Puskaradio mut tänne toi, notta eipä tätä isommin oo tainnettu mainostaa.
F4SM Kausi 8 - Tuumailut
Puskaradiollahan sitä on tänne tultu. Olisko muuten mitää jos vaikka johonki foorumille vähä mainostais? Sais uusia naamoja tänne kivasti.
Vastauksena käyttäjälle TTJK107
Ite tulin tänne ihan sattumalta, kun bongasin jonkun biosta forzaracingclub.com. En muista mitä pelasin, mutta CoD, BF tai GoW erittäin todennäköisesti. Joskushan yritettiin vähän Livegamersissa huudella tästä paikasta, mutta se ei tainnu päättyä mitenkään hyvin.
Minä olen huudellu Live Gamersin turnaus jutut ihan lyttyyn. Adminit tuli aika vihasesti huuteloimaan mulle, mutta huusivat itsensä pussiin. WIN!
Sitte kosti mulle laittamalla mut turnauksen hostiks. Kaikki toimi moitteettomasti, kun olin jo päivää ennen laittanut lobby asetukset kuntoon, yms. Siitä toinen WIN!
Eivät ole sen jälkeen hirveesti huudelleet.
Vastauksena käyttäjälle RauhaMees
Rayha300 wrote: Kirjoitettu 04.09.2011 - 20:57 JUUJUU :whistling:
Ei se iha ongelmitta sujunu. Aika-ajo kesti tunnin ja kaikkee muuta mukavaa
Oi niitä aikoja! :---D
Myös sattumalta löysin tän paikan alunperin forza 2 aikoihin ja sivusta tullut seurailtua. Jossain vaiheessa joku täältä laittoin tonne opel klubin sivulle mainosta, kun ajettiin siellä hot lap kisoja. Ja joskus sen jälkeen rohkenin tänne liittyä.
Ajoin jossain V2:n järjestämässä turnauksessa finaalissa Nyrreä ja "joku" Kaijanenhan mut sitten pöllytti. En toipunut siitä ja aloin dokaamaan. Taisi olla dj. tai herra harmaa joka sitten ohjasti mut tälle sivustolle pahimman putken ollessa päällä. Vittu. Täällähän se Kaijanen törrötti. Juon siis edelleen.
Kuinka monta sekunttia alle 2min acurat mahtaa mennä cataloonias :3
1:59.7xx menee mersu
Vastauksena käyttäjälle djrunkkari
djrunkkari wrote: Kuinka monta sekunttia alle 2min acurat mahtaa mennä cataloonias :3
Ei hajua millaisia aikoja vedetään, mut ilmeisesti lähelle kakkosta. Sihen nojaten voisin arvioida, että korkeintaan yks Acu vois mennä alle tuon rajan. Jospa tota tänään kerkiäis ite koittamaan missä raja meneepi...
Mä luen Acu Anccaa kunnes tulee sunnuntai, katotaan sitten taas. Me ollaan hävitty tää peli. Pitäs reenata. Plaaah.
Joo nyt on säädöt säädetty. Huomenna ostamaan jeesusteippiä, millä saa pään teipattua niskatukeen kii ettei näy taas kaikki hologrammina.
Vastauksena käyttäjälle djrunkkari
djrunkkari wrote:
1:59.7xx menee mersu
pikkasen yli 2 minuutin pääsin mitsulla. 2:01.8xx
Kaksi kautta yrittäny todistella ittelleni, että kai mä nyt pystyn pitään Bemmin lapasessa. Kolmatta ei tule.
Saas nähdä mitä ens kaudesta tulee kun on lähtö larppauskerhoon :/
Kirjaudu sisään vastataksesi.