SM-sarja Kausi 2: Lopulliset säännöt ( laitetaan lukkoon 2.6 mennessä )

kurppak
/ /

No vedetään sitten kolmen tai kahen talleissa.

Löysin yhen ohjelman, jolla niiden pisteiden päivitys onnistuu todella helposti.

Enkä todellakaan ole kaikkea vastaan.

kurppak
/

Mites muuten se asia, jos joku jää kesken kisan pois?

Jos paljon perässä muita oleva kilpailija ei enään jaksa ajaa kilpailua loppuun, niin miten käy pisteiden?

EvoBobber
/

Siitä pitäis sopia... mun mielestä kisat ajetaan loppuun jos haluaa täydet pisteet, muuten tulee just niitä et porukka käy vaan startissa ja kerää helpot pisteet pois. Oisko puolikkaat pisteet keskeyttäneille?

Nipsuhuuli
/

mun mielestä olisi parempi jos ei saisi pisteitä ollenkaan, koska tuskin kovin monia kiinnostaa jatkaa silloin jos saisi esim. 2 pisteen sijasta 1 pistettä

IIPPONEN
/

EvoBobber kirjoitti 01.06.2008 07:39: Siitä pitäis sopia... mun mielestä kisat ajetaan loppuun jos haluaa täydet pisteet, muuten tulee just niitä et porukka käy vaan startissa ja kerää helpot pisteet pois. Oisko puolikkaat pisteet keskeyttäneille?

mitäs sanotte tälläseen: jos kisaa on jäljellä enään 5 kierrosta ja joku tipahtaa niin kisa keskeytetään ja pisteet annetaan edellisen kierroksen tilanteen mukaan... niin kuin formuloissa jos tulee punanen lippu kisan lopussa :)

EvoBobber
/

Njaa... ei oikeen mun korvaan kuulosta hyvälle. Viimeisillä kierroksilla on yleensä ollut vielä pirun hyvää vääntöä, enkä ymmärrä miksi muita "rangaistaan" siitä että joku keskeyttää?

Draghar
/

Juu, ei minunkaan mielestä missään mielessä tuollaista. Järjestelmä mikä on ollut käytössä tähän asti, on kyllä toiminut kohtuullisen hyvin, vain parissa kisassa joku on jättänyt homman kesken. Tosin jos joku keksii jonkun oikeasti hyvän ehdotuksen niin parannuksethan ovat aina hyvästä.

knoivari
/

Jos jollain A-finaalissa tai jossain muussa katkeaa yhteys pitäis siitä mun mielestä saada jotain pisteitä koska se ei ole oma moka. Mutta jos lopetta sen takia ettei jaksa ajaa nii jätettäis tylysti ilman pisteitä.

EvoBobber
/

kirves kirjoitti 01.06.2008 08:48: Jos keskeyttää, niin oman finaalin viimeisen paikan pisteet voisi siitä saada? Onhan se perseestä jos oma hyvä kisa loppuu vaan kun Live päättää heittää ulos, mutta onhan se perseestä myös rangaista kaikkia muita yhden huonosta onnesta.

Eli periaatteessa keskeyttäneet tippuu jonon perälle ja pisimmälle ennen keskeytystä ajanut saa niistä suurimmat pisteet? Voisi toimia mun mielestä. Liven kaatumisen takia keskeyttämään joutuminen on kieltämättä p*rseestä, mutta eipä sitäkään pysty millään valvomaan onko yhteys mennyt poikki vai tahallaan poksi sammutettu...

Draghar
/

No mutta eikös se juuri noin ole mennyt tähänkin mennessä, ja hyvin on systeemi toiminut.

Mudinski
/

EvoBobber kirjoitti 01.06.2008 09:18: Eli periaatteessa keskeyttäneet tippuu jonon perälle ja pisimmälle ennen keskeytystä ajanut saa niistä suurimmat pisteet? Voisi toimia mun mielestä. Liven kaatumisen takia keskeyttämään joutuminen on kieltämättä p*rseestä, mutta eipä sitäkään pysty millään valvomaan onko yhteys mennyt poikki vai tahallaan poksi sammutettu...

Niinhän se tehdään oikeastikin.

kurppak
/ /

Kyllähän tuo kuulostaa ihan hyvältä noin. Ite en oo ajanu ykköskaudella kuin neljä kertaa maaliin johtuen poikkeuksellisen huonosta tuurista :D. Katotaan miten nyt käy.

Edit: Jos ei haittaa, niin tuo "tehoalue" voisi olla se 224-298 (lobbyn asetuksissa), ettei tarvitsisi ruveta kyyläksi.

Finski fani
/

kurppak kirjoitti 01.06.2008 13:35: Edit: Jos ei haittaa, niin tuo "tehoalue" voisi olla se 224-298 (lobbyn asetuksissa), ettei tarvitsisi ruveta kyyläksi.

Ei käy toi "tehoalue" koska kaikilla talleilla ei ole noin paljon tehoa. Miun ja makaun autoissahan on jtn. 222kw joten meitä ei päästettäis kisaamaan... ^_^

kurppak
/

Vai oliko se 221 kW. En nyt ole ihan varma. Finskille -> lisää ruutia autoon.

Finski fani
/

Kurpalle---> Ei tarvii lisää ruutia autoon kun näilläkin voittaa helposti! ^_~

cervelinho11
/

Finski fani kirjoitti 01.06.2008 15:20: Kurpalle---> Ei tarvii lisää ruutia autoon kun näilläkin voittaa helposti! ^_~

Hoohoohoo kovat on puheet pojjjaalla

kurppak
/ /

Draghar kirjoitti 01.06.2008 14:42: Jos nyt kurppak mennään sovituilla säännöillä.

Enhän mä tässä nyt oltu sääntöjä muuttamassa. Jotain tolkkua niiden kisojen järjestämiseenkin. Miten tarkastaa, että kaikilla on se alle 300 kW tehoa. Se, että joku ne kattoo replaystä on vaan niin järjetön idea.

Eikä toi raja nyt ole todellakaan edes tiukka.

Edit: Jossain vaiheessahan haluttiin mahd. tasaisia autoja...

Mudinski
/ /

kurppak kirjoitti 01.06.2008 16:06: Miten tarkastaa, että kaikilla on se alle 300 kW tehoa. Se, että joku ne kattoo replaystä on vaan niin järjetön idea.

Miten niin "Järjetön idea" ? Korkeintaan 5min menee siihen että laittaa RePlayn päälle ja jokaisen kilpailijan kohdalla painetaan X...

Finski -> alle 230Kw :O Tulee ongelmia Nyyrburingissä :D

Finski fani
/ /

Mudinski --> Voipi olla, mutta jos nyrre on sarjan vika kisa niinkuin ykkös kaudella, niin silloinhan minä ja makau ollaan jo varmistettu niin yksilö- kuin tallikohtainen mestaruus!!! Hah hah haa! Kuka sanoi että liika itsevarmuus on pahasta? =) ^_^ XD ; ) lOl

Pienenä esteenä voi olla että mulla kun live ei tahdo pysyä päällä, vaan se potkii mut koko ajan ulos livestä. mitään ongelmia ei oo sisäänkirjautumisen kanssa, vaan voin heti liven katkettua kirjautua sisään... Jos jollain olis jotain ehdotuksia tähän asiaan liittyen, niin kaikki otetaan vastaan. Ja tämähän alkoi kun sain boksin neljättä(vai viidettä? menny jo laskuissa sekasi..) kertaa takasi saksasta. En ole koskaan säätänyt mitään netti asetuksia vaan heti alusta asti alkoi pelittämään kun vaan pistin johdon kiinni. Joten nyt hatuttaa.

TehBigBunny
/

Finski fani kirjoitti 01.06.2008 18:48: Mudinski --> Voipi olla, mutta jos nyrre on sarjan vika kisa niinkuin ykkös kaudella, niin silloinhan minä ja makau ollaan jo varmistettu niin yksilö- kuin tallikohtainen mestaruus!!! Hah hah haa! Kuka sanoi että liika itsevarmuus on pahasta? =) ^_^ XD ; ) lOl

Pienenä esteenä voi olla että mulla kun live ei tahdo pysyä päällä, vaan se potkii mut koko ajan ulos livestä. mitään ongelmia ei oo sisäänkirjautumisen kanssa, vaan voin heti liven katkettua kirjautua sisään... Jos jollain olis jotain ehdotuksia tähän asiaan liittyen, niin kaikki otetaan vastaan. Ja tämähän alkoi kun sain boksin neljättä(vai viidettä? menny jo laskuissa sekasi..) kertaa takasi saksasta. En ole koskaan säätänyt mitään netti asetuksia vaan heti alusta asti alkoi pelittämään kun vaan pistin johdon kiinni. Joten nyt hatuttaa.

Koita tehdä sieltä optionsista se connection test pari kertaa se muistaakseni auttaa ainakin joissain ongelmissa.

kurppak
/

Mudinski kirjoitti 01.06.2008 16:30:

kurppak kirjoitti 01.06.2008 16:06: Miten tarkastaa, että kaikilla on se alle 300 kW tehoa. Se, että joku ne kattoo replaystä on vaan niin järjetön idea.

Miten niin "Järjetön idea" ? Korkeintaan 5min menee siihen että laittaa RePlayn päälle ja jokaisen kilpailijan kohdalla painetaan X...

Finski -> alle 230Kw :O Tulee ongelmia Nyyrburingissä :D

Sillon on jo liian myöhäistä.

Draghar
/

kurppak kirjoitti 02.06.2008 05:53: Sillon on jo liian myöhäistä.

Tottakai rikkomusta seuraa jonkinlainen rangaistus..

kurppak
/

Draghar kirjoitti 02.06.2008 06:24:

kurppak kirjoitti 02.06.2008 05:53: Sillon on jo liian myöhäistä.

Tottakai rikkomusta seuraa jonkinlainen rangaistus..

Ajaa muutaman ekan kierroksen vähän löysemmällä kaasulla.

Mitä pahaa siinä välissä 224 kW-298 kW on. Kyllä jokaisen auton tohon saa.

Draghar
/

kurppak kirjoitti 02.06.2008 07:52: Ajaa muutaman ekan kierroksen vähän löysemmällä kaasulla.

Mitä pahaa siinä välissä 224 kW-298 kW on. Kyllä jokaisen auton tohon saa.

Mitä pahaa siinä alustavassa säännössä on, jonka mukaan autossa saa olla korkeintaan 300 kW:tia, ja minimiä ei ole määritelty? Sun ei oo pakko ryhtyä tarkastamaan niitä tehoja replaysta, joten siitä ei sulle koidu ylimääräistä työtä.

Kirjaudu sisään vastataksesi.