F4SM Kausi 10 - Tuumailut

THE FRC
/ /

Pyrkimyksenä olisi saada infoa ulos vielä tämän vuoden aikana... saa nähdä onnistuuko tämä.

Avataan nyt sen verran, että takapotku(ja) tulossa.

TTJK107
/ /

Nyt on todella paha vuosi valita, kaks erittäin herkullista autoo listas, kummallaki tullu ajettua erinäisiä ajoja, driftattua ja kisattua, saa nähä kumman valittee.

Edit. No jaa, vahingos Starioniin tein tarrat ja kaikki, kai se sitte on se :D

Nikde
/

Mahtava kalusto ja erityisplussat sallituista hengitysmuutoksista :)

Ac3Way
/

Pitäisköhän sitä tulla mukaan, en tosin pärjää yhtään ohjaimen kanssa. Ennen aina ajanut ratilla.

TTJK107
/ /

Forza Amateur Racing Team - FART tiedottaa

-Ralliart-logoa ilman alustaa, mieluusti lukitsemattomana.-

- Kisakuljettaja, autona Mitzubishi Starion, ilmottautumiset privalla, aijempi kisakokemus ei välttämätöntä.

PetuK
/

Vastauksena käyttäjälle Ac3Way

Ac3Way wrote: Pitäisköhän sitä tulla mukaan, en tosin pärjää yhtään ohjaimen kanssa. Ennen aina ajanut ratilla.

No tietty pitäis!

TrickHat FIN
/

Suht tasaisia vehkeitä. Paras Mugello Shortilla 1.02.346. Siitä se sit lähtee...

bizarretrip
/

Toivottavasti elisan runkut kytkee mulle netin ennen kauen alkua stana.

PetuK
/

Kolmea autoa kokeillut. Ja se oma feivöritti oli niistä ainoa mikä ei sopinut hanskaan sitten mitenkään päin..nouuuuuuu :(

THE FRC
/ /

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote: Oliko jossai niit virallisii äsämmän numerotarroja?

Ei ole pakkoa tälläkään kaudella käyttää numerolätkää, mutta toki saa käyttää. Ainakin se alunperin loheksen värkkäämä fontti ja lätkä ovat käyttökelpoisia.

DarkWarjo
/

Ok. Itsehän en o hetkeen pelannu äsämmää :) No lyön jotku numerot johonki :)

PetuK
/ /

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote: Ok. Itsehän en o hetkeen pelannu äsämmää :) No lyön jotku numerot johonki :)

Mä voin heittää sen pohjan sulle ku seuraavaks avaan boksin.

^ELLEI JOKU SIT ENSIN JO EHDI^

villek00
/

Vastauksena käyttäjälle PetuK

PetuK wrote: Mä voin heittää sen pohjan sulle ku seuraavaks avaan boksin. ^ELLEI JOKU SIT ENSIN JO EHDI^

Mie oon pistäny jo :) -sori-

PetuK
/

Vastauksena käyttäjälle villek00

villek00 wrote:

Mie oon pistäny jo :) -sori-

Ok, hyvähyvä.

DonRandom
/ /

Vastauksena käyttäjälle THE FRC

THE FRC wrote:

Ei ole pakkoa tälläkään kaudella käyttää numerolätkää, mutta toki saa käyttää. Ainakin se alunperin loheksen värkkäämä fontti ja lätkä ovat käyttökelpoisia.

Tarkempi kertaus:

Saa valita kumpaa käyttää…

Joko edellisen kauden numerolätkä (päivitettynä tähän kauteen),

TAI

designiin upotettu numero jonka välittömässä läheisyydessä on kuljettajan nimi, sekä kausi- ja league tunnukset

Myöskin FRC nettiosoite olisi hyvä löytyä, joko läheltä numeroa, tai esim. helmoihin ja/tai takapuskurin alareunaan/takaluukun reunaan tms. paikkaan “teipattuna”

Edellä mainitut hyvin erottuvalla fontilla/värillä (riippuen siis auton väristä)

Valinta siis vapaa mutta pakollinen ;)

Jos tahtoo päästä vähemmällä, niin numerolätkä on helpompi vaihtoehto, mutta jos on ponnistusta tehdä jokaiselle (jopa kolmelle) tiimin jäsenelle oma design (numeron ja nimen osalta), niin antaa palaa wain :)

TTJK107
/

Niin oliko jollaki ny sitte storefrontis numerolätkä päivitettynä vaan SM10 muotoon?

Ac3Way
/ /

Siinä meni tunti hukkaan ja forza credittejä, kun testailin autoja. Rakensin kolme auto ja kokeilin Silverstonessa.

Joko en osaa yhtään rakentaa autoja tai sitten en ole tottunut Drag renkaisiin. Kamalia kuolemanloukkuja, ei pystynyt edes yhtään kierrosta ajamaan kunnolla. Onneksi on rantarallit!

Kirjaudu sisään vastataksesi.