F4SM Kausi 9 - Tuumailut

PetuK
/ /

Eipä saatukaan SM-sarjaan ja RGR:ään kaijasta vaffistukseksi. Onneksi toinen kova äijä oli heti jonossa, RGR:n uusin kiinnitys Pure!!

MrD St Jimmy
/

Vastauksena käyttäjälle TTJK107

PetuK wrote: Eipä saatukaan SM-sarjaan ja RGR:ään kaijasta vaffistukseksi. Onneksi toinen kova äijä oli heti jonossa, RGR:n uusin kiinnitys Pure!!

Jaa että legenda ei palaakkaan tälle kaudelle? No höh.

TTJK107 wrote: Sääöt sitte mullekki, dankeshö!

Pistin tuleen.

KKNGS
/

Jimmyn säädöillä sain parhaimmaks ajakseni 01:18 luokkaa, vähän sitä kun tuunasin niin tulee 01:14 aikoja. Jimmyn autossa on sellanen ongelma josta en ite ainakaan tykkää, nimittäin vakiolevyset nakit. Kierroksella 9 ei enää kääntyny mihinkään ja kierrosajat huononi 3 sekunnilla. omassa ei pitäis niin nopeesti mennä renkaat (tossa 9 kierroksen kohalla oli 35% menny jimmyn säädöillä)

Rusty McSteele
/

Vastauksena käyttäjälle HLR Juggernaut

HLR Juggernaut wrote: Matalaa 01:15 alkusta se näyttää tekevän mun heitto tuneilla kuhan saa taas meirän mekaanikolta kohillaan olevat tunet ni lähtee varmaan sekunti pois... ei paha.

Kautta ku kattelin vähän kriittisemmällä ilmällä ni ei sieltä löytyny ku 1 inhokki rata, Joten taidan jopa tykätä tulevasta kaudesta =)

Olen lähettänyt tunen sulle jo muutama päivä sitten, olen unohtanut kertoo. Kymmenesosa alle 1.14 oon ajanut sillä ja veikkaan et tos jäi jokunen kympin viel radalle.

HLR Juggernaut
/

Juu huomasin että oli tullu tossa ku eilen vähän forzailin, Otin talteen mutta en ajanu vielä.

TrickHat FIN
/

TRI:lle tulossa mahdollinen kolmas kuski, jos vielä ehtii. Ilmoitellaan huomenna jos näin käy.

THE FRC
/

Vastauksena käyttäjälle TrickHat FIN

TrickHat FIN wrote: TRI:lle tulossa mahdollinen kolmas kuski, jos vielä ehtii. Ilmoitellaan huomenna jos näin käy.

Ehtii kyllä.

TrickHat FIN
/

Vastauksena käyttäjälle The Flying Finn

The Flying Finn wrote: 1.13.310 :)

Huh huh! Mistä noita kymmenyksiä löytyy? Marketplacelta? :) Oma paras 1.13.567.

The Flying Finn
/

TrickHat FIN wrote:

Huh huh! Mistä noita kymmenyksiä löytyy? Marketplacelta? :) Oma paras 1.13.567.

:D

Uusi aika: 1.13.098

Rusty McSteele
/

Vastauksena käyttäjälle The Flying Finn

The Flying Finn wrote:

:D

Uusi aika: 1.13.098

Ja mä kun olin suht varma et 1.13.7 on paras mikä näillä palikoilla pääsee. I was wrong : )

PetuK
/

Emmää nyt TFF:n kyydissä oletakaan pysyväni, mut kyl nyt taitaa olla väärät eväätkin autossa ku miettii kuinka suuri ero oikein onkaan...

PetuK
/

TrickHat FIN wrote: TRI:lle tulossa mahdollinen kolmas kuski, jos vielä ehtii. Ilmoitellaan huomenna jos näin käy.

No kuin käy?

MrD St Jimmy
/

Jaa että ainakin seittemän kymppää pitäis repästä jostain. Nyt on jo aika jäätävää.

Rusty McSteele
/

Vastauksena käyttäjälle PetuK

PetuK wrote: Emmää nyt TFF:n kyydissä oletakaan pysyväni, mut kyl nyt taitaa olla väärät eväätkin autossa ku miettii kuinka suuri ero oikein onkaan...

Jos se mun lähettämälläni tunella ajoi pitäis kyl olla oikeet osat. Ajoi vissin hot lapissa et jokunen kymppi tuli varmaan siitä mut silti. Ei oo kauheesti eroa mun ajoissa ainakin ajanko simillä vai ilman

KKNGS
/

Vastauksena käyttäjälle Rusty McSteele

Rusty McSteele wrote:

Jos se mun lähettämälläni tunella ajoi pitäis kyl olla oikeet osat. Ajoi vissin hot lapissa et jokunen kymppi tuli varmaan siitä mut silti. Ei oo kauheesti eroa mun ajoissa ainakin ajanko simillä vai ilman

varmaan lähinnä itteänsä tarkotti tolla

Rusty McSteele
/

Vastauksena käyttäjälle KKNGS

KingPlayer10 wrote:

varmaan lähinnä itteänsä tarkotti tolla

Juu nyt kun uudelleen lueskelen niin taitaa näin olla, doh!

HLR Juggernaut
/

Notta tuota... Mistä te noita aikoja teette... Itte vetäsin heittotuneilla parempaa aikaa ku tänä aamuna rustyn tunella, ku bizarren kans vähän testailtiin...

Nikde
/

Minen oo vielä ees autoo ostannu. Kattellaa viikonloppuna lissää ku Petu saa maalit valmiiks.

Kirjaudu sisään vastataksesi.