F4SM Kausi 10 - Tuumailut

Nipsuhuuli
/ /

Vastauksena käyttäjälle djrunkkari

djrunkkari wrote: Oon kyllä niin hukassa tällä autolla ettei mitää rajaa.

Odotas vaan kun mä kokeilen. Katastrofia odotellessa.

Nikde
/

Vastauksena käyttäjälle bizarretrip

bizarretrip wrote: Aika-ajo treeniä -01:34.072-.

01:33.920

Hmmm... ens kerralla mietin kahdesti mitä pyydän. Benchmark lienee asetettu.

bizarretrip
/

No samapa se tuolle treeniajelulle ku aika-ajoissa on sitten ainakin sekunti plussaa ja kisassa on auto paskana kahen kierroksen jälkeen :D

Opc Sami
/

Kyllä käy musse kovilla, kun ei alustasta saa haluamaansa. 01:36.460. Kymmenen kiekan jälkeen oikee etufillari huutaa hoosiannaa. Mielenkiintoinen kisa tulossa...

HLR Juggernaut
/

no ehän mää jää bizarrlle ku 3 sekkaa kierrokselle, tallin mekaanikolta tullu 2 tunea, ja molemmat on semmosia riftereitä, että oksat pois.

No sillä mennään mitä on annettu, voishan tuo paljon huonompikin olla. ehkä se vauhti löytyy sitte ku rengas kulahtaa vähän enemmän.

bizarretrip
/

Vastauksena käyttäjälle TrickHat FIN

TrickHat FIN wrote: Infinion 1.40.717 ...testiveto Lagunan säädöillä...

Jäin sekunnin.

TrickHat FIN
/ /

1.40.496 ...ei taida kovin usein toistua... Edit: ja taas toistui...1.40.438, huimaa edistystä...

Opc Sami
/

Hmm... 1:42.500, ei tunnu tulevan parempaa. Huvin hankala tämä Infineon.

PetuK
/

Vastauksena käyttäjälle Opc Sami

Opc Sami wrote: Hmm... 1:42.500, ei tunnu tulevan parempaa. Huvin hankala tämä Infineon.

Jotain tommosta joo...

Opc Sami
/

Voi per***** noita aikoja. Luulin et nyt mentii kovaa 01:39.138. Ei edes lähellä...;)

bizarretrip
/ /

Koitin tossa testata, ei oikeen napannut. Siispä pitsaleikkuria alle, hönkää koneeseen ja ilman treeniä -kisaan- seinään.

HLR Juggernaut
/

Mistä hitosta ne noita aikoja tekee kun kolme sekuntia jää hetkessä... Matalaan 1:39, mä saan ton taipumaan mutta siihen se sitte jääki.

KKNGS
/

jaa-a... kuinkahan monta kertaa meikäläinen täällä kopittaa... mitsupiskillä paras aika kolmen kierroksen ajelusta 1:40 pintaan.

Nikde
/

1:37.494 toistaseks paras aika. Mistä toi sekunti pitäs nykästä???

Kirjaudu sisään vastataksesi.