F4SM Kausi 10 - Tuumailut

djrunkkari
/ /

Huhu, lähes kuukauden Forza tauon jälkeen Drag nakkeihin kyllä saa vähä totutella....

-1:30.549- sierralla 1:29.869

Koolon Descendens
/

Vastauksena käyttäjälle Ac3Way

Ac3Way wrote: Siinä meni tunti hukkaan ja forza credittejä, kun testailin autoja. Rakensin kolme auto ja kokeilin Silverstonessa.

Joko en osaa yhtään rakentaa autoja tai sitten en ole tottunut Drag renkaisiin. Kamalia kuolemanloukkuja, ei pystynyt edes yhtään kierrosta ajamaan kunnolla. Onneksi on rantarallit!

!http://3.bp.blogspot.com/-ei-Os200XtI/UYBqxno4z2I/AAAAAAAAAFk/-m7W6bYoNhM/s1600/yoda-patience1.jpg!

Ac3Way
/

Vastauksena käyttäjälle Koolon Descendens

Totta, mutta ei löydy kärsivällisyyttä drag renkaat + padi kombolle. Ratin kanssa voisi olla eri asia, mutta se on vähän rikki.

villek00
/

Vastauksena käyttäjälle Ac3Way

Ac3Way wrote: Totta, mutta ei löydy kärsivällisyyttä drag renkaat + padi kombolle.

Et oo ainut.. **tun turkku renkaat :/

Nikde
/

Hyvät ne on. En pelaa Forzaa nykyää muuten ku SM kisojen merkeissä ni ei tiedä paremmasta :)

sjamy
/ /

Tänään tein ensitestit Tommin säädöillä, ei siitä mitään tullu... Tosi mukava oli ajaa ja näin, mukava tuntuma, mutta seinille luisuttiin ja pyörittiin... Mikäs siinä kun ei vaan osaa :D Nopeimpien ajoista jäin semmosta kymmentä sekuntia........ //Ja maalit oli hyvät, kiitos Ville!

TuhmaTommi
/

Vastauksena käyttäjälle sjamy

sjamy wrote: Tänään tein ensitestit Tommin säädöillä, ei siitä mitään tullu... Tosi mukava oli ajaa ja näin, mukava tuntuma, mutta seinille luisuttiin ja pyörittiin... Mikäs siinä kun ei vaan osaa :D Nopeimpien ajoista jäin semmosta kymmentä sekuntia........ //Ja maalit oli hyvät, kiitos Ville!

Juu ne mun tunet puskee vähän liikaa. Tai toinen vaihtoehto on kauhea riftaaminen.

Vihdoin pääsin alle 1:31, 1:30.606 ja ajattelin, että nyt on hyvä. Djwänkkeri vetää 1:29 ja jotain SIERRALLA, ei ollenkaan hyvä :D

TuhmaTommi
/

Vastauksena käyttäjälle TrickHat FIN

TrickHat FIN wrote: American test: Mustang 1.30.046, Transu 1.30.184.

Vähän samat fiilikset itsellään. Musti helvetin nopea ja transu vähän hitaampi. Kuitenkin musti oli yksi vaikeimmista autoista ajaa, vain sirpa oli vaikeampi, Tästä päädyttiin NMR-tiimissä japanin-ihmeeseen, Mitsubishi Starioniin, joka on mun säädöillä iha v*tun vaikee ajaa

HLR Juggernaut
/

Mie sanoin tiimille ilman isompia testailuja että kuhan merkki on Ford ni mie oon tyytyväinen,

Hassua kun mää oon pitäny noita helppoina ajaa, joskin mussa hieman hankalampana virittää,

Huomenna vasta käyn vetäsee vähän tarkempaa testailua, Saa nähä miten miehen käy.

TuhmaTommi
/

No mun mielestä musse oli nopein, mutta vaikein ajaa ja sierra ihan mahoton, ei mitään toivoa :D.

Rusty McSteele
/

Mustanki oli mun testeissä se hitain ja vaikein ajaa. Trans am hyötyi mun mielest race camista, race cent. superchargerista ja race laatikosta, tehoalue oli tälleen siel yläkierroksilla ja vääntöä ei ollut liikaa. Starion oli helpoin ajaa ja tuntui nopeemmalta kuin oikeesti oli. Celica Supra on nopea mut ei oo se helpoin mutkissa. Sierra oli ylivoimaisesti paras mutkissa mut vaikea säätää, väärät säädöt ja puskee niin pirusti.

PetuK
/

Mun makuun TransAm helpoin, mut ehkei sit tarpeks nopea. Starion vähän saman tyylinen. Sierra ja Supra nopeita mut vaikeampia selvästi. Mustanki mun makuun niin vastenmielinen etten juurikaan edes kokeillu :P

Nikde
/

Vastauksena käyttäjälle bizarretrip

bizarretrip wrote: 01:28.670

Kiitti tästä! 01:29.117 tais olla oma paras, Supralla.

TrickHat FIN
/

Vastauksena käyttäjälle Nikde

Nikde wrote:

Kiitti tästä! 01:29.117 tais olla oma paras, Supralla.

Heh....oma paras Supran testiaika oli 1.29.115.

Nikde
/

Vastauksena käyttäjälle TrickHat FIN

TrickHat FIN wrote:

Heh....oma paras Supran testiaika oli 1.29.115.

No oosnyt! :(

HLR Juggernaut
/

heitin tosa muutaman restikierroksen. Unenpöpperöisenä vielä näin juuri heränneenä tuli suht tasasta 1.31.7 aikaa, ja jokaselle kiekalle mahtu vähintään 1 seklee virhe, useimmille kierroksille mahtu parikin virhettä. Tuosta jos sekunnin saa riipastua pois ni oon suht tyytyväinen.

djrunkkari
/ /

Oon kyllä niin hukassa tällä autolla ettei mitää rajaa.

-1:35.4xx-

-1:34.982 varmaan aika maksimi-

-Alkaa löytyä, 1:34.778 ja vieläpä sport loodalla :-D-

-1:34.496 haamuileee-

1:34.310 sieniä

PetuK
/ /

Ai sä hukassa? Koitin eilen pari varvia ja tulihan sieltä lupaava 1:38.9... ihan hiinä ja hiinä alkaa jo olee :P

e/ vähän virkeämpänä tänään. Pari aika-ajovetoa 1:35.8 ja varaa on kunhan vähän hakee tatsia...

Nikde
/

Miks täällä ei tapahdu mitään...? Kaikki jotenki tosi salaista nykyään, tylsää.

PetuK
/

Vastauksena käyttäjälle Nikde

Nikde wrote: Miks täällä ei tapahdu mitään...? Kaikki jotenki tosi salaista nykyään, tylsää.

Tapahtuuhan. Kovasti innokkaasti tuo Runkkari ilmoittaa noita uusia parantuvia -wänk- kierrosaikoja tuolla

Nikde
/

Vastauksena käyttäjälle PetuK

PetuK wrote:

Tapahtuuhan. Kovasti innokkaasti tuo Runkkari ilmoittaa noita uusia parantuvia -wänk- kierrosaikoja tuolla

Ugh. Nojoo, mut missä ne nopeet kaverit? =D

Kirjaudu sisään vastataksesi.