäkin vain vähän. Ettäs tiijjät. NII :D

^Hyvä Räyhis!^

Kirjaudu sisään vastataksesi.