Eipä saatukaan SM-sarjaan ja RGR:ään kaijasta vaffistukseksi. Onneksi toinen kova äijä oli heti jonossa, RGR:n uusin kiinnitys Pure!!
F4SM Kausi 9 - Tuumailut
Vastauksena käyttäjälle TTJK107
PetuK wrote: Eipä saatukaan SM-sarjaan ja RGR:ään kaijasta vaffistukseksi. Onneksi toinen kova äijä oli heti jonossa, RGR:n uusin kiinnitys Pure!!
Jaa että legenda ei palaakkaan tälle kaudelle? No höh.
TTJK107 wrote: Sääöt sitte mullekki, dankeshö!
Pistin tuleen.
Jimmyn säädöillä sain parhaimmaks ajakseni 01:18 luokkaa, vähän sitä kun tuunasin niin tulee 01:14 aikoja. Jimmyn autossa on sellanen ongelma josta en ite ainakaan tykkää, nimittäin vakiolevyset nakit. Kierroksella 9 ei enää kääntyny mihinkään ja kierrosajat huononi 3 sekunnilla. omassa ei pitäis niin nopeesti mennä renkaat (tossa 9 kierroksen kohalla oli 35% menny jimmyn säädöillä)
Vastauksena käyttäjälle HLR Juggernaut
HLR Juggernaut wrote: Matalaa 01:15 alkusta se näyttää tekevän mun heitto tuneilla kuhan saa taas meirän mekaanikolta kohillaan olevat tunet ni lähtee varmaan sekunti pois... ei paha.
Kautta ku kattelin vähän kriittisemmällä ilmällä ni ei sieltä löytyny ku 1 inhokki rata, Joten taidan jopa tykätä tulevasta kaudesta =)
Olen lähettänyt tunen sulle jo muutama päivä sitten, olen unohtanut kertoo. Kymmenesosa alle 1.14 oon ajanut sillä ja veikkaan et tos jäi jokunen kympin viel radalle.
Juu huomasin että oli tullu tossa ku eilen vähän forzailin, Otin talteen mutta en ajanu vielä.
TRI:lle tulossa mahdollinen kolmas kuski, jos vielä ehtii. Ilmoitellaan huomenna jos näin käy.
Vastauksena käyttäjälle TrickHat FIN
TrickHat FIN wrote: TRI:lle tulossa mahdollinen kolmas kuski, jos vielä ehtii. Ilmoitellaan huomenna jos näin käy.
Ehtii kyllä.
1.13.310 :)
En varmaa pääse alle 1:18 ees :(
Vastauksena käyttäjälle Rusty McSteele
Rusty McSteele wrote:
.
lol jotain driftingiä
Vastauksena käyttäjälle The Flying Finn
The Flying Finn wrote: 1.13.310 :)
Huh huh! Mistä noita kymmenyksiä löytyy? Marketplacelta? :) Oma paras 1.13.567.
TrickHat FIN wrote:
Huh huh! Mistä noita kymmenyksiä löytyy? Marketplacelta? :) Oma paras 1.13.567.
:D
Uusi aika: 1.13.098
The Flying Finn wrote: Uusi aika: 1.13.098
!http://i.imgur.com/ZGdNdQn.png!
The Flying Finn wrote:
:D
Uusi aika: 1.13.098
Ja mä kun olin suht varma et 1.13.7 on paras mikä näillä palikoilla pääsee. I was wrong : )
Emmää nyt TFF:n kyydissä oletakaan pysyväni, mut kyl nyt taitaa olla väärät eväätkin autossa ku miettii kuinka suuri ero oikein onkaan...
TrickHat FIN wrote: TRI:lle tulossa mahdollinen kolmas kuski, jos vielä ehtii. Ilmoitellaan huomenna jos näin käy.
No kuin käy?
Jaa että ainakin seittemän kymppää pitäis repästä jostain. Nyt on jo aika jäätävää.
Vastauksena käyttäjälle PetuK
PetuK wrote: Emmää nyt TFF:n kyydissä oletakaan pysyväni, mut kyl nyt taitaa olla väärät eväätkin autossa ku miettii kuinka suuri ero oikein onkaan...
Jos se mun lähettämälläni tunella ajoi pitäis kyl olla oikeet osat. Ajoi vissin hot lapissa et jokunen kymppi tuli varmaan siitä mut silti. Ei oo kauheesti eroa mun ajoissa ainakin ajanko simillä vai ilman
Rusty McSteele wrote:
Jos se mun lähettämälläni tunella ajoi pitäis kyl olla oikeet osat. Ajoi vissin hot lapissa et jokunen kymppi tuli varmaan siitä mut silti. Ei oo kauheesti eroa mun ajoissa ainakin ajanko simillä vai ilman
varmaan lähinnä itteänsä tarkotti tolla
Vastauksena käyttäjälle KKNGS
KingPlayer10 wrote:
varmaan lähinnä itteänsä tarkotti tolla
Juu nyt kun uudelleen lueskelen niin taitaa näin olla, doh!
Notta tuota... Mistä te noita aikoja teette... Itte vetäsin heittotuneilla parempaa aikaa ku tänä aamuna rustyn tunella, ku bizarren kans vähän testailtiin...
Minen oo vielä ees autoo ostannu. Kattellaa viikonloppuna lissää ku Petu saa maalit valmiiks.
Kirjaudu sisään vastataksesi.