F4SM Kausi 8 - Tuumailut

PetuK
/ /

Aijaijaijai..vähän jänskättää, että kuinka kovaa ne Caddyt tuolla niille ominaisemmalla rataosuudella kulkoo...

^Tai ylipäätään koko ratakierroksella.^

JumpierMeat
/ /

Vastauksena käyttäjälle PetuK

PetuK wrote: Aijaijaijai..vähän jänskättää, että kuinka kovaa ne Caddyt tuolla niille ominaisemmalla rataosuudella kulkoo...

^Tai ylipäätään koko ratakierroksella.^

Petu taitaa unohtaa yhden automerkin kokonaan.. Merseeeedes on aika paha myös tällä radalla. (vaikka itsekin Caddyllä ajelen)

KKNGS
/

Vastauksena käyttäjälle djrunkkari

djrunkkari wrote: Minkäslaasta aikaa ne heittää?

Mitsulla meni sellanen 1:35, paska maa sanon minä, etu- ja takatuupparit menee varmaan 35 sekuntia kovempaa

PetuK
/ /

Vastauksena käyttäjälle JumpierMeat

JumpierMeat wrote:

Petu taitaa unohtaa yhden automerkin kokonaan.. Merseeeedes on aika paha myös tällä radalla. (vaikka itsekin Caddyllä ajelen)

En mä unohtanu. Ajattelin vaan ettei tommosista runkkareista ole mihinkään ;)

No ei vaines. Ei tullu sillä hetkellä tosiaan mieleen nuo sakemannit.

KingPlayer10 wrote:

Mitsulla meni sellanen 1:35, paska maa sanon minä, etu- ja takatuupparit menee varmaan 35 sekuntia kovempaa

Mut nelikoilla ei pitäis olla mitään ongelmaa ajaa kapeimmilla kumeilla (jos et siis vielä aja). Luulis, että sillä saa edes inan verran apuja?

MB, Caddy (ja yllättäen toi meijjän etuweto) olivat preseason testeissä kans vähän sellaisia, että ainakin mun käpälät tarttivat leveintä mahdollista alle. Asia tosin voi olla toisin tuon "Magic Fingers" -osaston osalta...

KKNGS
/

No jaa, mitä nyt pari PI:tä menee alemmas kun laittaa kapeempaa rengasta, siihen saa pari kilowattia lisää, eli ei paljoa hyödyttele. ajellaan nyt tällä setillä ja katotaan mitä tulee

KKNGS
/

Vastauksena käyttäjälle TrickHat FIN

TrickHat FIN wrote: 1.31.4xx ...pikku pullalla

ei tolla nelikolla kuitenkaan sitte niin paljoa jää...

djrunkkari
/

Ehkä ens kisaan. 2:20.9xx, Ekois testeis cädille jää vähintään 2 sekunttia mersulla.

!http://imageshack.us/a/img43/3563/g1zm.jpg!

Ei ollenkaan paha.

hulluseon
/

No en minä nyt tiedä että jääkö, jos pyörillään yrittäs ajaa, eikä katollaan....

^Carcuun^

THE FRC
/

Väliraporttia kaudesta.

Osallistujamäärissä on alkanut ilmeta valitettavaa katoa. Onneksi teitä aktiivisia kuitenkin on vielä riittänyt. Kiitos teille siitä! Hyviä kisoja on saatu aikaiseksi ja kaluston erilaisuus on tuonut mukavasti väriä ja tapahtumia radalle.

Nyt vielä loppukauteen, kun saadaan kunnon tsemppi päälle niin saadaan positiivisissa merkeissä vielä tämäkin kausi pakettiin. Harvemminkin ajavaa väkeä nyt mukaan vaan viettämään mukavia sunnuntai-illan hetkiä virtuaaliracingin parissa!

TrickHat FIN
/

Väliraportti Sebringin treenipäivästä: Aamulla maastaveto 180kg, optikko, lähi Sale (9 koffia ja 2 Karhun pinttiä), sähköpostit (jotain duunin tapasta...huh huh, ei vittu kiinnosta), frendi kylään ( 6 karjalaa), reaktiotestejä GTA V:n liikenteessä, pari lasii etikax sulanutta punaviiniä, töitä 1/2 h, lisää vinkkuu, Caddy lumille ja kierros 4 aikaan 2.16.3xx ...vittu must tuntuu et täytyy laskea lukon prossat alle 40:n...?

djrunkkari
/

Toivottavasti jatkuu viä pitkälle 2014 vanhan Forzan parissa SM-kaahailu.

hulluseon
/

Sarjan puolesta toivosin, että lisää väkeä tulis sinne radalle teidän kanssa kurveilemaan.

TTJK107
/

Enskaudeksi toivois vähä tehokkaampia autoja, sillaiki oon koittanu Mitsua että siinä oli sen 350kW potkua ja sitte vasta alako oleen Mitsuhibsi jännä ajettava, mutta säännöt ei sellaasia vaan salli. Need more powarh!

PetuK
/

Pahalta vaan näyttää tää FM4:n parissa ajelu, kun pikkuhiljaa väkeä tippuu pois lisää ja lisää... mutta aika sen kaiketi näyttää.

HLR Juggernaut
/

Uus konsoli väkisinkin velottaa, kun itte ostan heti jos vaan varallisuus riittää. Mutta veikkaus on se että ei riitä ainakaan ihan alkuun saamaan sitä.

Rusty McSteele
/

Vastauksena käyttäjälle TTJK107

TTJK107 wrote: Enskaudeksi toivois vähä tehokkaampia autoja, sillaiki oon koittanu Mitsua että siinä oli sen 350kW potkua ja sitte vasta alako oleen Mitsuhibsi jännä ajettava, mutta säännöt ei sellaasia vaan salli. Need more powarh!

What you need my friend is rear wheel drive. Toi Mese on kyl ihan tarpeeks jännä ajaa näilläkin tehoilla.

KKNGS
/

Vastauksena käyttäjälle villek00

villek00 wrote: Juu, tämän voin luvata :)

elä lupaile ku tuu ajaan tana

HLR Juggernaut
/

Vastauksena käyttäjälle Rusty McSteele

Rusty McSteele wrote:

What you need my friend is rear wheel drive. Toi Mese on kyl ihan tarpeeks jännä ajaa näilläkin tehoilla.

Paikoin vähän liiankin jännä, Kerran oli pakko nappasta rustyn tunesta hippasen tehoja pois että saa leviämmät tassut alle että pysy ees jotenkuten lapasessa.

Nikde
/

Onko tätä sarjaa ylipäätään koskaan mainostettu missään konsolifoorumeilla esim? Tuntuu että on aikalailla puskaradion kautta jengi tänne löytänyt toistaseksi tai muuten vaan vahingossa?

Kirjaudu sisään vastataksesi.