Hyvä autovalinta kyllä, tämmösillä vehkeillä ne kovimmat väännöt käydään. Eka testi 1:14.378.
F4SM Kausi 9 - Tuumailut
Teki mieli taas vähän kokeilla -> 1:14.334. Tasaista tulee olemaan.
Vastauksena käyttäjälle Nipsuhuuli
Nipsuhuuli wrote: Teki mieli taas vähän kokeilla -> 1:14.334. Tasaista tulee olemaan.
Niin teki. 1.14.250. Ja niin tulee.
Aamukahvipärinöissä 1:13.756.
Keskikastin kuljettaja hakee tallipaikkaa, kisahistoriaa löytyy, yhteydenotot yksityisviesteillä. Myös sponsorirahaa löytyy, sponsoreina Alko ja ABB
1:13.846
Ei jumalauta, täällä äijät takoo jo rautaa vaikka se on kylmää vielä!
Täällähän kohta ajetaan jo 01:12 aikoja. Ei ollenkaan hyvä tämä!
RGR:llä olis hakusessa kolmas kuski. Aktiivinen tarttis olla, muutoin ei niin väliä oletko lintu vai kala...
Är Ge Är. Tääl ois yx
Vastauksena käyttäjälle RennSportAMG
Driver181 wrote: Är Ge Är. Tääl ois yx
Eli en ny tahro olla mikään pikkumainen, mutta..
Kaudella 8 | 0 kisaa Kaudella 7 | 2 kisaa Kaudella 6 | 0 kisaa Kaudella 5 | 1 kisaa Kaudella 4 | 0 kisaa Kaudella 3 | 3 kisaa
..ei toi kovin aktiivinen ole, mitä petu tuolla huutoli.. Mun mielestä..
Vastauksena käyttäjälle villek00
villek00 wrote:
Eli en ny tahdo olla pikkumainen, mutta..
Kaudella 8: 0/7 kisaa Kaudella 7: 2/7 kisaa Kaudella 6: 0/7 kisaa Kaudella 5: 1/7 kisaa Kaudella 4: 0/7 kisaa Kaudella 3: 3/7 kisaa
Meinasin samasta aiheesta täälä huuteloida, että Driverhan ei oo ollu aiva jokapaikanhöylä SM-puolella.
Jos sitä tiimin pistäis pystyyn niin sitte jos huvittaa niin pääsen ajeloon.
Vastauksena käyttäjälle villek00
villek00 wrote:
Eli en ny tahro olla mikään pikkumainen, mutta..
Kaudella 8 | 0 kisaa Kaudella 7 | 2 kisaa Kaudella 6 | 0 kisaa Kaudella 5 | 1 kisaa Kaudella 4 | 0 kisaa Kaudella 3 | 3 kisaa
Ne oli ne kaudet. Eihän se merkitse että ajan seuraavan kauden kokonaan? Mutta eihän pakko toki oo. Kyllä mulle rauhaki kelpaa (;
Matalaa 01:15 alkusta se näyttää tekevän mun heitto tuneilla kuhan saa taas meirän mekaanikolta kohillaan olevat tunet ni lähtee varmaan sekunti pois... ei paha.
Kautta ku kattelin vähän kriittisemmällä ilmällä ni ei sieltä löytyny ku 1 inhokki rata, Joten taidan jopa tykätä tulevasta kaudesta =)
Työ kaahaatte aivan liia kovaa :/
PGRään oli jopa 2 tulijaa, mutta ny näyttää siltä että toinen meni johonkin muuhun tiimiin, ja toinen perusti oman tiimin. Miten tässä näin kävi ?
Vastauksena käyttäjälle HLR Juggernaut
HLR Juggernaut wrote: PGRään oli jopa 2 tulijaa, mutta ny näyttää siltä että toinen meni johonkin muuhun tiimiin, ja toinen perusti oman tiimin. Miten tässä näin kävi ?
No mähän sanoon että ku se yks kerta on tulos jos sinne, niin mä jää oottaan toista paikkaa sitte ja lyötiin sitte siinä tiimi pystyyn Jimmyn kanssa.
Vastauksena käyttäjälle HLR Juggernaut
HLR Juggernaut wrote: PGRään oli jopa 2 tulijaa, mutta ny näyttää siltä että toinen meni johonkin muuhun tiimiin, ja toinen perusti oman tiimin. Miten tässä näin kävi ?
Voi kyl olla et saadaan broidi mukaan. Ei ehkä avauskilpailuun mut se on ilmaissut kiinnostuksensa pistää boksi kuntoon ja tulla ajamaan. Myös netti on kysymysmerkki siinä missä se nyt asuu.
-semmonen 1:14.1xx näin alkuun-
-1:13.735, 1:13.5xx on mahdollinen jos kierros osuu nappiin-
-Enemmän tehoa ja 1:13.518 :3-
1:13.482 kowempaa ei varmaa mee
Jos sitä pahennusta aiheuttamaan muutamaan kisaan..
Camino Full 1:15:583
Osat alkaa jotenkin löytymään. 01:13.9. Varmaan oma vauhti öbaut tossa.
Vastauksena käyttäjälle MrD St Jimmy
MrD St Jimmy wrote: Osat alkaa jotenkin löytymään. 01:13.9. Varmaan oma vauhti öbaut tossa.
Sääöt sitte mullekki, dankeshö!
Kirjaudu sisään vastataksesi.