Miten on laitetaanko nämä nyt lukkoon vaikka ensi maanantaihin mennessä.
max 300kW <- lienee ok
**max PI 750 **<- lienee ok
etumoottori <- lienee ok
**takaveto <- lienee ok ** Vuosimalli 2000 tai uudempi <- lienee ok
**Puskurit, korisarja ja siipi: **
( Mä laittaisin nämä niin että autoon saa laittaa millaisen yhdistelmän haluaa mutta sitä ei sitten saa vaihtaa kauden aikana. Tälle on tuntunut olevan ainakin jonkin verran kannatusta. )
Kevennykset: Näistä taitaa olla jonkin verran vielä keskustelua. Varsin moni on ilmeisesti sitä mieltä että ei olisi pakollisia kevennyksiä.
Sitten on vielä sellainen vaihtoehto että jos jokainen ilmoittaa autonsa tehon ennen kauden alkua. ( tai sitten pitää kertoa kaikki palat mitä autossa on ) Tämä estäisi tehon ja pidon kanssa kikkailua nopeiden ja hitaiden ratojen välillä. Painon ja pidon kanssahan voisi edelleen vaihdella mutta se varmasti ei ole yhtä merkittävä kun tehon ja pidon kanssa kikkailu.
Auton valinta tulisi tärkeämmäksi mutta saattaisi lisätä mukavasti tallien (autojen) eroja eri ratatyypeillä. Tallin sisällähän autojen ei tarvitse olla saman tehoisia vain malli ja siivet.
( Mä itse olin alunperin jo testannut autoja sillä mielellä että niihin saa sekä nopean version että hiukan tehottomamman ja pitävämmän version kiamura-radoille. )